Chapter 20

237 6 0
                                    

De volgende ochtend werd Lando eerder wakker en besloot hij om naar de keuken te gaan om ontbijt klaar te maken. "Goodmorning Max." Lando klopt op Max' schouder en opent de koelkast. "Morning Lando." Max draait zich om en kijkt naar hem. Hij grinnikt en neemt een slok van zijn drinken. "Had fun last night I see?" Hij kijkt naar zijn schouder en rug en lacht zachtjes. Lando had een paar kleine donker rode/paarse plekjes op zijn schouders en nek. Op zijn rug waren wat rode strepen te zien van gisteravond. Lando grinnikt en neemt een slok van zijn drinken. "Oh shut up you muppet." Lacht hij. De jongens praten nog even een tijdje verder terwijl Olivia langzaam de trap af loopt met Lando's shirt aan. "Morning." Zegt ze wanneer ze in de deuropening staat en hier tegenaan leunt. Lando glimlacht en loopt naar haar toe, geeft haar een kus op haar lippen en vervolgens op haar voorhoofd. "Goodmorning babe.." mompelt hij en Max zet zijn glas drinken neer. "Goodmorning Liv." Olivia bijt op haar lip als ze Lando's plekjes ziet. Ze bloost en kijkt naar haar voeten terwijl ze Max hoort lachen. "Don't worry. I won't judge." Max loopt richting de streamkamer en doet de deur achter zich dicht. Lando schudt zijn hoofd en lacht naar Max, hij had hem al verteld dat hij met Olivia mee zou gaan, en Max begreep het, hij zag ook hoe erg Olivia achteruit ging.

De koffers waren gepakt en lagen in de auto. Max bracht hun naar het vliegveld zodat ze Lando's auto niet bij het vliegveld hoefden te laten staan. Olivia zat achterin, naast de koffers. Lando zat in de bijrijdersstoel en praatte met Max terwijl Olivia door haar instagram aan het scrollen was. Er waren veel gemengde reacties op haar laatste post. Reacties van 'eat something' en 'you're so skinny!' tot 'body goals!' en 'gross' maar ook 'you're so fat' en 'Lando doesn't love you with a body like that.' Ze nam een diepe zucht en sloot haar Instagram af. Ze was de rest van de auto rit stil, het enige wat ze deed was uit het raam kijken, naar de grijze lucht.
Een half uurtje later waren ze aangekomen bij het vliegveld. De koffers werden uitgeladen en Lando gaf Max een knuffel. "Thanks mate, we'll text you when we've landed." Hij slaat hem vriendelijk op de rug en trekt weg van de knuffel. Olivia glimlacht zwakjes en loopt naar Max toe. "Thank you Max." Max knuffelt haar, niet te hard, maar hij houdt haar wel goed vast. Hij fronst zijn wenkbrauwen en kijkt naar Lando terwijl hij haar nogsteeds knuffelt. Lando's blik ging naar Olivia's lichaam en hij zuchtte diep, hij keek Max aan en knikte langzaam, hij gaf hem een blik die neer kwam op 'I know..'
"You're strong okay hun, you've got this." Max plaatste een kus op Olivia's wang en lachte naar haar. Ze knikte, knuffelde hem stevig voordat ze hem losliet en richting haar koffer liep. Ze pakte haar koffers en sleepte deze mee naar de ingang van het gebouw. Er waren best wat fotografen die hen al hadden gespot, Olivia hoopte dat het mee zou vallen, maar helaas. Allerlei vragen werden naar hun hoofden gegooid, en Lando trok zijn pet meer naar beneden wanneer hij verschillende fans hoorde gillen. Hij kon er niet aan wennen, soms wilde hij gewoon rust, een moment voor hem alleen wanneer hij ergens heen ging, maar dat was iets waar hij afscheid van had genomen op het moment dat hij in die Formule 1 Mclaren wagen stapte. De koffers waren ingecheckt en hij sloeg een arm om Olivia heen, ze liepen snel door naar de douane en na een aantal foto's en handtekeningen waren ze bij hun gate. Boarden, vliegen, en door.

Iets meer dan 3 uur later stonden ze op Italiaanse grond. De koffers waren gepakt en ze werden opgehaald vanuit het vliegveld. De zon scheen, en het was lekker weer, niet te warm, maar zeker niet te koud. Ze arriveerden bij het hotel, werden verwelkomt door het personeel en ze gingen naar hun kamer. Ze hadden het management van de agency al verteld dat Lando mee zou komen, en dit was prima. Spullen uitgepakt, samen gedoucht, een aantal telefoontjes later en spullen gepakt voor de shoot. Lando had Olivia nog nooit gezien tijdens het shooten, behalve natuurlijk de Quadrant en Mclaren shoots. Olivia ging direct de visagie in, terwijl Lando buiten de kamer op een stoel moest wachten, hij mocht niet mee de kamer in, wat opsich ook wel logisch was. 1 uur, 2 uur, 3 uur later waren ze eindelijk klaar. "Hey." Olivia liep de kamer uit terwijl ze met een doekje over haar gezicht ging. "Sorry it took so long." Ze loopt naar hem toe en knuffelt hem. "I can't wait till it's over. The shootings and all." Mompelt ze. "Me neither baby... me neither."

TIME SKIP

4 maanden later, het was lekker weer, de zon scheen op het circuit van Silverstone. Olivia liep samen met Daniël over het circuit, even uitwaaien. "Are you confident?" Vraagt Olivia terwijl ze een over het warme asfalt in Engeland loopt. "Yeah, I am, I think, seeing the quali yesterday, it will be a podium for the both of us honestly." Olivia glimlacht en kijkt naar de teamgenoot van Lando. "I'm sure it will." Ze lopen nog een stukje verder en gaan dan de pitstraat in.
"Goodluck Lando, you've got this. I love you." Olivia duwt een kus op zijn lippen en hij trekt haar dichter bij hem. "Thank you baby, I love you too." Lando kust haar voorhoofd en geeft haar een knipoog. Hij loopt richting zijn Mclaren, doet zijn helm op en klimt in de auto. Unboxed filmt hoe hij in zijn auto stapt, instructies krijgt en wegrijdt uit de pitstraat. Charlotte stond naast Olivia tijdens de start. "Yes!" Iedereen klapte, het was een fantastische start van zowel Lando als Daniël. Mclaren had flinke progressie gemaakt dit nieuwe seizoen. Lando en Daniël kregen meer podiums en poll positions op hun naam, ze waren een dreiging voor Redbull en Mercedes. Olivia had ook veel progressie gemaakt. Ze was bijna helemaal gezond, spendeerde meer tijd in de gym en had inmiddels een baan gevonden bij Mclaren Formule 1. Het was niet groot, maar ze hielp vooral achter de schermen, Jess had haar vader overtuigd.
'Red flag! Red flag Daniël! Return to pitlane.' Een groot ongeluk, net achter hem.
'What happened?! Who was it?!' Daniël reageerde via de boordradio.
'Lando.'

A life changing momentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu