Újabb álmom Son Gokuval kapcsolatos volt.
Nem szeretnék nagyon belefolyni egyikünk magánéletébe se, mert se az övét a barátnőjével, se a saját kapcsolati státuszomat nem taglalgatnám, de nem tehetek róla, hogy ezt álmodtam! Lehet engem elhordani egy utolsó rib@ncnak vagy bárminek, de az ég világon semmit se csináltam azt leszámítva, hogy szerettem volna Son Goku életének része maradni legalább barátként, hamár le lettem gyakorlatilag cserélve.
Én még eskü támogattam Son Goku kapcsolatát ezzel a bizonyos lánnyal, örültem annak, hogy Ő újra boldog lehet valaki mellett, erre az a kis hülye a barátnője kérésére letiltott idézem;
"inkább megírom miért, mert gerincem még már amennyi van."
Röviden és tömören a lányt zavarta, hogy még mindig fontos vagyok Son Goku életében és állítólag miattam sokat veszekednek és sokszor vannak a szakítás határán és inkább szeretne túllépni a történteken szemmel láthatóan a barátnője féltékenykedése miatt.
Azért az milyen dolog már, hogy egy teljesen ép lánynak egy mozgáskorlátozottá vált másik legyen riválisa!?
Na de, lényeg a lényeg az álmom mindössze annyi volt, hogy Son Goku szakított vele és ez a bizonyos lány írt nekem egy üzenetet:
"Most boldog vagy? Az egész a te hibád! Miattad vesztettem el!"
Aztán a következő pillanatban látom, hogy új üzenet Son Gokutól.
Leszedte a tiltást és bocsánatot kért mindkettejük nevében, még a lány helyett is, amiért azt írta: "Nem érdemelted meg őt!"
YOU ARE READING
Álomnapló-(2021-...) /SZÜNETEL/
Non-FictionEz csak egy random ötlet által vezérelt írás, ahova napról-napra tervezem, de időről-időre leírom mit álmodtam. Kezdtem: 2021. 08. 09.-én. Jó szórakozást kívánok hozzá! Chii