Legfrissebb álmom kijelenthetem, hogy annyira nem lepett meg azok után amit a címszereplő személlyel beszélgettünk/játszottunk, ugyanis erotikus szerepjátékoztunk online.
Ezt úgy kell elképzelni, ha nem ismernéd az online szerepjátékok (roleplayek) világát, hogy egy, a szereptársaddal közösen egyeztetett történet fonalán egy általad kitalált karakter bőrébe bújsz, így az események nem veled történnek, hanem ezzel a kitalált valakivel akit te irányítasz.
Az ibff-em se szívesen nevezném nevén, így legyen csak Jack, mint egy korábbi karakterének neve.
Az álmom egyszerű volt. Jack-kel egy olyan szobában álltunk egymással szemben, ahol egy franciaágy volt. Sokáig beszélgettünk, hogy milyen jó végre találkozni, mert nem csak a kényszeredett helyzetem, de az is, hogy Jack az ország másik felében él gátolja, hogy személyesen lássuk egymást, persze jelenleg.
Az álmomban már nem voltam tolószékes, ezért is állhattam az ágy előtt Jack-kel szemben.
A beszélgetésünk egyik pillanatról a másikra Jack egy szimpla mondata után heves szeretkezésbe ment át a franciaágyon, ami így hangzott: "Nem bírom tovább!"
E mondat után gyengéden ledöntött az ágyra, csókolóztunk, lassan levetkőztetett és a védekezésre szolgáló óvszer felvétele után heves szeretkezésbe kezdtünk, amit mindketten demiszexuálisokként*nehéz beismerni, de inkább nevezném dugásnak.
*demiszexualitás: a Wikipédia és sok más oldal a szexualitás és az aszexualitás közé sorolja ezt a fogalmat, ami azokat érinti leginkább, akik számára a szexualitás csak (!) akkor működhet, ha valódi érzelmek uralkodnak a párkapcsolatban.
Ez a mi esetünkben ebben az álomban elég furcsán mutatkozott, mert nem voltunk sose/vagyunk párkapcsolatban Jack-kel, ezért engem is meglepetésként ért ez a heves, érzelmeket megnyilvánító szeretkezés vele.
Mindenesetre be kell vallanom; élveztem. Igaz, sose gondoltam volna, hogy idáig fajulhat a kapcsolatunk, hogy már nem csak szerepjáték szintjén, de még az én tudatalatti-síkomon is lefekhetünk egymással.
ESTÁS LEYENDO
Álomnapló-(2021-...) /SZÜNETEL/
No FicciónEz csak egy random ötlet által vezérelt írás, ahova napról-napra tervezem, de időről-időre leírom mit álmodtam. Kezdtem: 2021. 08. 09.-én. Jó szórakozást kívánok hozzá! Chii