Igazából a tegnapi álmomra nem emlékszem annyira tisztán mint szoktam, de egy nap csúszással megpróbálom összeszedni, mi is történt.
Gondolom mindenki ismeri a Harry Potter könyv- és filmsorozatot, de ha Te nem, akkor elmondom mi a lényege.
Egy fiút még babakorában nevelőszülőkhöz adnak, akik érdekes módon tudnak varázsolni. Itt természetesen ne csak egyszerű bűvésztrükkökre gondolj, hanem ennél jóval magasabb szintű "varázslásra", teszem azt: dolgok lebegtetése, varázspálcából fény csiholása akár egy fáklyából és ehhez hasonlók.
Már a történet elején megismerkedünk a Roxfort nevű varázsló-képző iskolával, ahova később be is iratják az ifjú Harryt.
Nos, álmom, ebben az iskolában játszódott, ugyanis látogatást tettem oda egyszerű emberként, mugliként.
Mikor megérkeztem, éppen a különleges "beszélő kalap", a Teszlek süveg osztotta be a legifjabb diákokat helyeikre a négy "ház": Griffendél, Mardekár, Hugrabug és a Hollóhát valamelyikébe.
A "beosztás" után szóba került, a varázslóvilág legnépszerűbb sportja, a kviddics.
A Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola négy háza, a korábban említett Griffendél, a Hollóhát, a Hugrabug és a Mardekár is kiállít egy-egy csapatot, akik a házuk színeinek megfelelő öltözetet viselnek (a griffendélesek pirosban, a mardekárosok zöldben, a hollóhátosok kékben, míg a hugrabugosok sárgában játszanak.
A kviddics legkisebb – diónyi méretű – és leggyorsabb labdája az ezüstszárnyakkal ellátott aranycikesz. Ez a labda a játékosoktól teljesen függetlenül cikázik a pályán. Elfogása nem egyszerű, ez az ún. fogó feladata, ha ez sikerül, az 150 pont megszerzését jelenti az adott csapatnak. Bár sose voltam az az igazi Harry Potter "fan" és a baleset miatt nem is emlékszem már olyan sok mindenre mind a könyvekből, mind a filmekből és ezt is majdnem mind a wikipédia segítségével írtam meg.
A kviddicsbajnokság bejelentése után igazából egyáltalán nem emlékszem az álmomra.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Álomnapló-(2021-...) /SZÜNETEL/
Não FicçãoEz csak egy random ötlet által vezérelt írás, ahova napról-napra tervezem, de időről-időre leírom mit álmodtam. Kezdtem: 2021. 08. 09.-én. Jó szórakozást kívánok hozzá! Chii