LVI. nap: Színházas randevú Jack-kel

3 0 0
                                    

Új álmom ismét Jack társaságában játszódott, noha ez most nem egy szexuális töltetű képzelgés, inkább egy randevú volt.

Úgy indult, hogy felébredtem reggel, ittam egy pohár vízet és miközben ittam szólalt meg a telefonom értesítőhangja, hogy egy sms-t kaptam Jack-től;

"Szia! Felutaztam Pestre. Ha ma este ráérsz és gondolod, lenne kedved színházba jönni velem?"

A torkomban dobogott a szívem. Tudtam, hogy többet érez irántam egyszerű barátságnál, de be kell vallanom nem bánom és még viszonozni is képes lennék az érzéseit, mert nincs ezen nagyon mit magyarázni; úgy érzem én is szerelmes vagyok belé.

Jack! Ha ezt olvasod, nyugodtan veheted a gyakorlatilag vallomásom egy ígéretnek, hogy a felépülésem után felajánlom, hogy több is lehetne köztünk szimpla barátságnál. Nem tudom, te mit szólnál hozzá, szerintem neked se lenne ellenedre, hisz jelenleg se gátol minket az akadálytalan kapcsolattartásban az az aprócska tényező, hogy 2 évvel én vagyok az idősebb.

Visszakanyarodva az álmomhoz; miután teljes transzba estem az üzenetet olvasván, hogy a legeslegtámogatóbb barátom felutazott Szabolcs megyéből ezek szerint, hogy velem találkozhasson végre, gyakorlatilag randira hívott. Ráadásul színházba!

Aktív ex-dráma tagozatos tanulóként még jelenleg is közel áll a szívemhez a színház maga, habár a régi álmaim beteljesítésének egy változatát; hogy színpadon szerepelhessek majd egyszer színésznőként a sokat emlegetett  balesetem szinte teljesen lerombolta és már (ami a színházi jövőmet illeti) úgy érzem, hogyha fel is épülök és testileg képes lennék színpadra állni, nem lenne elég lelki erőm, hogy ezt a jövőt hosszútávon megvalósítsam, de mindig van egy de!

Szóval, ha a színpad már nem az én világom, még mindig tudnék a "színpad mögött" elhelyezkedni, hisz; mint tanultam is, rengeteg lehetőség van egy ilyen színházi létesítményben és rengeteg állás van amit be lehet tölteni; többek között akár jelmez-/színpadtervező, sminkes  vagy hangosító, világosító, dramaturg (ami irány tán a legjobban vonz), de még akár forgatókönyvíró vagy rendező is lehetek!

Álmomban Jack sms üzenete után szinte azonnal lázba jöttem és válaszoltam is;

"Szia! Természetesen ráérek és van kedvem! 😉"
Jack:

"Akkor du. hívlak vagy dobok egy üzit, hogy hol talizzunk."

Én:

"Oki^^"

Eljött délután, egyszer csak csöng a telefonom, Jack az. Felveszem és megbeszéljük, hogy 17:30-kor találkozunk a Madách téren az Örkény Színház bejáratánál, mert 18:00-ra van két jegye a Leonce és Lénára.

Miután letettük, azonnal indultam tusolni, hajat mostam, borotválkoztam, hogy a csinos bordó koktélruhámat fölvéve a lábaim ne hasonlítsanak semmilyen szőrös emlős állatéhoz, hanem Jack egy vonzó és igényes nővel mutatkozzon egy neves színházban.

Miután megszárítottam a hajam, felöltöztem az említett dresszbe egy telitalpú magassarkú szandálba, aminek színe tökéletesen passzolt a kis táskámhoz; fekete volt. Mivel sose voltam jó benne, ezért nem sminkelem ki magam egy kicsit se, a természetes szépségemre hagyatkozom és indulás előtt még gyorsan beteszek egy fekete fülbevalót és magamra kapok egy szintén olyan színű vékony melegítőfelsőt, majd a hűvös tavaszi időben tipegek a buszhoz, ami a térre visz.

Az álmomban már máshol laktam, mint jelenleg, de nem költöztem sokkal messzebb, csak a város másik kerületébe.

Miután leszálltam a buszról, elindulnék a színház felé, amikor egy férfi kéz kulcsolódik össze kezemmel, ahogy a szerelmesek szokták. Oldalra nézek és nagy örömömre Jack az, a nyakába ugorva átölelem, ő pedig a csípőmnél fogva magához húz és teljesen váratlanul eltol magától, megfogja két kezével a nyakamat és megcsókol.
A csók után nagyon szexi mosolyával csak annyit mond:
"-Szia édes!"

Majd újból összekulcsoljuk kezeink és elindulunk az Örkénybe.

A darabot  a hatalmas emeleti színházteremben játszották, ahova én  a sokat sérült térdeimmel elég nehezen tudtam felténferegni, de szerencsére Jack erősen fogta a kezemet, nehogy elessek.

Az egész előadás közben fogtuk egymás kezét összefont ujjakkal, csak a felvonások közti szünetben engedett el, de láttam arcán, hogy nem szívesen teszi.

A második felvonás néhány jelenete után jobb vállamra hajtotta a fejét, amitől a szívem olyan gyorsan kezdett verni, hogy féltem meghallja.

Az előadás vastapssal zárult és miután kisétáltunk Jack-kel kézen fogva az épületből, ő udvariasan felajánlotta, hogy hazakísér.

Együtt szálltunk le a buszról és udvariatlannak tartottam volna, ha nem engedem fel a lakásba, így az álmom azzal zárult, hogy körbevezettem a szobákon.

Álomnapló-(2021-...) /SZÜNETEL/Where stories live. Discover now