Legújabb álmom ismételten Son Gokuval kapcsolatos volt, de most nem negatív élmények értek.
Ugyanis tudnotok kell, hogy a baleset után, mikor már "látogatható" állapotba kerültem (nem csak a pandémiás állapotokat beleértve, hanem az én állapotjavulásomat is), akkor amikor csak ideje engedte meglátogatott itthon, hogyha már a kórházba a zárlat miatt nem jöhetett be a párjához. A 18. születésnapomat is vele tölthettem így, ugyan még a koponya-implantátum műtétem előtt, fél fejjel, de vele és abban az állapotomban nem igazán érdekelt más a túlélésemen kívül csak az, hogy nekem van egy párom, aki kitart mellettem még ilyen nehéz időkben is és vele lehetek.
Ez a szerelem (egy korábbi fejezetben kiderült) kicsit több mint két évig tartott mondanám, hogy mindkettőnknek, de be kell vallanom túl sokat gondolok még rá ahhoz, hogy a múltamnak tekintsem őt.
Álmom egy a születésnapomhoz hasonló látogatását mesélte el.
Ahogy belépett a bejárati ajtón, levette cipőjét és lekapta barna kabátjával együtt szürkés hátitáskáját, amiben mindig laptopját hordozta, hogy együtt játszunk valami videójátékot úgy, hogy ő irányít én meg mondom milyen döntést válasszon. (Sokaknak ismerős lehet a Life is Strange c. döntéseken alapuló, történeteket mesélő játék, ami annyiban volt jó az én esetemben, hogy mivel a bal kezem lebénult és nem tudtam volna irányítani, ha Son Goku vezérelte a karaktert én tudtam mondani a döntéseket, így együtt tudtunk játszani gyakorlatilag.)
Miután levetkőzött és besétált a nappaliba, meglepetésemre első útja hozzám vezetett a kanapéhoz, ahol aznap pihentem és mintha még egy pár lennénk megcsókolta a homlokom, én pedig elvörösödve így szóltam:
"Jaj, ne csináld már! Ezt miért kaptam, meg se érdemlem! Meg különben is barátnőd van!"
Erre csak egy eszméletlenül aranyos mosoly volt a válasza, miközben hosszú fekete hajának egy tincse arcába zúdult, mire az én szívem hevesen kezdett verni és mintha még jobban beleestem volna; görcsbe rándult a gyomrom a pillangóktól és egy csomót éreztem a torkomban, mint 2,5 évvel ezelőtt, mikor először találkoztunk.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Álomnapló-(2021-...) /SZÜNETEL/
Документальная прозаEz csak egy random ötlet által vezérelt írás, ahova napról-napra tervezem, de időről-időre leírom mit álmodtam. Kezdtem: 2021. 08. 09.-én. Jó szórakozást kívánok hozzá! Chii