Jakso 2| "SIIS SÄ TEIT MITÄ?"

222 10 1
                                    

Minna:
Olin kotona katsomassa leffaa kunnes alan miettimään että missä Niko on. Heidän treenit olivat loppuneet jo 3h sitten. Jatkan leffan katsomista, kunnes Niko astelee ovesta sisään, hän on itkenyt, hän on sekava ja hysteerinen. Hän tulee istumaan viereeni ja sanoo "A-Anteeks r-rakas." Hän alkaa enemmän itkemään ja on hysteerinen. "Rakas mitä on käynyt? Oonks kaikki hyvin?" Kyselen huolestuneena. "N-no e-ei o-oikeestaan oo." Niko sanoi hysteerisesti. "Mitä on tapahtunu?" Kysyn. "Älä pliis suutu." "En suutu." Vastasin. "No..... mä suutelin Joonaksen kans, mut se ei merkannu mulle mitään." Niko sanoo surullisesti, " SIIS SÄ TEIT MITÄ!" Huudan hänelle. "Mmm, ja sit must tuntuu et tää meijän juttu ei toimi." Niko tokaisee " JOO EI TODELLAKAAN TOIMI, PAINU VITTUUN!" Huudan Nikolle erittäin vihaisesti.

Niko:
Sanoin Minnalle sen mitä tein pienesti valehtelin sillä tottakai se mulle merkitsi jotain. "...PAINU VITTUUN" nuo sanat satutti mutta lähdin kävelemään makuuhuoneeseen ja pakkasin tavarani. "Mä kyl rakastin sua ja meil oli ihania hetkiä toivon sulle kaikkee hyvää." Sanon vielä viimeiset sanat Minnalle ja sitten lähden ovet paukkuen autolle. En tiennyt mitä tehdä joten soitin bändin lohduttaja  karhulle.
(N: Niko, T: Tommi)

Puhelu:
N: T-Tommi mis oot?
T: Kotona kui ni onks kaikki ok?
N: Ei, kaikki ei oo ok, ooks yksin?
T:  Oon yksin, hei mikä nyt on?
N: Voinks tulla sinne?
T: Joo tottakai voit tulla, mut mikä sul on?
N:  Oke kiitti, selitän siellä sit.
*puhelu loppuu*

Lähden ajamaan Tommille päin. Olen Tommin ovella. Koputan oveen, kuulen askelia ja sitten tuo 197cm pitkä ihana karhu avaa oven ja syöksyn hänen syliin rutistaen ja samalla kastellen hänen paitansa. Istumme sohvalla ja vihdoin olen rauhoittunut. "Niin haluisiks kertoo mikä sulla on? Ei tietenkään oo pakko avautuu mut se helpottais." Tommi tokaisee. En oikeesti kestä hän on niin ihana. "No siis mä tykkään Porkosta, mut se on hetero ja oon siitä 120% varma. Ja no sit...." Yritän sönköttää mahdollisimman selkeästi itkun keskellä. "Ja mitä?" Tommi kysyy. "No mä ja Minna erottiin!" Sanon ja purskahdan hysteeriseen itkuun. "Ssshhhyyy, Niko itke vaan mut rauhotu, kaikki järjestyy kyllä." Tommi rauhoittelee minua. "Kannattaiskl sun kertoo sun tunteista Joonakselle?" Tommi auttoi. " No kai se on pakko mut en jaksa enään tänään." Tokaisin väsyneenä. Olin kävelemässä ulko ovelle päin ja laittamassa kenkiä jalkaan kun tommi huutaa minulle olkkarista että "Haluaisiks jäädä tänne selvittään päätäs, oot aika väsyny ja en päästä sua noin sekavana yksin kotios." Mä en vaan kestä kun hän on niin ihana.

|Jiko|Where stories live. Discover now