"Pansy, burada ne yapıyorsunuz?"
Pans ve Herm duydukları sesle arkalarına dönerken işaret parmaklarını sessiz olmalarını belirtmek için dudaklarına götürmüşlerdi. Diğerleri burada olduklarına göre onlar çoktan canavarları bulmuş olmalıydılar. İkiliyse abartısız saatlerdir kütüphanenin başında nöbet tutuyorlardı!
"Kaçaklar ortak salondan Filch ile beraber çıktı. O da şuanda kütüphanede ve bizde saatlerdir onun oradan çıkmasını bekliyoruz Draco."
"Filch ile nasıl çıkabildiler?"
Kuzgun anlamadığı noktayı dile getirirken bir yandan da herkes kütüphane kapısını kontrol ediyordu. Yakalanmak için çok uygun bir mekandı ve sona yaklaşmışken kimsenin yakalanmak gibi bir niyeti yoktu.
"Filch kütüphaneden alınıp yerine konmayan kitapları topluyordu. İşi bitince de ortak salondan çıktı gitti, kaçaklarda onunla beraber gitti tabii."
Herm'in açıklaması ile herkes anladığını belirtirken çok değil beş dakika kadar sonra Filch, sonunda kütüphaneden çıkmıştı. Kitapları götürdüğü çantalar yanında olmadığına, elinde 2 tane küçük pofyumak tutmadığına ve gayet sakin durduğuna bakılırsa kaçakları görmemiş olmalıydı. Draco bunun üzerine derin bir soluk bırakırken herkes boş kalan koridordan kütüphaneye giriş yapmıştı.
"Dağılalım."
Kuzgunun sözü ile herkes dağılırken Pans ve Herm raflara, Blaise ve Ron çalışma alanlarına, Harry ve Draco ise yasaklı bölüme doğru ilerlemişti. Oraya giremeyecekte olsalar dışarıdan kontrol etmeyi mantıklı bulmuşlardı. Kütüphanenin altını üstüne getirdiklerindeyse hala daha pofyumakları bulamamışlardı.
"Bence burada değiller."
Ron isyan edercesine kendini sandalyeye atarken artık gerçekten yatağını istiyordu. Resmen uyumak ve rüya görmenin değerini anlamıştı bu gece.
"Buradalar Ron gözlerimle gördüm girdiklerini."
Herm'in yüksek sesi rafların arasından çıkarken kızıl nasıl oluyorda arkadaşının onu bu mesafeden duyduğunu düşünüyordu. Kendisi bile dediğini zor duymuştu!
"Çalışma alanında yoklar!"
"Yasaklı bölümde de öyle."
Blaise ve Draco durum güncellemesi yaparken artık herkes raflara yönelmişti. Neden kütüphane bu kadar büyükken pofyumaklar bu kadar küçüktü ki?
Pansy ve Herm yeni bir rafa geçerlerken biri bir uçtan diğeri ise diğer uçtan başlamıştı. Böylelikle bütün kitaplığa bakıp kontrol ediyorlardı. Baştan itibaren 8-9 sıra gitmelerine rağmen hala bulamamışlardı.
"Şu gün biterse yapacaklarımdan korksanız iyi edersiniz!"
Herm öfkeyle karışık sakin ses tonuyla konuşurken bir arka sırada bulunan sarışın, dediklerini tamemen duymuştu. Bahsettiği şey büyük ihtimalle McGonagall'a her şeyi anlatmakken canavarlarını kurtardığını zanneden sarışın yeniden boşluğa düşmüştü.
"İzin vermeyeceğim Draco, suratını asıp durmaktan vazgeç!"
Kuzgun saatlerdir söylediği cümleden bıkmıştı artık. Onu tanımıyormuş gibi davranıyordu. Her istediğini elde etmeden işin peşini bırakıyormuş gibi..
"İzin isteyen yok zaten Harry!"
Herm'in sesi yine duyulurken sarışın bulunduğu raftan çıkıp kıvırcığın yanına gitmişti.
"Bak anlıyorum, kuralcı birisin. Yasak olduğunu düşünüyorsun ki öylede ama amacım tamamen iyi yönde. Yaralı olanları iyileştiriyorum ve aralarında hala iyileşmemiş olanlar var. Onların bana, benimde onlara ihtiyacım var Granger. Rica ediyorum McGonagall'a söyleme.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fantastic Beasts
FanfictionSarışının hayatını değiştiren bir kabuluk, tesadüfen bu hayata dahil olan kuzgun ve dalından yeni koparılmış taptazecik bir drarry kurgusu.. Drarry