T

343 34 10
                                    

Hogwarts bu güzel günde Hogsmade gezisine gelmiş, bunun üzerine büyücülerse serbest zamanlarının tadını çıkartmaya başlamışlardı. Altılının ilk durakları Üç Süpürge olurken çoktan masaların birine oturmuş ve bira eşliğinde sohbet etmeye başlamışlardı. Gerçi daha çok Blairon çiftinin gereksiz konuşması dinleniyordu ya..

"Diyorum düğünümüzde bu takımı mı diktirsem?"

Blaise önündeki kataloğu kızılının görmesi için çevirirken Ron'da son derece ciddiyetle eğilmiş ve şık takımı incelemeye başlamıştı.

"Şık ama bu sana yakışmaz gibi."

"Niye yakışmazmış?"

"Omuzların geniş değil."

"Şaka yapıyor olmalısın? Sen benim vücudumu görmedin galiba, Potter'a sor o bilir."

Kızılın duyduğu şey ile ateş beynine sıçrarken çatılan kaşlarını arkadaşına çevirmişti. Zaafını çıplak mı görmüştü? Ve buna rağmen gelip kendisine anlatmamış mıydı?!

"Harry?"

Kuzgun yapabildiği en şirin haliyle Ron'a bakarken yanında duran arkadaşından can sağlığı için kayarak uzaklaşmıştı.

"Belki biraz görmüş olabilirim ama sonradan gözlerimi ayırdım! Dedim eniştemdir, bakmak olmaz!"

Sarışın demek öyle dercesine havalanan kaşlarıyla yeşillere bakarken Harry kendisini iki taraftan da baskı altında hissediyordu. Demek kuzgunu hemen çevirmek yerine sonradan çevirmişti bakışlarını..

"Söyle Ron'a Potter. Nasıldı vücudum?"

Blaise zevkle kıvrılan dudaklarına engel olamazken Harry'nin arada kaldığının farkında bile değildi.

"Şimdi Merlin aşkına konuşursak iyi vücut yapmış ama tabii beni ne ilgilendirir değil mi?"

Harry git gide öfkelenen bakışların odağındayken sonlara doğru kısılan sesine engel olamamıştı. Ne yani doğrularıda mı söyleyemeyecekti artık?

"Ya duydun mu?"

"Duydum Blaise, duydum ama önceliğim şuan da Harry'nin açıklamasını dinlemek olduğundan ilgilenemiyorum. Değil mi Harry?"

"Draco'yu takip ettiğim geceler sevgilinin odada yarı çıplak gezmesi benim suçum mu?"

Harry kendine doğan söz hakkını kullanırken onu kurtarması adına sarışınına bakmıştı. Draco ise kapana kısılmış yeşillerin yardım çığlığını şirin bir gülümseme ile reddetmişti.

"Bir saniye Potter, senin benim odama gizlice girmen suç değil ama benim kendi odamda yarı çıplak olmam mı suç?

"Bu da mantıklı bir yaklaşım tabi."

Blaise olumlu anlamda başını sallarken Harry buradan kurtulmak adına neredeyse düşmek üzere olduğu sandalyeden kalkmış ve bir kaç adım uzaklaşmıştı.

"Şöyle yapalım o zaman ben tuvalete kadar gideyim, sizde o ara konuyu değiştirin. Bu arada Zabini Ron'un vücudu seninkinden daha iyi, haberin olsun!"

Harry sonda attığı bombayla hızla orayı terkederken vücut tartışması yapan Blairon ve hayattan bıkan Pans ve Herm, sarışının onun peşinden tuvalete gittiğini bile farketmemişti.

Kızıl meydan okuyan gözlerle sevgilisine bakarken kıvrılan dudaklarına engel olamamıştı.

"Duydun mu Blaise?"

"Duydum sevgilim, duydum.."

Ron'un dakikalar önce verdiği tepkiyi Blaise verirken kızıl olan masada eğilmiş ve zaafına yaklaşmıştı.

Fantastic BeastsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin