-I fall to pieces when i'm with you
'Cause i love you so much, i fall to pieces
My cherries and wine, rosemary and thyme...-••••
Taehyung:
Çok zorlanıyorum Jeongguk.
(03.27)Sensiz uyuyamıyorum. Uyku ilaçlarım bir fayda etmiyor artık.
Dört aydır yoksunum varlığından, kokun yastığından çıkalı, dolabın senden tarafını terk edeli çok oldu.
Ben kulağıma fısıldadığın gece öncesi sözlerin olmadan, kadife sesinden en güzel şarkıların naif mırıltılarını duymadan uyuyamıyorum.
Güçlü durmam gerek biliyorum. Ama olmuyor.
Hyejin için ayakta durmam gerek, farkındayım, ama kızımız minik parmaklarıyla göz altlarıma dokunuyor ve yeniliyorum işte.
O daha çok küçük ama o da fark ediyor karşısında günden güne yıkıldığımı.
Sana kızamıyorum fakat bizi bıraktığın için çok kırgınım, bunu bilmelisin.
Beni dinlemeliydin.
Sana 'gitme' dediğimde gitmemeliydin.
Arkandan koşup sana yalvardığımda durmalıydın. 'Hiçbir şey olmayacak' dememeliydin Jeongguk.
Çok şey oldu.
Çok kötü şeyler oldu.
Mahvoldum, mahvolduk, nefes alıyor muyum emin değilim artık.
Bana her şeyin yoluna gireceğine dair vaatlerini sunmamalıydın zira yoluna girmedi hiçbir şey.
Seokjin uğradı bugün, 'artık eskisi gibi gülmüyorsun' dedi bana.
Söylesene nasıl gülerim yokluğunda? Dudak kıvrımlarım öpücüklerine muhtaçken nasıl gülümserim onlara ihanet edip?
Bir tek Hyejin kalsın istiyorum etrafımda. Bir tek ona gülümsemeye devam edeyim, evimize kendimizi kapatalım kimseler ulaşamasın kızımıza.
Jeongguk seni benden aldıkları gibi Heyjin'i de almaya kalkarlarsa yaşayamam ben.
Bu korkuyla nasıl baş edeceğim bilmiyorum.
Tek bildiğim şu an bir koluma başını yaslamış miniğimizin kokusunun bana bu dünyada artık iyi gelen tek şey olduğu.
Gülümsüyor uykusunda, belki seni görüyordur, hm?
-İletilmedi
••••
Çok üzülüyorum teyunguma ya😢
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flawless // •Taekook
FanficKim Taehyung, Jeon Jeongguk'u çok özlüyordu. -text ağırlıklı -Dram -Mpreg