9

129 17 21
                                    

-Pullin' our connections, expecting me to let you go
But i won't
Know you don't need my protection
But i'm in love, can't blame me for checking...-

••••




Taehyung:

Günaydın babasıııııı!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Günaydın babasıııııı!

Biz bugün bu güzellikle alışverişe gideceğiz.

Kendisi birazcık tombişleşmiş olabilir...Yeni ciciler almamız lazım.

Tabii ki de benim ona elime geçeni yedirmemle bir alakası yok kafayı mı yedin???

Tamam, azıcık benim yüzümden olabilir ama Tanrım! Şu ısırılası bacaklara bakar mısın Ggukie..

Ağzımın suyu akıyor resmen ama canı acımasın diye sadece dişlerimi sürtüp sulu sulu öpmekle yetiniyorum :(

O gerçekten büyüyor sevgilim 🥺

Daha dün gibi karnımın içerisinde hareket ederken bizim onu izleyişlerimiz, senin çabuk gelmesi için döktüğün cümleler...

Seni çok özlüyoruz Jeongguk.

Sanki göğüs kafesimin içerisinde bir boşluk var ve yokluğun soğuk yeller estiriyor orada, üşüyorum, üşüyorum ve beni sarıp ısıtabilecek kollarından, sırtımı yaslayacağım göğsünden çok uzağım.

Yediremiyorum kendime, biliyorum, konuyu yine nasıl buraya getirdin Tae diyip kızacaksın bana ama kimsesiz kaldım anlasana işte.

Arkadaşlarımız hala benimle, biliyorum ama Hyejin ve ben sensiz bir hiçiz.

Jeongguk neden yatağımızda senin yattığın taraf buz gibi?

Neden dokunduğumda ellerim sana değmiyor?

Ben öyle alışmışım ki gözümü açtığımda ilk gördüğüm yüzün sana ait olmasına, şimdi dört aydır açılmak bile istemiyor göz kapaklarım.

Her bir hücrem isyan ediyor sensizliğe.

Boğuluyorum.

Nefes alabildiğim tek yer kızımızın boynu sanki. O da bunu hisseder gibi ne zaman oturtsam dizlerime minicik elleriyle yanaklarımı tutuyor, tam oraya yaslıyor başımı.

Derince kokluyorum, inanır mısın, dünyanın en güzel kıkırtısını bırakıyor onun yanında dibine kadar günahkar olan dünyaya.

Hissediyor biliyorum. Ama Hyejin her şeyde olduğu gibi bu konuda da sana çekmiş işte. Kendi babasının eksikliğini bir kenara bırakıyor benim üzüntümü kucaklıyor küçücük bedeniyle.

Yetersiz hissediyorum kendimi ona karşı.

Sensin eksiğimiz.

Bu kâbustan ne zaman uyanacağız?

Şayet uyanacaksak bir gün eğer, çok yorulduğumu bilmeni isterim.

Uyandığımızda kolların arasında olmak dileğiyle... Seni seviyorum her şeyim.

-İletilmedi

••••

Of çok üzülüyorum cidden Teyungum çok güzel seviyor 🥲

Flawless // •Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin