- R.I.P, to my youth
And you could call this the funeral
I'm just telling the truth, yeah
You can play this at my funeral...-••••
Hyejin'in beyaz tütülü eteği hafif esen rüzgarla beraber sağa sola uçuşurken pembe çiçekli çorapla örtülmüş bacakları babasının yardımıyla tutunduğu mezar taşından düşmemek için büyük çaba sarfediyordu. Henüz yürümeyi tam anlamıyla sökememiş olduğu bir gerçekti, çoğu da biliyordu ki yürümeyi ısrarla reddetmesinin sebebi Taehyung'un onu kucağına almasına bayılıyor oluşundan kaynaklıydı. Ne zaman babası onu kucaklasa ve burnunu saçları arasına daldırıp derin derin koklasa minik ellerini babasının ensesine yerleştirir güzel güzel kıkırdardı.
O, babasına aşık bir bebekti.
Dudakları öne doğru büzüşüp boncuk gözleri babasının yaşlı, yeşil irisleriyle buluşurken beyaz avuçları altındaki koyu gri taşa iki kez vurdu. Elinin hemen yanında, diğer babasının siyah beyaz, gülümsediği bir fotoğrafı bulunuyordu. Taehyung'un tüm dikkatini ona vermesiyle alt ve üstteki ikişer dişini gösterecek şekilde gülümsedi ve tekrar mezar taşına vurup "Ba-ba!" diye şakıdı.
Taehyung duyduğu iki hecelik kelimeyle büyük bir şokun içerisine girmiş ve bunu atlatamamışken minik kızı paytak iki adımla yanına ulaştı ve son anda babasının omzuna bir eliyle yaslanırken diğerini Taehyung'un yanağına yaslayıp "Ba-ba!" diyerek tekrar o kelimeyi sundu. İlk defa bu kelimeyi bebeğinin ağzından duymuş olan Taehyung bir de kızının kendisine adım atarak gelmiş olmasıyla beraber göz pınarlarında asılı kalmış yaşlarının orayı terk edip yüzünü ıslatmasana engel olamadı.
"Babacığım!" diye şakıdı Hyejin gibi ve küçüğünün yanaklarını öpücük yağmuruna tuttu. Dizleri üzerinde belinden kucakladığı bebeğiyle beraber mezar taşının dibine yaklaşmış "Sevgilim duydun mu?" diye bağırmıştı heyecanla. "Bizim küçük kızımız bize baba dedi! Jeongguk, meleğim, bebeğimiz ilk sana baba dedi!" Göz yaşları yağmur misali akmaya devam ederken Hyejin minik elleriyle babasının yanaklarını silmeye çabalıyordu kendince. "H-hep, hep tartışırdık hatırladın mı, ilk kime baba diyecek diye. En sonunda dayanamayıp iddiaya girmiştik seninle. Kazanan kaybedene istediği bir şeyi yaptırabilecekti hani. Sen kazandın... Gelemez misin? Söz veriyorum yaparım ne istersen. Hiç huysuzlanmam ki ben."
Çaresiz sesinin titrekliği kalbindeki depremleriyken bir cevap ister gibi baktığı koyu yapı, umutsuzluğunun somut hali olmuş, acı bir nefes gibi yakmıştı ciğerlerini. Siyah takım elbisesinin kolları toprağıyla tozlanmışken elinin tersiyle gözlerini silmiş, defalarca kez ağlamayacağım demiş olsa da kendisine, yine gözyaşlarını akıtmış olmanın verdiği yenilmişlikle dudaklarını bastırmıştı soğuk taşın üzerinden kendisine bakan sevgilisinin güzel yüzüne. Hemen arkasından kendisini taklit eden minik bebeği de fotoğrafa dudaklarını yaslamış hafifçe gerilerken bu sefer işaret parmağını fotoğrafa yaslayarak "Ba-ba," demişti.
Taehyung, biliyordu. Miniğinin de kendisi gibi bir cevap almak istediğini, cevabını alamadığı için defalarca kez baba dediğini biliyordu. Tekrar dolmaya yeltenen gözlerini üstün bir çabayla geriye gönderip burnunu çekmiş, hemen yanındaki dikensiz beyaz güllere uzanmıştı. Dört ayın vermiş olduğu aşinalık sayesinde yüzüne yerleştirdiği tebessümle beraber bir tanesini kızının küçük avuçlarına yerleştirdi. Küçük olan daha henüz hiçbir şeyin bilincinde olmayan birisi gibi görünse de diğerlerinin gözünde, avucundaki gülün dalını sıkıştırıp diğer babasının yattığı yere bıraktığında Taehyung'un yüzündeki kare gülüşü büyümüştü. Kızının kalbine Tanrı'nın eşine olan merhameti sayesinde serpiştirilen olgunluk tohumlarının farkında olan tek kişiydi belki de.
"Benim güzel bebeğim."
Hyejin'in yanağına kokulu bir öpücüğü bahşettikten hemen sonra onu kucaklayarak ayaklandı, son kez arkalarında bırakacakları eşine dönüp "Hoşçakal gün ışığım," dediği gibi sakin adımlarla oradan uzaklaştı.
Ve tüm bunları yaparken bir kez olsun geniş çınar ağacının arkasına saklanmış, bakışlarıyla onları talan eden gözleri yaşlı adamı fark etmemişti.
••••
Hahahaha hoohohohoo kkkkkk
Bu bölüm felfena
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flawless // •Taekook
FanfictionKim Taehyung, Jeon Jeongguk'u çok özlüyordu. -text ağırlıklı -Dram -Mpreg