13

112 16 23
                                    

-Beni sev, beni gör, beni duy ve sarıl.
Kokunu benle sanıp bağrıma basarım.
Kendime darılır, kendime kızarım.
Odamdan solmaya başladın...-

••••

Taehyung:

Jeongguk

Neredesin?

Neden yanımda değilsin, neden gittin?

Ben...ben hissediyorum sanki. Sanki parmakların hala üzerimde. Hala dokunuşların tenimi yakıyor, hala gözlerin gözlerimde, gülüşün dudaklarında.

Çok mu uzaklaştın? Kimseler görmemiş, inanmadılar bana.

Ama sen buradaydın.

Jeongguk sen buradaydın, kokun buradaydı.

Sevgilim ben anlardım, ben sen gelmemiş olsan anlardım yemin ederim anlardım.

Burnum sızlamazdı kokunla Jeongguk.

Delirmedim ben yemin ederim.

Hissettim seni. Hep hissederim.

Ama inanmıyorlar bana. Delirdiğimi söylüyorlar.  Hasta değilim ben. Değilim.

Lütfen çıkıp gel. Lütfen çıkıp gel ve yalvarırım söyle onlara. Geldim de. Ben iyileştirdim, ben fısıldadım sabaha kadar de. Taehyung doğruyu söylüyor de.

Jeongguk nolursun gel dayanamıyorum. 

Her şey üzerime geliyor. Herkes benden bir şey bekliyor. Kendime yetemiyorum, kızımızı büyütmeye çalışıyorum her şeye rağmen.

Kimsesiz kaldım.

Benim senden başka kimsem yoktu, tek ailem sendin. Jeongguk beni neden ikinci kez ailesiz bıraktın?

Neden ikinci kez ailemin ölüşüne tanık ettin beni?

Söylesene nasıl yaşayacağım şimdi ben? Nasıl yaşarım nefesim olmadan sen söyle.

Kokun odamızdan çıkmasın diye adım atmadım dışarıya günlerdir.

Ama sen gibi o da terk etti beni yeniden. 

Neden söylemiyorsun, neden sen de herkes gibi gelip bunları yap demiyorsun. 

Annen bile ya.

Annen bile ne yaşadığımı bilmiyormuş gibi geliyor sanki hiç derdim yokmuş gibi kızıma yetemediğimi söylüyor başkasıyla birlikte ol diyor bana. 

Onlara ne, ona ne benim hayatımdan? Onun ne haddine?

Ben ölmüş anne babamın yerine koymaya çalıştım bu insanları nasıl seni öylece gömüp yoluma bakmamı söylerler?

Hyejin ağlamaya başladı  Jeongguk.

Kızımız parçalanışımı görüp benim yüzümden ağlıyor neden gelip almıyorsun?

Ben onu kucaklayamam ki.

Gücüm kalmadı. Canım çok acıyor. 

Hissedemiyorum hiçbir şeyi.  Uyuşmaya başladı sanki.

Ellerime girmiş camlar yüzünden mi bu canımın acısı anlayamıyorum.

Üzgünüm. 

Her sabah işe gitmeden önce kravatını düzelttiğin, ben üzerimi kontrol ederken belime sarılıp dakikalarca ikimizi izlediğin o ayna yok artık. 

Her sabah bana en lezzetli kahvaltıları hazırlarken güzel şarkılar mırıldanıp sesinle ömrüme ömür kattığın mutfağımız da bir hayli bitik durumda, tıpkı benim, bizim gibi.

Her bir ayrıntısını beraber dizdiğimiz salonumuzdan bahsetmiyorum bile. Kızacaksın bana.

Sen..

Beni de alamaz mısın yanına?

-İletilmedi

••••

Taehyung'a bunu yaşatan herkese o kadar öfkeliyim ki... Kimse onu anlamaya çalışmıyor.

Gerçekten, herkes neden onu üzüyor neden kimse onu görmüyor?

Flawless // •Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin