18

117 19 8
                                    

-I said, ooh, I'm blinded by the lights
No, I can't sleep until I feel your touch
I said, ooh, I'm drowning in the night
Oh, when I'm like this, you're the one I trust...-

••••

-Günümüz

Taehyung:

Şöyle bir düşünüyorum da bazen, ne çok göz yummuşum, ne çok bilmezden gelmişim bana dürüst olmayışlarını.

Hep bir bildiği vardır demişim, hep sineye çekmişim.

Ama böyle yapmasaydım ve benden asla beklemediğin o sertlikte karşılık verseydim sana başımıza bunlar gelir miydi Jeongguk?

Sana inanmadığımı söyleseydim ve biraz aşırıya kaçıp terk etmekle korkutsaydım,

O göreve arkandan gelip seni kurtarabilir miydim?

Çok sorum var ve bu sorularımın cevapsız kalışı beni yıpratıyor.

Beni böyle yarım bırakışın beni yıpratıyor.

Kızımızı eksik hissettirişin beni yıkıyor.

Seni hep çok sevdim, hala seviyorum, sevmeye de devam edeceğim fakat Jeongguk izini sürüşümün beni ardında bıraktığın ipuçlarına götürdüğünden mi bilinmez bir kez bile sana  kızmamışken şimdi bağırıp çağırmak istiyorum.

Senin hep bir nedenin vardır.

Bu hep böyleydi.

Ama bu sefer sebebi ne olursa olsun kendini hayatımızdan bile isteye çıkardıysan eğer üzgünüm.

Ben seni affedemem.

Nasıl bu kadar emin olduğumu soruyorlar bana.

Gittim.

Senden sonra bir kez bile ayak basmadığım, babanın henüz sen küçük bir çocukken yaptığı ağaç eve gittim.

Defterini buldum Jeongguk.

İçine her şeyi yazdığın o defteri buldum ve okudum bana söyleyemeyip her şeyi döktüğün o satırları.

Bulunabilirmiş gibi şifreli yazmışsın her şeyi. Sadece bana bizim için de olsa yalan söylediğin için kendinden ettiğin büyük nefreti yazmışsın.

Fakat anlıyorum.

Senin o defteri orada unutman bir tesadüf değil, değil mi?

Bir ihtimal gider de bulurum diye yazdın onları, o yüzden bıraktın.

Çok geç oldu. Ömrümden beş ay çalındı beş yıl gibi gelen.

Kızının saçları uzadı, benimkine birkaç tel ak döküldü. Biz senin yokluğunla çok şey kaybettik.

Ama şimdi çok iyi anlıyorum ne denli kör olduğumu.

Sen hep

Hep bir iz bıraktın değil mi?

Taehyun çevrimiçi
Taehyung yazıyor...
Taehyung çevrimiçi.

Tanrı aşkına öyle kördüm ki anlayamadım hiçbirini.

Senin kokunu odamızda duyumsamam işten bile değildi.

Sensizlikle öyle kafayı bozmuştum ki kızımız hep seni hatırlıyor, ondan böylesine bağlı sana sandım ama durup düşündüğümde henüz bir yaşındaki bebeğimin gösterdiğim fotoğraflara rağmen bir buçuk yaşına gelene kadar seni bu kadar iyi tanıması çok garipti.

Hayır hayır hayır

Bu kadar aptal olamam

Jungkook sen

Sen sadece benim için yoktun

Sen Hyejin için hep vardın

Gösteriyorsun ona kendini o seni tanıyor çünkü hep görüyor

Kızımız ben banyodayken ağlayıp ben gelmeden sustuğunda seni gördüğü içindi

Sen

Hassiktir ya

Giriyorsun değil mi bu eve

Nasıl fark etmedim ben

Ateşlendiğim gece gördüklerim

Gerçekti ve lanet olsun sendin o gerçekten yanımdaydın

Kafayı yemek üzereyim

Delireceğim

Eğer tüm bunlar doğruysa

Taehyung çevrimdışı(02.31)

Taehyung çevrimiçi (03.03)

Doğru yoldayım değil mi bulacağım seni? O adamlarla bir bağlantın var senin.

Seni bulacağım Jeongguk.

Seni benden alanları içeri tıkıp seni bulacağım ve bulduğumda mahvedeceğim seni.

-İletilmedi

•••

Yazarken ben bile aaaaa dedim ama gelecek bölüm daha çok AAAAA diyeceğim. Ehe bb.

Flawless // •Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin