Capitolul 13- Oups..pantalonii jos! Oups si lenjeria si...telefonul! Part II

525 23 3
                                    

Alexis:

Ne indreptam spre casa baietilor acum de la mall, dupa o sesiune de cumparaturi.

-         hai mai zi!m-am rigat de ea. Macar zi-mi cum e cu unul dintre ei, daca nu o sa apuc sa fiu niciodata cu Zayn. te rog!

-         Bine fie!A inceput sa povesteasca si aproape de casa incepuse sa ma apuce gelozia pe ea. Tot ce descria imi imaginam si era atat de frumis, dar ce imi imaginam eu nici nu corespundea o secunda cu situatia mea cu Zayn.

Cand am ajuns la baiati, am avut o surpriza…Biaber era inca acolo. Zoey a fost foarte bucuroasa sa il vada, la si inbratisat, in schimb eu...

Dupa ce l-a imbratisat pe Biaber l-a rugat pe niall sa merarga pana sus. Nu stiu de ce..e traba lor, dar s-au intors repede.

-         J, cand te-am trimis eu sa ai grija de ele cat suntem pelcati?intreaba Niall

-         ...

-         Da, destul de clar. Frate daca te-ai despartit de Sel asta nu inseamna ca trebuie sa te consolezi cu pietena mea.

-         Sau -Zayn vine si ma ia de mana- a mea.

-         Nu m-am dat la ea –ele- frate. Alexis nici nu ma lasasa sa intru in casa! Serios acum!

-         Si cu poza asta ce e?Scoate o revista si-i arata coperta.

-         CE?a sarit Zoey. Cand naiba au facut poza?I-a smuls revista lui Niall si a rasfoit articolul. Asta e total...fals! Niall nu-i adevarat!

-         Mhmm...si ziceai ca nu vrei sa ma ranesti.

Si-a luat geaca si a pelcat.

-         Frate! Justin era foarte derutat.

-         Hai mai taci!i-am zis nervoasa

ZOEY

Mi-am luat geaca si am plecat dupa Niall. Toata chestia asta cu Justin este o tampenie. M-am urcat in masina si am plecat spre singurul loc in care merge Niall cand are ceva pe suflet. O cabana la vreo 30 km de aici. Este intr-o padure. Iar singurii care stiu de ea sunt eu, Niall si Zayn.

Am ajuns destul de repede , am parcat masina la inttarea in padure si am luat-o pe jos spre cabana.

Cabana era luminata semn ca era acolo. Trebuie sa stie adevarul si sa ma sculte pe mine nu pe paparazii aia tampiti sau alti handicapati. Am bagat capul usor pe usa si l-am vazut stand intins in pat cu maninile la ceafa si privind in gol.

-         De ce ai venit aici?a spart el linistea

-         Pentru ca sa-ti spun ca toate alea sunt minciuni. Nu este nimic adevart, iar eu am sentimente numai si numai pentru tine.

S-a ridicat si a venit spre mine. O mana o avea pe perete, iar ceallta pe soldul meu.

- L-am imbratisat pe Bieber pentru ca mi-a artat...

Nu m-a mai lasat sa continui pentru ca si-a lipit buzele pente ale mele. Mi-am pus mainlie dupa gatul lui tragandu-l mai aproape de mine. Intensitatea sarutului a crescut din ce in ce mai mult, incolacindu-mi picioarele in jurul lui. Nu cred ca a durat mult pentru ca hainele de pe noi au inceput sa zboare, acum fiind amandoi in pat, iar el era deaspura mea. Si-a dezlipit usor buzele de ale mele si a spus:

-         Te cred, scuze ca am reactionat asa doar ca a durut.

-         Nu trebuie sa-ti ceri scuze.

A zambit, dupa care a inceput sa ma sarute pe gat. Chiarca...nu m-am gandit niciodata ca voi face sex intr-o cabana, dar nu conteaza locul cand e el aici.

Alexis (Dupa ce Zoes a plecat dupa Niall)

-         Hai mai taci!i-am zis nervoasa lui Biaber

-         Scuze J...dar mai bine ai pleca!i-a zis Zayn

A plecat foarte confuz si pe mine l-a lasat plina de draci. Harry tot sasaia si facea semn catre mana..Ce naiba...am si uitat ca Zayn..stai...Zxayn ma tine de mana? Aa...o doamne...cum e posibil ca vedeta de Malik sa ma tina de mana?

- Lexi?!

- Am?Da?i-am zis uitandu-ma la mainile noastre.

- Am vrut sa fac asta de o luna!

A zis punandu-se in fata mea. Mi-a rdicat barbia cu o mana si si-a apopiata fata de a mea. O doamne in sfarsit am si eu parte de un sarut adevarat dupa atata timp.

Si in sfarsit buzele lui le-au intalnit pe ale mele. La inceput a fost un sarut timid, dar a devenit intens si pasional. Ii auseam in spate pe baieti cum ba fluierau, ba ziceau “OOO”. Ne-am desprins din sarut, el avand zambetul intins pe toata fata. S-a dat din fata mea si i-am putut vedea pe ceilalti cum explodau de fericire. Am bafat capul in pamant pentu ca aveam senzatia ca eram rosie ca parul.

-         hei! De ce esti rosie?a intrebat Haz’ pe un ton amuzant

-         De mere!

-         Hai sus!

Am ajuns la el in camera si:

-         Hei ce-i cu tine? Pari foarte confuza!

-         Nu stiu totul e ciudat...nu ai vorbit cu mine de cand ai plecat si acum vi si ma saruti spunand ca astepti asta de o luna!

-         Nu stiam cum sa-ti zic ca tin la tine. Credeam ca esti ca so sora mai mica, dar e ceva mai mult. Cand imi arata Zoey poze cu tine sau cand imi zicea ca vorbeste cu tine la telefon imima icepea sa-mi bata foarte tare. Si cand mi-a mai zis Zoes ca te distrezi de minune cu ei doi am devenit ge...

Nu l-am mai lasat sa termine pentru ca nu stiam ce sa ii zic si l-am sarutat.

- Frumos mod de a-mi zice sa tac pustoaic-o.

Amandoi zambeam ca prostii. M-am ridicat din pat si i-am zis ca ma duc la bucatarie sa i-au un fursec.

Am deschis usa si cei 3 crai au cazut pe jos. M-a bufnit rasul imediat, iar Zayn a stigat la ei sa iasa afara din camera lui. Cand m-am intors surfriza...unde-i ? Am inchis usa si cand m-am rasucit...mai a fa c infarct. Doamne sfinte!!! Si-a pus mainle pe talia mea si a inceput sa ma sarute pe gat, pan ace a ajuns pe buze. Si-a pus mainle pe picioarele mele ridicandu-le si punandu-le in jurul lui.

M-a izbit usor de perete sarunandu-ma, iar mainele incercand sa traga de ticoul meu pe care l-a dat cu usurinte jos. Picioarele le-am descolacit si l-am impins in pat punandu-ma deasupra lui.

Cand momnetul sa devina mai frumos si mai fierbinte usa s-a deschis si a intat cineva. Mama masii!!!

Doua zuze si inca 5 nebuni...(1D Fan-Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum