Acest acpitol extra a fost ideea Biancai si am dezvoltat-o impeuna.... Craciun Fericit!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZOEY
Uite ca a sosit si Ajunul Craciunul.... Ne-am luat gecile si am zis sa iesim la o mica plimbare prin parcul central din Holmes Chapel. M-am infofolit bine pentru ca era foarte frig afara, l-am infofolit si pe Niall pentru ca nu vreau sa raceasca si am iesit afara unde ne asteptau ceilalti. Toti aratam ca niste sarmale. Ca tot am vorbit de sarmale...mi s-a cam facut foame...e asta e mananc cand ajungem inapoi.
- E friggg!a zis Alexis
- Asta e…i-a zis Niall
- O sa luam ciocolata calda si o sa ne incalzim.
Oh Zayn...chiar nu poti sa-ti ti gura? Normal ca asta faceam. Si a da...azi e si ziua lui Louis... e la Harry acasa si mai pregatesc ce mai e de pregatit, dupa care o sa mergem si noi.
Am mers pe jos pana in parc pentru ca nu era prea departe. Erau luminite si copaci si brazii erau impodobiti peste tot si zapada...nelipsita zapada. Totul era ca iesit dintr-o poveste. Ici colo mai vedeai cate un om imbracat in Mos Craciun care canta pentru cativa banuti. Ne-am mai plimbat putin pe acolo, am baut ciocolata calda si am vazut un “Mos Craciun” care canta foarte frumos, dar nu era lume prin preajma.
- Hai sa mergem sa cantam alaturi de el!a zis Niall parca citindu-mi gandurile
- Asta si aveam de gand sa fac! Zayn, Alexis, haideti si voi!
Au fost de acord si ei si am mers toti 4 acolo.
- Putem sa cantam alaturi de dumeavoastra?
- Bine inteles, domnisoara
I-am zambit si ne-a popus sa cantam Jingle bell rock. Zis si facut:
{eu, Niall si Mosul}
Jingle bell, jingle bell
Jingle bell rock
Jingle bell swing
And jingle bells ring
Snowin' and blowin'
Up bushels of fun
Now the jingle hop has begun
{Alexis, Zayn si Mosul}
Jingle bell, jingle bell
Jingle bell rock
Jingle bells chime in
Jingle bell time
Dancin' and prancin'
In jingle bell square
In the frosty air
{eu si Alexis}
What a bright time
It's the right time
To rock the night away
Jingle bell, time
Is a swell time
To go glidin' in a
one horse sleigh
{toti}
Giddy-up, jingle horse
Pick up your feet
CITEȘTI
Doua zuze si inca 5 nebuni...(1D Fan-Fiction)
FanfictionCe faci atunci cand prietenul tau cel mai bun pleaca la XFactor? La inceput ii ti pumnii si crezi in talentul sau, dar dupa, cand devine cunoscut...deodata uita de persoana care era inainte. Faima ii sterge de tot conostinta si uita de toti prieteni...