- Louis nu te mai fatai si i-ati bijuteria din apropierea fundului meu!am spus incercand sa nu rad
M-am uitat la Zoey care mai avea putin si izbugnea in ras, iar dupa un moment de tacere pe toti i-a apucat rasul, inafara de mine si de Louis. Nu era deloc amuzant. Cu greu au reusit sa se potoleasca si nici macar nu am observat cand am ajuns la ei.
Amandoua am ramas socate; era o casa cu 2 etaje, piscina interioara si din care am vazut era si una interioara, trambulina, cateva leagane, un foisor si o curte absolut superba. Vazand ca nu ne miscam, toti-inafara de Zayn-, ne-au luat pe sus si ne-au “parcat” in casa, unde si acolo am ramas mute...erau haine aruncate peste tot si un deranz de nedescris. Harry ne-a dat care o palma peste fund, trezindu-ne din transa, dar si el la ransul lui s-a trezit cu 2 palme peste fata. Pe restul i-a bufnit rasul imediat. Louis mai avea putin si se tavalea pe jos de ras. Ce...nu ne place cand Harry ne da peste posterioare.
- Si cum dormim?a zis Liam devenind serios
- Eu dorm cu Zoey.am zis repede, iar ea mi-a aruncat o privire serioasa
- Miau!a replicat Harry
- Esti...esti...esti...nu gasesc cuvantul potrivit!a zis Zoes pocnind din degete
- Tampit? Cret?Fustangiu?Nebun?...hm...gata stiu...
- Ce?au zis toti
- Ce e ce?am intrebat nedumerita
- Ce sti?au zis in cor
- A...da...Harry e un...mare...mare...castravete!
La replica asta toti am izbugnit in ras...chiar si eu..auzi la mine “castravete”. Dupa ce cu greu am reusit sa ne potolim rasul ne-am dus sa ne schimbam si surpriza ce sa vezi...nu aveau haine pentru fete...nu aveau decat cateva costume de baie cred ca uitate de Perrie sau Eleanor.
I-am zis lui Harry si ne-a dat cate un tricou mai mare care ne veneau ca rochite si am inceput sa defilam in casa in boveri-de fete normal- si tricloul lui Harry. Zoes mi-a dat 5 secunde ca sa fug si uite asa a inceput sa ma alerge prin casa pentru ca am zis ca vreau sa dorm cu ea-sa nu va ganditi la tampenii-.
ZOEY
Am inceput sa o aleg prin casa si sa timpam ca nebunele. Baietii erau pe nu stiu unde asa ca noi eram singure in casa. La un moment dat, s-a intors roata si Alexis a inceput sa ma alerge pe mine. Am trecut prin bucatarie care era despartita de un mini-bar si am cazut. Alunecasem pe apa. Alexis s-a asezat langa mine si ma tot intreba daca am patit ceva. Nu i-am raspuns doar am stat intinsa acolo si incercam sa imi recapat respiratia. Dupa ce am fost in stare sa respir din nou, am inceput pur si simplu sa rad de fata lui Alexis, care mai avea putin si plangea-mereu cand patrsc ceva si vede ca nu ii raspund se sperie de moare-.
- Nu mai rade vaco!
Dadea cu palmele in mine.
- Mai speriat.a mai adaugat ea
Intr-un final a inceput si ea sa rada si din palme a inceput sama gadile. Asta a fost seara...a fost cam plictisitor, chiar si a doua zi la servici. Mai sa innebunim nu altceva, pana seara.
La concert, baietii tot insistau sa stam in culise, dar noi fiind incapatanate, am vrut sa stam in primul rand cu fanele. Paul ne-a dus prin miile de fane in fata gardului care despartea fanii de scena-a zis ca e mai sigur pentru noi-. Cum am zis Paul ne-a “plantat” acolo si asteptam cu nerabdare sa inceapa concertul. Era prima data cand mergeam la un concert de-al lor. Din cate am inteles baietii vor canta melodiile de pe noul lor album “Take Me Home”, melodiile au aparut azi de dimineata pe net si noi curioase normal ca le-am ascultat. La “Over again” si inca cateva eu si cu Alexis era sa dam apa la soricei. Si noi doua, nebune ca de obicei in loc sa zicem “Rock me” am zis “Fuck me”. De abia astept sa cante melodia asta...plan malefin...muhahaha.
CITEȘTI
Doua zuze si inca 5 nebuni...(1D Fan-Fiction)
FanfictionCe faci atunci cand prietenul tau cel mai bun pleaca la XFactor? La inceput ii ti pumnii si crezi in talentul sau, dar dupa, cand devine cunoscut...deodata uita de persoana care era inainte. Faima ii sterge de tot conostinta si uita de toti prieteni...