Capitolul 5- Nu...fac gratar!

670 39 3
                                    

ZOEY:

-         Inchide geanul ala ca ti-l bag in cur, tu nu pricepi?am zbierat eu la Niall

-         Bine fie...dar sa sti ca nu era deschis decat un colt!

Spune el intorcandu-se cu fundul spre mine. M-am aplecat spre el si l-am tras de pantaloni si woops!...au fost jos.

S-a uitat la mine rosu tot la fata- de stanjeneala-, dare u radeam cu gura lana la urechi. Cu pantalonii in vine s-a intors si s-a aplect spre mine sa ma gadile. Atunci a coborat de sus Liam care se uita ciudat la noi. Am incetat deabea atunci cand s-a auzit strigatul lui Harry:

- Baiiii!!...Nu mai e hartie! Aduceti-mi si mie o rola.

Am inceput sa radem, in timp ce Niall isi incheia pantalonii si ma ajuta sa ma ridic de pe jos.

-         Bai! Nu ma aude nimeni?!srtiga inca o data Harry.

Liam isi da ochii peste cap si pleaca sus. Presupun ca s-a dus la Harry, pentru ca atunci cand s-a intors avea o fata schimonosita intr-o strambatura.

-         Te-ai intoxicat?intreba Niall pufnind in ras

-         Dap...ce mirosuri!adauga Liam sutirand din cap

Harry a coborat jos si a inceput sa ne instruiasca in legatura cu sulurile de hartie igienica. Ma rog va dati seama ca am pufnit toti in ras bine de tot.

A trecut ceva timp si nu stiu ce naiba aceam eu si Alexis, dar numai tampenii ziceam, neintentionat.

- Liam tu sti sa canti la pitara?spun eu foarte serioasa

Alexis a inceput sa rada in hohote, de una singura si tot repeta “pitara”, “pitara”. Cand am realizat ca am spus “pitara” in loc de “chitara” am izbugnit si eu in hohote.

-         Infeligento!se balbaie Alexis

-         Da infeligenta, Alexis, infeligenta, continui eu razand

-         Parca suntem la balul bobocilor betivi.

Au inceput toti sa rada de tampeniile pe care le spuneam. Jumatate de ora mai tarziu inca radeam asa ca Alexis a propus sa ne calmam. Si-a scos o tigara si si-a aprinso. Dupa vreo 2 fumuri, am luat si eu. Baietii se uitau la mine uimiti.

-         Tu fumezi?!

Niall era la fel de surprins ca si restul.

-         Nu...fac gratar!si am inceput sa radeam toti, iar.

Paream drogate cans am inceput sa povestim, din nou cu amanunte, la cererea lui Hazza, ce s-a mai intamplat de cand plecase el.

Am inceput sa povestim si de baluri. Alexis spunea despre defilarea mea la Miss si cum toti aruncau cu servetele in sus.

-         Am aruncat si eu cu-se uita la mine- cu ce am aruncat?

-         Cu servetele “Miss Spanoila”, spus eu, eu si Alex cincuram cu randul la “Miss”, am mai adaugat eu

-         Dupa ce s-a anuntat Miss-ul...

-         Castigat de mine, intervin eu cu o expresie tembela.

-         Am urcat pe podium sa- a bufnit-o rasul, s-a uitat la mine si mi-am adus aminte de ce- sa…sa..fut potografie... mai sti, nu, Zoes?!

-         Da normal!

-         Care-i fata cu “ fut pornografie”?intreaba Haz’

Doua zuze si inca 5 nebuni...(1D Fan-Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum