Capitolul 14 - Cuplul 2 format...minune!!!

520 24 4
                                    

Usa s.a deschis si a intrat cineva oprindu-se brusc. Mi-am intors capul si ce sa vezi...Zoey. Serios?

-         Upsiii...a zis si a dat sa iasa

-         Stai putin!am oprito sarind din pat. Acum ar fi bines a fugi. Am adaugat

-         Hei! Nu-I correct

-         Asta e…

Am inceput sa fugim ca 2 nebune prin casa.

-         Buna Ed!am zis si am inceput iar sa o alerg pe Zoes. Paaaa Ed!

-         Bu-na!?a zis el confuz

M.am aruncat peste Zoes care se ascusese dupa canapea si am inceput sa radem..

- Lexi?! De ce nu ai bluza pe tine???a zis Louis privindu-ma

- Oups.!!Am zis dupa care am fusit sus! Vin Imediat!

ZOEY:

Ok? Astaa fost ciudat?! Bine…in fine…m-am impacat cu Niall ceea ce e super. Iar  cand ne distram si noi mai bine il suna Liam pe Niall ca a venit Ed. Si uite-ne aici. Si ce sa vezi intru si eu la Zayn in camera, normal fara sa bat la usa, il vad peste Alexis sarutandu-se si fiind amandoi pe jumatate dezbracati.

Si uite-i ca vin, tinandu-se de mana. In sfarsit!!!

Toata ziua i-am ascultat pe Ed si pe baieti cum cantau. I-am acompaniat si noi doua cu chitarile si putin si cu vocile.

Dupa ce Ed a plecat, am mers si noi la culcare pentru ca era foarte tarziu. Lexi adormise de mult in bratele lui Zaun. Ce draguti sunt impreuna, dar, nu mai draguti decat mine si Niall. Hihi! Dupa ce am intrat in camera lui Niall mi-am pus o camasa de-a lui, dupa care m-am facut comoda langa el in pat, punandu-mi capul pe pieptul lui, iar el cuprinzandu-ma in brate...aww...cat de dulce poate fi baiatul asta.

ZAYN:

Mmm...am deschis usor ochii si am vazut-o pe Alexis langa mine. Aww...zici ca e o pisicuta roscata. M-am ridicat usor incercand sa nu o tre...la naiba...s-a trezit

-         Neata!a zis ea somnoroasa

-         Neata, cum ai dormit?am intrebat-o si am sarutat-o pe frunte

-         Pai cum sa dorm? nIci nu stiu cand am adormit, sau cum am ajuns sa-ti port camasa....

-         Pai…Harry tot face ape aici scandal ca vroia sa te schimbe el, dar i-am dat una peste ceafa si te-am ajutat eu,

-         Phiu...mor de foame...mergem sa halim ceva?

-         Mancacioasa mai esti...

-         Hihi...nu stiam...credeam ca asta e rolul lui Zoes.

Ne-am zambit unul altuia, dupa care am coborat in bucatarie tinandu-ne de mana. Acolo i-am gasit pe Zoey, Niall si Liam care mancau ca niste porcusori. Pardon si o scrofita.

-         A?

-         Mda...las ca pregatesc eu niste paine prajita si ceai

-         Ok...merci, dar prefer o cafea

-         Mhm....

Dupa ce am terminat de mancat au reusit sa se trezeasca si Louis si harry , au mancat repede ceva, dupa care fetele au plecat sa-se pregateasca bagajele...o sa vina cu noi la concertul din Holmes Chapel, Cheshire. Eu si Niall avem o surptiza foarte frumoasa pentru ele.

Doua zuze si inca 5 nebuni...(1D Fan-Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum