ZOEY
- Crezi ca o sa mearga? Adica e greu sa tin un secret fata de ea
- Hai Zoey...oricum la pariu ca o sa vina la concerul pe care o sa il avem pe 24 in Holmes Chapel...
- Esti sigur?
- Foarte!a zis si m-a sarutat pe gat
Ne plimbam prin parc tinandu-ne de mana, ca doi oameni normali. Fara fani nebuni, fara reporteri sau mai stiu eu ce. Este superb...chiar daca am mai fost in Paris, cu Niall totul e diferit. E de o mie de ori mai special. Am mai stat putin prin parc dupa care am plecat la un restaurant fitos pe care il stia Niall.
Pe drum am inceput sa glumesc pe seama lui...bine defapt am spus-o ca pe un comantariu tipic “Zoey e dusa”:
- Si sa vezi ca faimosul restaurant e un separeu cu catifea de la McDonalds.
Dupa aceea si-a dat ochii peste cap si a pufnit putin in ras apio m-a luat de gat cu o mana si m-a rotit in fata lui. Cealalta mana a ajuns pe mijlocul meu in timp ce ma saruta. Ne-am laut de mana si am mers mai departe.
Am plecat seara de la restaurantt si cand am ajuns la hotel...Paul mai avea putin si spargea usa camerei pana i-am deschis ca sa vada daca suntem intregi. Dupa ne-a lasat in pace.
- Doamne! Uneori jur ca ma sperie, am spus in timp ce ma intorceam in pat.
- Da...obisnuieste-te, mi-a spus si m-a luat in brate. Deci unde ramasesem azi?
- Pai cred ca eram –am tras de tricoul lui in sus si el de al meu, si-a dat pantalonii jos; l-am tras de maini peste mine in pat, iar el avea zambetul intins pe toata fata-. Da aici ramasesem, am spus eu intr-un final.
- Eu cred ca nu aici ramasesem...
- Ba da, stiu clar ca aici eram, tu erai asa ...deaspura mea si...
Mi-a oprit balbaiala cu un sarut care a coborat incet pe gatul meu. Atunci a spus:
- Aici ramasesem!
- Aaaa!
ALEXIS :
Ce naiba o face Zoey? Oare nu se plictiseste? Ou…da stai e cu Niall cum sa se plictiseasca? Sa o sun sa vad ce face? Neah...mai bine nu inca vreau sa am par in cap. Sigur la ora asta ori doarme ori e treaza si intrerup ceva... Ih nu pot sa ma abtin tre’ sa vad daca a facut sex cu Niall... O sun.
ZOEY:
Oups..pantalonii jos! Oups si lenjeria si...telefonul! Eram atat de nervoasa incat , pe moment, am uitat de toate senzatiile acelea. Era Alexis.
- CE VREI!? am spus cu o voce de Dark Vader.
- Poi...am intrerupt ceva?
- DA!!!
- Oupsiiii...bine pa!
Si ne-am intors la sex. Ce frumos! Ce frumos! Cea mai feniala noapte din ultimele 16 luni. [ Telefonul iar –Alexis ]
- Am uitat sa te intreb ceva...
- Ihh!am aruncat telefonul in perete si s-a destramat
- Zoes telefonul tau!
- Taci si continua!i-am zis si apoi l-am tras din nou peste mine
ALEXIS:
Nebunii pamantului...au venit mai devreme cu o saptamana!! Mincinosi puricosi! Stiu...daca nu spuneam puricosi nu iesea rima, dar...merge...neinteresant. Momentul potrivit sa i trag de limba pe Zoes:
- Si ia zi cum a fost?
- Cu a fost ce?intreaba ea incercand sa isi ascunda zambetul
- Ei hai! Sti la ce ma refer...
- Nup...nu am nici cea mai mica idee la ce te referi
- Zoey...tu stiu de atatia ani!! Nu ai fi scapat ocazia sa...
- Bine, bine! Iti spun inceteaza odata!
- Bine deci? Cum a fost?
- Cum a fos ce?s-a uitat la mine cu o fata exasperate si expira zgomotos. A da aia! Super!
- Oau, cat de genial! M-ai lamurit.
CITEȘTI
Doua zuze si inca 5 nebuni...(1D Fan-Fiction)
FanficCe faci atunci cand prietenul tau cel mai bun pleaca la XFactor? La inceput ii ti pumnii si crezi in talentul sau, dar dupa, cand devine cunoscut...deodata uita de persoana care era inainte. Faima ii sterge de tot conostinta si uita de toti prieteni...