ZOEY:
Dupa ce am mancat, Niall a propus sa facem un foc de tabara. Ce romantic...
Pentru ca se inserase me-am dus si ne-am pus niste haine pe noi. Niste conati si un tricou. Ne-am pus cate o patura pe umeri si gata. Baietii au cantat Summer Love si Change my mind. Aww....ce frumos canta Niall la chitara aia.
Am cantat pe rand eu si Alexis cate o melodie la chirata, iar dupa baietii au horata cum dormim. Eu cu Niall- o yeah- si Alexis cu restul.
- bai eu am chef sa joc ceva! A zis Louis
- Adevar sau provcare!a spus Liam
- Eu incep!! Hm…Niall…ce alegi?a zis Alexis
- Pai…a…pro…procent…
- Fricosule..sa vedem…cat la suta iti place de Zoey…da fi foarte sincer
- A....-opa a rosit – mai mult de 90%-o la naiba am rosit si eu-
- Aww...au zis toti- Alexis esti un geniu mama-
- Acum eu...Harry...
- Provocarea.a zis Harry sigur pe el
- Eram sigur…un sarut frantuzesc cu Alexis
- Serios?au zis noi doi,iar el a apobat din cap- ce rau esti Niall-
S-au sarutat vro 2 minute-cam pasional si cam interzis minorilor- cat le-a zis Niall-mi se parea mie sau Zayn era gelos?-...acum a venit randul lui Harry si l-a provocat pe Niall sa ma sarute..ododo..cred ca am sa ma topesc. S-a apropiat de mine si dupa si-a lipit buzele de ale mele. I-am raspuns la sarut-ca doar nu eram proasta sa nu fac asta-, era asa de dulce, mii de fluturi imi zburau prin stomac, iar inima mai avea putin si imi sarea din piept. Cel mai bun sarut ever, daca nu ne-ar fi intrereupt Zayn. Vezi tu Zayn ce-ti fac dupa. Si asa am coninuta jocul inca cu vreo 5 ture, pana cand Liam l-a provocat pe Zayn sa o sarute pe Alexis.
- Serios frate? Haz’ a trebuit sa ma sarute, Louis a trebuit sama sarute si acum si Zayn? Da ce sunt eu? Daca ne vede cineva o sa zica ca sunt o curva!!!!
- Ho! Calma femeie!i-am zis eu
Panala la urma s-au sarutat scurt...scurt pe naiba...Zayn mai avea putin si era peste ea si parca vroia sa ii manance buzele. Ea a intrerupt sarutul si a venit la loc langa mine. Au mai fost cateva ture amuzante, si dupa ne-am dus la culcare. Topaiam pe acolo, dar doar eu stiam de ce....O sa dorm cu Niall in cort. O yeah sunt tare si ma mai si sarutat...a doua oare. Am topait pana la cort, iar dupa am adormit instantaneu.
Dimineata am simtit cum capul mi se misca in sus si in jos, iar o mana puternica ma tinea in brate. Cred ca...ow...cred ca visez.
- Trezireaaaaa!!!!a tipat Liam intrand in cortul nostru, o scuze daca am intrerupt ceva, a mai adaugat si a iesit repede.
- Neata!a spus Niall cu o voce somnoroasa
- Neata...o intrebare intrebatoare...cum am ajuns sa dorm pe tine?
- Pai-a zis si a rosit-, am vazut ca tremurai aseara si de aia te-am luat in brate.
- Aw...multumesc.am zis si l-am pupat pe obraz. OK Niall tu rosesti mai des decat mine, am mai adaugat eu
- E…ti se pare
Ne-am ridicat si noi de acolo, mi-am aranjat putin parul si hainele-zici ca aratam ca dupa razboi- si am iesit unde i-am vazut pe toti inafara de Alexis. Le-a zis ca daca o trezesc ii castreaza pe toti. Am inceput sa rad si m-am dus eu la ea. Dormea ca un bebe...e asta e.
CITEȘTI
Doua zuze si inca 5 nebuni...(1D Fan-Fiction)
FanficCe faci atunci cand prietenul tau cel mai bun pleaca la XFactor? La inceput ii ti pumnii si crezi in talentul sau, dar dupa, cand devine cunoscut...deodata uita de persoana care era inainte. Faima ii sterge de tot conostinta si uita de toti prieteni...