ZOEY
Si-a dat ochii peste cap si a coborat sin masina. M-am dat si eu jos si am intrat amandoua, unde am dat nas in nas cu sefu…asta nu e de bine si am sa o omor pe Alexis daca ne taie din salariu. A inceput sa ne tot certe si a zis ca e prima abatere si doar o sa ne tina peste program. Phiu...ce bine ca am scapat usor de data asta.
Si asa am lucrat toata ziua...bine aproape toata ziua, a fost foarte plictisitor chiar saca a mai trecut Harry ca sa i-a ceva de vaut si niste gogosi pentru el si baieti...si a da ne-a dat si permise pentru concertul de maine seara.
Si ne-am plistisit in continuare pana cand Alexis nebuna decreierata a scapart pe client cappuccino-ul si era foarte fierbinte. Am inceput sa rad, dar am apucat repede o carpa si m-am dus sa ii sterg pantalonii si sa-mi cer scuze in numele ei. Exact cand m-am aplecat ca sa vad mai bine, baietii au intrat peusa.
- Ce…tot..faci acolo?era Harry cel care vorbise sacadat
- Harry, Niall,...baieti. Nu e ceea ce pare!spun eu drept scuza
- Adica…nu ii stergi omului pantalonii?spune Niall amuzat, fata indinzandui-se, toata, intr-un zambet
- A...a...da asta faceam.am spus rusinata
- Apropo de ce ati mai venit aici...iar?spune Alexis ajutandu-l pe om
- Pai vrioam sa mergem sa ma cumparam rochii pentru petrecerea de dupa concert. graise Liam
- Aham...sa va vedem cum il convingeti pe sef.a zis ea fataindu-se de colo-colo
- Acuma mergeam la el...voi pregatiti-va de plecare.a adaugat Niall zambind incontinuu
- OK.am zis deodata-uneori cred ca avem acelasi creier cand spunem aceleasi lucruri-
“Mergem la petrecere, mergem la petrecere, mergem la petrecere” imi tot ziceam in minte, iar creierul meu dansa dansul victoriei.
Am mai dus niste comenzi pana baietii apar cu niste zambete ucigatoare, dar i-a busit rasul imedit. De ce? Pentru ca nebuna pamantului, Alexis, deja a zbughito pe usa spre masina. Disperata mai e nebuna mea.
Niall a venit langa mine si ma impingea de la spate, doamne sunt mai rosie ca o rosie. Mi-am infasurat fata cu parul si am mers ghidata de Niall la masina. Odata ajunsa acolo am vazut-o pe nebuna stand in fund cu mainile in san, ca de obicei tigara nu era nelipsita, pe capota masini. I-am aruncat o privire urata, iar Harry mi-a luat-o inainte si i-a aruncat-o...mereu ii facea asta cand o prindea. Pe mien si pe Louis ne-a bufnit rasul imediat pentru ca aia 2 se tot strambau unul la altul.
- Hai deschide! A zis ea
- Tu mergi cu mine in masina!i-am zis aratand cu degetul spre ea
- Ce?Nu! in nici un caz! Conduci mai nebun ca mine!
- Hai ca exagerezi! Bine fie faci cum vrei! Cine merge cu mine?
- Vin eu!au zis deodata Liam si Niall
Alexis a plecat cu ei s am vazut ca Harry a lasat-o pe ea sa canduca. Dar ceea ce ma bucura e ca Niall e cu mine in masina…yupy. Am apasat usor piciorul pe acceleratie; Liam imi tot zicea sa conduc mai incet ca o sa fac dracu accident-da el sta in fata langa mine-, iar Niall scotea capul pe geam si facea ca un catel...era foarte amuzant dar trbuia sa ma abtin pentru ca eram la volan. In 10 minute ma ajuns si noi si am vazut masina lor acolo...ha si zicea de mine ca conduc ca o nebuna...
CITEȘTI
Doua zuze si inca 5 nebuni...(1D Fan-Fiction)
FanficCe faci atunci cand prietenul tau cel mai bun pleaca la XFactor? La inceput ii ti pumnii si crezi in talentul sau, dar dupa, cand devine cunoscut...deodata uita de persoana care era inainte. Faima ii sterge de tot conostinta si uita de toti prieteni...