Alexis:
- Hai sa mergem acasa, la cina!a spus Zoey
- Ok...mor de foame!Adauga Niall frecandu-se pe burtica
Zoey:
Am urcat in masina si am plecat spre casa. Cred ca ai mei deja ne asteapta cu masa pusa. Mor der foame.
- Trebuie sa-mi iau permis ca sa nu mai conduci numai tu!Sparge Niall linistea
- E...imi place sa conduc si...
- Si oricum nu m-ai lasa si pe mine, Mi-a luat-o el inainte
- Mami! Tati!am ajuns
- In bucatarie!Striga mami
Lui Niall ii era cam frica de tata pentru ca credea ca o sa-l faca mancare pentru pirania. L-am luat de mama si am intrat in bucatarie, unde mirosea al naibii de bine. “Pizza!!”
I-am imbratisat pe ai mei, la fel facand si Niall, dupa care ne-am asezat la masa.
- Si cand avei sa ne zici ca esti cu Niall. Chiar trebuie sa aflam din reviste si de la TV?spune mama
- Pai...
- Pai ce?Ai de dat niste explicatii
Si uite ca incepe...sper ca Alexis sa aiba mai mult noroc decat mine.
Alexis:
Cina a decurs bine pana acum. Tata se intelege bine cu Liam...mda cu Zayn nu a prea vorbit, dar totusi...e prea liniste.
- Ma duc sa aduc desertul! A spart mami linistea
- Mami, ma duc eu stai linistita
- E in frigider, pe ratul de sus!
Nu am mai zis nimic si m-am dus sa-l iau. Am deschis usa frigiderului si am vazut un tiramisu urias. Yum. L-am luat cu grija, am lut linguritele si farfurioarele, pe care era sa le scap din cauza boului de fratimiu care era sad ea peste mine,dar sa trecem peste. Unde-s tati si iubitul meu? Am intrebat-o pe mama dand din cap, ea facandu-mi semn ca-s pe terasa. “ Mult noroc Zayn”mi-am zis dand din umeri in timp ce-mi puneam o bucata mare de tiramisu.
Zayn:
Am iesit si eu ca omul pe terasa sa fumez o tigara, cand in urma mea vine domnul White.
- Va deranjeaza daca fumez?am intrebat eu politicos
- Nu...deloc. Zice acesta scotandu-si si el o tigara. Si ce ai de gand cu fiica mea? Nu prea am incredera in staruri ca tine.
- Chiar o plac pe fiica dumeavoastra. Este foarte frumoasa, desteapta si tin enorm de mult la ea. La inceput imi era ca o sora mai mica pentru care simteam nevoia sa o protejez, dar am inceput sa o plac. Iar atunci cand am fost plecat, i-am simtit lipsa foarte mult. O respect prea mult ca sa o ranesc si efectiv mi s-au aprins calcaiele dupa ea, am spus eu cu cele mai sincere cuvinte. O lasati pe fiica dvs sa se intalneasca cu mine? am mai adaugat
- Sa zicem ca da. Cu cati nebuni, printre care se numara si Harry , a fost, tu chiar imi pari simpatic
- Va multumesc mult domnule White
- Robert!! Striga Shara. Iar se bat Nate si Alexis!
Am facut ochii cat cepele si am intrat amndoi in casa, unde i-am vazut pe cei doi, pe jos batandu-se, iar Shara si Liam incercau sa-i desparta. M-am bagat ca sa-i despart, dar m-am ales din greseala cu un pumn de mai mare dragul de la iubita mea, direct in ochi,
- O doamne! Zayn scuze, nu am vrut. Nate, cretin ambulant ce esti uite ce ai facut!
- Eu sunt de vina? Ba tu esti chiar proasta? Tu ii dai una si tot eu sunt cretin? Cum doamne m-am ales cu o sora atat de handicapata ca tine!?
- Boule...bine ca m-am mutat de aici!
- Bou esti tu!!
- Cap de cerneala sunt fata cum sa fiu bou?
- Nathen John White si Alexis Jessica White! Ajunge! Macar o data cans suntem toti impreuna , puteti sa nu va mai bateti? Tipa Robert la ei
- Tata nu e vina mea ca ati mai nascut inca un copil, care s-a dovedit a fi o scorpie proasta
- Ti-as fi spus eu ceva,d ar e mama aici! I-a spus Alexis zambind fals
O doamne am sperie rau astia doi…sunt mai rau ca surorile mele.
Alexis(cand Robert si Zayn erau afara)
Mancam si eu linistita cand, cretinul de fratimiu mi-a luat din fata ultimul profiterol. Am inceput sa urlam unul la altul, pana ce am ajuns sa ne batem. Cam asa era in fiecare seara cand inca stateam aici in Cheshire. Sincera sa fiu, imi e cam mila de urechile celor din jur care ne aud acum. Si o doamne cred ca l-am traumatizat pe Liam care ma tinea.
Am auzito pe mami cum a trigat dupa tati, iar acesta a intrat impreuna cu Zayn in camera, dar el –Zayn- , incercand sa ne desparta , din greseala s-a ales cu un pumn in ochi de la mine. Ne-am mai certat nitel pana ce ,c a sa scap de gura lor, l-am luat pe Zayn de mana si l-am dus la mine in camera ca sa-l pansez.
Inauntru totul arata la fel ca atunci cand am pelcat. Postere pe pereti, asternuturile cu steagul Marii Britanii, beculetele de la brad de deasupra patului, cele 2 chirati ale mele, biroul...toate erau exact asa cum le lasesm cand am termiant a 11-a.
- Scuze Zayn...chiar nu am vrut.
- Nu este nimic si au, au, au ...e rece. Si a da...vezi ca-ti curge sange din buza
- E..asta e...stai sa te rezolv pe tine si ma descurc cu mine
- Nup...tu ma ajuti si eu te ajut.
Ne-am pansat unul pe altul, dupa care am hotarat sa dormim. Am facut prima dus si cand am iesit l-am vazut pe Zayn stand pe spate in pat si fumand.
- Zayn…nu fuma aici!
- Scuze…nu stiam…stai sa deschid geamul.
Si-a termiant tigara, a facut si el un dus cat timp eu stateam la geam si fumam. Mda...in camera nu fumez, dar la geam da. A venit si el, iar acum stateam in pat amandoi, incercand sa dormim, dar cineva nu dau nume, Nate, s-a trezit sa bata ca descreieratul la tobe. Am vrut sa ma duc sa-i spart tibele in cap, dar Zayn m-a oprit spunandu-mica se duce el.
Nate:
Proasta mai e si sormea asta. Auzi la ea..cretin ambulant. Ah...trebuia ea sa vina si sa-mi strice tot cheful. Trebuie cumva sa-mi descarc nervii, iar cel mai bun mod prina face asta este sa bat la tobe.
- Nate frate...sorta mai avea putin si venea acum sa te omoare. Ai noroc ca ma venit eu. Poti te rog sa te culci,sau macar sa nu mai bati la tobe?
- Ai noroc ca esti de treaba.
- Nate luate-ar dracii unde imi este acustica?a inceput sa zbiere la mine nebuna
- La mine...ca doar nu la ma-ta!!
- Nate vezi cum vorbesti!a intervenit mama
Zayn sa retras in liniste...saracu...e un tip de treaba si imi e mila de el ca sa pricopsit cu sormea.
Zoey:
Stateam in pat cu Niall langa mine jucandu-ne cu pisica mea. Pacat ca sunt ai mei acasa ca eu am chef de altceva. Si cu faza de la masa, ai mei au spus ca a fost doar o gluma si ca le plece ca sunt cu Niall. Prima data cand le place unul din iubitii mei.
Tot razand cu Niall si jucandu-me am adormit.
Dimineata...
Ma trezit mirosul de cafea care-mi inunda sinusurile. Am deschis ochii si l-am vazut pe Niall stand pe marginea patului cu o tava in mana. Mi-a zis neata , dupa care m-a saturat pe frunte. I-am zambt si ne-am apucat sa mancam. Clatite cu finetti. Yum.
CITEȘTI
Doua zuze si inca 5 nebuni...(1D Fan-Fiction)
FanficCe faci atunci cand prietenul tau cel mai bun pleaca la XFactor? La inceput ii ti pumnii si crezi in talentul sau, dar dupa, cand devine cunoscut...deodata uita de persoana care era inainte. Faima ii sterge de tot conostinta si uita de toti prieteni...