Acolo erau mama ei si baietii. Zoey a sarit in brate la mama ei, iar eu l-am daramat pe Harry. Toti au inceput sa rada.Ce? Mi-a fost dor de el, iar la Starbucks nu puteam sa fac asta, pentru ca paream o nebuna...dar stai de unde stiu unde locuim?
- Stai...Harry de unde sti unde stam?
- Asta am vrut si eu sa intreb…ma sperii cand faci asta Zoes.am zis eu
- Pai eu le-am spus!a zis doamna
- Aham..si merci de masina mami.a spus Zoey cu o voce de bebe ultimele cuvinte
- Eu am plecat...sa nu faceti prostii, iar voi baieti...
- Da stim sa nu ne atingem de ele si sa ne timen fermoarele inchise...a spus Zayn politicos
- Asa va vreau.
- Mama...a spus Zoey
ZOEY
Frate ce vis! Sper sa nu se termine. L-am recuperta pe capitanul carlionti, pot sa ma dau cat vreau la Niall si mai e ceva, baietii au ne-au promis ca ne iau si pe noi la VMA, faima e marfa! Cred ca m-as putea adapta repede la viata asta.
Doamne incerc sa ma gandesc la una si tot la Niall imi zboara gandul...e atat de frumos, iar zambetul ala ma topeste! De cand a plecat mama am inceput sa povestim ce am mai facut in acesti 2 ani. Toti, inafara de Harry, s-au speriat la ce le-am povestit, iar dupa ce si-au revenit din soc ne-au povestit si ei ce au mai facut la Xfactor, si cum a devenit Harry sotia lui Louis si toate tampenile lor.
Am tot povestit pana cand ni s-a facut somn, iar eu nu ii lasam pe baieti sa plece pentru ca era ora 3 dimineata si ar fi iesit un mare scandal daca ar fi fost vazuti iesind dintr-un bloc la ora asta.
- Si cum ai vrea sa dormim?a spus Liam
- Pai avem canapeaua si inca 3 camere cu paturi duble...in una din ele nu sta nimeni, iar in celelalte doua stam eu si Alexis. i-am raspuns eu
- Dcat de mare poate fiun apartament? Si cat mama fixativului ati dat pe el?a zis Zayn surprins
- Pai l-am gasit pe net si am dat vreo 3000 de lire.i-a raspuns Alexis
- Cat? Esti dusa? E mult…mai puneati ceva si luati o casa! A zis Harry
- In primul rand mata e dusa nu eu si era cardul lui tati si nu am vrut sa il golesc, iar pentru o casa imi mai trebuiau o gramada cretule.a zis Alexis razand
- Ok?!...eu dorm cu BooBear.a zis Harry dupa un moment de tacere
- Canapeaua arata comod si se si desface…e perfecta.a zis Liam
Opa....asta inseamna ca dorm cu Niall... “Aaaaaaaa...o sa dorm cu Niall Horan ...binecuvantat sa fi Dumnezeu” –mdea...imaginatia mea o cam ia pe alatura-. L-am ajutat pe liam cu canapeaua, le-am dat asterunuturi lui Louis si Harry si m-am dus si eu sa ma schimb...o sa dorm cu niall si cu boxeri lui...gata Zoey...gata calmeazate.
ALEXIS
“Yupy o sa dorm cu Zayn in camera” am zis sarcastica in minte...mi se are cam indiferent baiatul...imi place de el, dar nici macar nu a vorbit cu mine...inganfatul.
Mi-am luat pijamalele cu iepurasi ce sa vezi am dat peste Harry in baie.
- Nu sti sa bati?
- Sunt la mien acasa! Dar ru nu sti sa incui?
- Scuze babe...
- Hai frate nu imi mai zice asa...
CITEȘTI
Doua zuze si inca 5 nebuni...(1D Fan-Fiction)
FanficCe faci atunci cand prietenul tau cel mai bun pleaca la XFactor? La inceput ii ti pumnii si crezi in talentul sau, dar dupa, cand devine cunoscut...deodata uita de persoana care era inainte. Faima ii sterge de tot conostinta si uita de toti prieteni...