Ким Таехунг 16 годишно лъчезарно и невинно момче. Обича да танцува и да рисува. Тае винаги се е страхувал от по големия си брат Мин Юнги.  Да..Тае имаше по голям доведен брат. И с него не се разбираха. Е поне Юнги не харесваше Тае. Малкия винаги беше мил и добър с всички каквото и да му сториха. Юнги не веднъж го бе пребивал. Не веднъж Теа е плакал заради Юнги...
Отделно Тае бе тормозен в училище. Затова че е прекалено слаб... И за това че прилича на момиче. Издаваше му в повече в повечето случай. .за това в тези дни Тае седеше заключен в стаята си плачейки или седейки свит на кълбо в леглото си....повтаряйки си че може да е по зле...

Мин Юнги 18 годишен бунтар. Груб безсърдечен студен към всички.
Противоположност на доведения си брат Тае. Юнги не слушаше никой..Каквото иска взема..каквото каже става...Младежа бе садист...беше груб дори към любимите си. Затова изгуби и истинската си любов преди години...Младежа често биеше брат си защото му доставяше  удоволствие да чува плачът му. Да чува виковете му....да вижда сълзите му....Това бе Мин Юнги...груб и студен като лед...но..за дълго ли?

-------------
Хилоол...Taegi историяте е тууук😊
За тази история ми помага.. ilianaivanova1307new💜💜💜💜
корицата е нейна😊
Главите аз ги пиша..тя ги чете и преправя ако има нещо..
Дано ви хареса...😊🥰🥰

I'm in love in my step brother / Taegi [√]Where stories live. Discover now