/ не е редактирана /
На сутринта първи се събуди Тае.
Беше много щастлив....все пак днес има рожден ден .Той се изправи от леглото бавно и сънено. Търкаше очички и се прозяваше сладко. Набързо стана преоблече се с един от най сладките си аутфити взе си плюшеното зайче и се запъти към стаята на Юн.
След като влезе в стаята затвори внимателно вратата и легна върху гърдите на Юнги. Сгуши се в него и пак заспа сгушен в хюнга си.След час Юн се събуди и усети нещо на гърдите си погледна о водя че това е Тае, който спинка сладко, сладко.
Г. Т. Ю.
Събудих се и усетих нещо тежко на гърдите си. Видях че това е Тае. Беше облечен много МНОГО сладко....беше....секс.....
Не!! Юнги...какво подяволите си мислиш. Той ти е братче ...+ че в
момента е като. 8г момченце....
Тае се завъртя и едното му коляно се намести на мъжествеността ми отърквайки го. А вратът му се откри..не се стърпях и почнах да целувам бялата му кожа. Боже....толкова е сладък....
Стиснах дупето му а Той изстена лекичко.....след като му се полюбувах реших да поспя още малко все пак е още 7 часът..
Затворих очи и след време заспах.Г. Т .ТЕ.
Събудих се и погледнах към часовника. Беше 10:30...бая сме поспинкали. Реших да събудя Юн. Бутах го, говорих му, но нищо.....не се събужда.
Тогава ме озари идея!
Застанах в позата 69 и свалих боксерките на Юн....боже ...толкова е голям!!...а все още е мек....искам го в себе си!....искам той да отнеме девствеността ми!...Започнах да ближа члена му и да го смуча като близалка. Увивах горещото си езиче около дължината му.
Опитах се да го лапна целия но се задавих....но не ме бъркаше продължих да му духам. Докато не усетих нещо да стиска дупето ми.Тае: Ю-Юнги....
Юнги: ох....колко хубаво дупенце имаш само...😩😩
Тае: п-пусни ми дупето.....
Юнги: охо....скъпи...сега това което държиш...ще ти влезне отзад.
Г. Т. Н.
Юнги ги преобърна и започна да целува малкия. Хапеше го..маркираше го.....вече беше негов..започна да отърква в дупето на мъника. Тае скимтеше...беше уплашен до някаква степен...Юнги: няма да те мъча повече мъник. Обичам те.
Между другото. Честит рожден ден сладост моя.Тае се сгуши в Юнги и захлипа от радост. Обичаше толкова много Хюнга си ....и беше щастлив че сега е до него..
Дано ви е харесала главата
Сори ако има грешки
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Честит Рожден Ден на нашия прекрасен Тае🥰🥳
Да е жив и здрав. Да продължава да ни радва и за напред.
Дано Тани се оправи скоро 🥺•
•
•~~~~
~~~~
🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
YOU ARE READING
I'm in love in my step brother / Taegi [√]
Teen FictionТае: 16 годишно момче. мило добро...за жалост тормозено не само в училище но и от доведения си брат Юнги. както и третиран като парцал от мащехата си... Юнги: груб...невъспитан..винаги става това което Той каже!...Дали ще се възползва от това че бра...