/Главата НЕ е редактирана!! Сори за грешките....дано ви хареса на главата😊💜/


/стаята  на Тае

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

/стаята  на Тае.. Стаята на Тае/

Тае: много е хубава  Хююнг!!!!
Уникална е!! Много много ти благодаряя!!!

Тае започна да подскача като малко дете. И оглеждаше всичко в стаята си с интерес.
Тае седна на Люлката до леглото си и се залюшка. Юнги му се радваше. Наистина бе сладък. Големия отиде до малкия и го вдигна като седна на люлката и сложи Тае в скута си.
Малкия се сгуши и затвори очички. Като от време на време се сгушваше в Юнги.

По едно време Тае се обърна с лице към Юнги и каза нещо което шокира големия.

Тае: Хюнг!! Хайде да играем на една игра искал ли?

Юнги: каква е играта?

Тае: Ти ще ме чукаш аз ще викам името ти😋😋

Юмги: Тае!!! Какво подяволиъе говориш.! Няма да го правя! А и си много малък за тези работи.

Тае: но Хююююн!!!🥺🥺🥺

Тае почна да се отърква в големия и да целува вратът му.
Юнги едвам се сдържаше.
Беше му толкова хубаво. Тае стенеше тихичко което допълнително  го провокираше . Изведнъж Юнги усети как Тае разкопчава панталоните му.
Члена на Юнги се показа мек Тае се усмихна и облиза лакомо устни.

Тае: колко красивоо🤩🤩😋😛

Тае беше клекнал пред Юнги и бе застанал между краката му. Сложи главата си да легне на бедрото му а ръката му масажираше члена му.
Юнги се бе предал. Толкова много му харесваше!....Тае прекара горещия си език по все още мекия член на Юнги. Започна да ближе главичката му и да масажира топките му. Прокарваше ръката си по ствола на пениса на по големия. А ит устата на Мин се лееха стонове. Той вплете пръсти в коста на Тае и след 30м свърши.
Тае преглътна като добро коте след което се настани отново в скута на Юнги. Започна да целува вратът му и да го маркира

Юнги: опасен си бил бебе...много си бил палав. Сега ще трябва да те накажа.

Юнги преобърна Тае така че да го постави легнал в скута си. Надигна дупето му и свали късите панталонки след което и черните боксерки.
След което плесна  бялата кожа на мъника. Тае извика от болка а Юнги продължи да удря дупето му след 5м Юнги спря изправи Тае обу му боксерките.

Юнги: има някой правила които ще Трябва да спазваш.
Ясно?

Тае кимна в съгласие и се сгуши в Юнги.

Юнги:
1: първо правило НИКОГА не ме лъжи. Искам да ми казваш всичко.

2: втори правило не ме прекъсвай докато работя върху някой текст.
Ясно? Добре..

3: трето правило  винаги ще слушаш каквото ти казвам. Ако не ме слушаш ще има наказания.

Юнги: За сега ще са само тези 3 правила.
Искам да съм сигурен чемще.ги спазваш. Не искам да те наказвам скъпи ми Тае.

Юнги целуна тае по челото като го остави на леглото и го зави. Той слезе да направи нещо за вечеря след като вечерята бе готова седнаха да се хранят. След като свършиха с храненето.Тае се качи в стаята си. А Юнги остана да прибере масата и да измие мръсните съдове. След като и това бе готово се качи в стаята на мъника зА да му прочете приказка.
За да заспи по бързо.

Юнги спря да чете на вече заспалия Тае. Затвори книгата зави малкия хубаво и го целуна по челото като му се усмихна след което излезе от стаята и отиде в своята.преоблече се изми си зъбите и легна да спи.

/дано ви е харесала главата!😊/

I'm in love in my step brother / Taegi [√]Where stories live. Discover now