/ ОТНОВО НЕ е редактирана тази част...мързи ме да редактирам...сории..
Пожелавам ви весели празници!!!! Дано получи те това което искате за коледа ❤❤❤💜💜💜💜🎅/Юнги: не се обвинявам мъниче. А у аз ще те взема в моята къща и без това...искам да си до мен.
Ще ти се реванширам за изгубеното време мъник.
Мамо,тате! Идвайте да виждате тае. Аз просто ще го взема да се грижа за него. Идвайте сряда и неделя. Тогава съм най-зает и искам вие да гледате Тае. А аз ще се оправя.Имам пре достатъчно пари. Ще запиша тае в най добрата частна болница.Тае: нее..батиии..не ди давай паличките зради мен...🥺🥺
Юнги: не говори глупости малчо.
-вдигна го на предни конче и седна на леглото кат Тае беше в скута му.Юнги: ще те изпишат след като ти направят няколко теста. И ще дойдеш с мен. Ясно ли е мъниче?
Тае кимна като се облегна на гърдите на брат си. Беше задрямал и докторите решиха тогава да му вземат кръв за да не усети. Така и стана. Докторите взеха кръв на Тае. Измериха му дишането и пулса. И за сега всичко беше нормално.
След като свършиха с изследванията на Тае. Установиха че ще е така над две години....Юнги се успокои че няма да е завинаги.. Но пак...над две години си е доста време.Тае беше отишъл с Юнги до мола за да му купи дрешки и плюшени играчки. След като Тае си избра и след като платиха. Отидоха до домът на техните и взеха още малко дрехи. И Юнги да даде малко пари на родителите си. Те отказаха на той им обясни че това е благодарност за това че са го отгледали и направили това което е сега.
Юнги паркира колата пред доста голямата си къща с голям двор и басейн.Имаше люлка в единия край на двора . Малкия много хареса къщата на Юнги и веднага се затича да разглежда.
Юнги: по полека дребен ела тук. Аз ще те разведа из къщата. Ела дай ръчичка.
Тае хавана ръката на Юнги и по големия започна да показва кое къде е в къщата. Стигна и до стаята на тае. Която беше в бяло и много светло розово. Юнги знаеше че тае обожава розово и бебешко синьо.
Затова бе направил стаята в тези
цветове. Бюрото ми бе бебешко синьо и бяло, а едната стена до леглото бе тъмно синя а другите, пода и тавана бели. Гардероба беше бял а стола за бюрото беше доста наситено розово. Имаше розови възглавнички и розово килимче. Тае обикна стаята си. Отиде и се метна на вратът на юнги. Започна д го целува а Юнги се изненада но го целуна също по буската.----------------------------------------------------
Дано си искарате празниците страхотно!!!!❤❤❤❤❤🎅🎆
YOU ARE READING
I'm in love in my step brother / Taegi [√]
Teen FictionТае: 16 годишно момче. мило добро...за жалост тормозено не само в училище но и от доведения си брат Юнги. както и третиран като парцал от мащехата си... Юнги: груб...невъспитан..винаги става това което Той каже!...Дали ще се възползва от това че бра...