Юнги седеше и плачеше...много добре знаеше какво се случва с съседната стая.
Болеше го...много...и то....
Беше легнал на леглото прегръщаше една от тениските на брат си..беше я взел от стаята му след като замина.
Миришеше все още на него.След акто Юнги се поуспокои слезе в хола за да гледа телевизя. Но когато влезе в хола видя как Чим и Тае се гушкаха.
Юнги го заболя докато ги гледаше но реши че ще се напраави на ударен.Юнги: хей...момчета как сте..ускате ли да зготвя нещо.
Тае просто чогледна с раздразнение брат си и го отряза...
Тае: не...не искам да ме батровиш.
Чим: Тае...недей така...той се пробва да е мил.
Юнги: не...няма проблем....заслужаван си го..............ако искате си поръчайте нещо аз ще го платя.
Юнги отиде до стаята си а после слезе долу остави 37490 вона (55лв) и излезе.
Чим: не беше нужно да говориш така...
Тае:все едно...:тае гушна Чим и зарови лице във вратът му. Като го целуваше а Чим стенеше тихичко.
Юнги се разхождаше в парка..нищо че вече беше почти 10 вечерта...навън беше доста хладно.
Но на юнги не му пукаше...
Той седна на една пейка и започна да пее ...нямаше кой да го чуе все пак....пееше за чувствата си...смесваше мелодията с рап...??..: пееш страхотно.
Юнги се обърна и видя мъж на средна възраст.
??: имаш талант...
Аз съм Лии Феликс...ръководя музикална компания. Ето визитката ми.Юнги пое визитката в ръка.
Юнги: Лии Феликс..!?!!
Е-еха...ъм..а-аз..незнам какво да кажа...Феликс: хаха...споко..звъни ми като говориш с родителите си..такъв талант не е за изпускане.
Каза Феликс и му намигна след което си тръгна.Юнги седеше и гледаше визитката с усмивка.
Веднага звънна на баща си за да му каже какво чудо се случи.
Майка му естествено се зарадва за него.
Както и баща му те с е съгласиха със предложението на Г-Лии. Юнги бе много щастлив....щеше да сбъдне децката си мечта.----юнги на 7
Юнги: мамооо...мога ли като поласна да стана идол.....искам да съм като Феликс...М.Юнги. миличък...може да станеш какъв то пожелаеш..стига сърцето ти да те води.
Малко след като Юнги навърши 8 баща му почина...това го съкруши..в тази крехка възраст...той изгуби желание...той изгуби чувствата си...той се затвори в себе си.
---------------
Хилоол...знам знам..липсвах ви😆
Дано ви е харесала главата...скоро ще пусна нова...💜💜💜
ДОЙДОХА МИ МН ИДЕИ...И ЩЕ ПИША ДОКАТО СА МИ В РУСАТА ТИКВА!!!😂😂
YOU ARE READING
I'm in love in my step brother / Taegi [√]
Teen FictionТае: 16 годишно момче. мило добро...за жалост тормозено не само в училище но и от доведения си брат Юнги. както и третиран като парцал от мащехата си... Юнги: груб...невъспитан..винаги става това което Той каже!...Дали ще се възползва от това че бра...