/ не е редактирана...сори че главата е кратка/
Юнги се бе събудил тръгна за работа, но преди да тръгне
сготви на Тае и го целуна по челото . помилва бузката му и излезе от стаята след това и от апартамента.
След час Тае се събуди стана и се разходи бе намери Юнги и се досети че е на работа. Слезе в кухнята и видя палачинки и бележкаБебе хапни си. Мисля да си взема седмица отпуска. Съжалявам че не ти обръщах толкова внимание. Ще се реванширам обещавам.
Тае се усмихна на бележката след което седна да закусва
Седна на стола който беше бая висок за него и можеше да си поклаща крачетата.
Беше сладко да го гледаш отстрани. Направо диабет можеше да хванеш.
След като Тае закуси се качи в стаята си и започна да глада телевизия след като му доскоча си написа домашните.Г.Л.Т.
Качих се в стаята си и облякох една доста голяма риза не си обух нищо за отдолу. Не ме интересува много че съм разголен. Все пак съм сам във вкъщи.
Оф....незнам какво да правя...
Скучно ми е...написах си всички домашни...няма какво да правя...Всъщност ...но...не..не..но...
По дяволите чувството е уникално.Качих се в стаята си отново.
Отворих гардероба и извадих вибратора и лубриканта. Качих се на леглото си и изхлузих боксерките си.
Облегнах се на леглото сложих малко лубрикант на двата си пръста и потърках входа си.
Изстенах леко и ореди да се вече бях пъхнал и преди да осъзная вече бях пъхнал и двете си пръстчета във мене...честно да си призная ме боли...но ще свикна.
След пет минути не ме болеше толкова и затова взех вибратора. Намазах го обилно с лубрикант.
Натиснах го и влезе...заболя ме...извиках и стиснах чаршафа....не бях вкарал и половината...но..боли...опитах се да не мисля за билката затова просто продължих.болеше ме ...ням да лъжа....започнах да стена примесено от удоволствие и болка.
Малко сълзи ми се стичаха по очите. Но продължих.започнах да стена името на Хюнг.Ах...Ю-Юнги..
И тогава....
--------------------------
°
°
°
°
°Хехе...знам не ме мразете..ще разберете какво става по нататък
(/^▽^)/
Дано ви е харесала главата..сори за грешките...
YOU ARE READING
I'm in love in my step brother / Taegi [√]
Teen FictionТае: 16 годишно момче. мило добро...за жалост тормозено не само в училище но и от доведения си брат Юнги. както и третиран като парцал от мащехата си... Юнги: груб...невъспитан..винаги става това което Той каже!...Дали ще се възползва от това че бра...