/Не е редактирана/
Г. Т. Те.
Вкарах вибратора малко по навътре...и заболя...но продължих. Започнах да движа ръката си по бързо.А-ах...Х-юнг!!
Хю-хюнг..!!
Ю-унги!!...мм..аххЗапочнах да стена по силно. Взех дистанционното на вибратора и го включих на 2ниво.
Той започна да се движи в мен.
Изстенах гърлено и стиснах завивките. Хванах члена си с тънките си пръсти и започнах да движа ръката си. А с другата се докосвах по тялото.
През цялото време си мислех за Юн.
-Как ме докосва.
-Как ме целува.
-Как шепти ръсни и мили думи.
-Как ме смачква в ръцете си.
-Как удря дупето ми.
-Как ме кара да се моля за да ме докосне
-Как ме хапе
- Как ме бележи
Всичко това и още.
От транса ме извади гласът на Хюнг!- О не!!! Ще ме хване.
Веднага се покрих не можах да извадя нещото от себе си.
Юнги влезе в стаята и седна на леглото при мен и ме гушна.Ю: тае!! Как си? Липсваше ми 😊
Както ти обещах си взех седмица и половина отпуска!
Ще го прекараме двамата и ше се забавляваме!Т: д-да!! Р-адвам се... И ти ми л-ипсваше Х-юнг..
Г. Т. Ю.
Реших да изненадам Тете , като се прибера по рано от работа. Затова свърших с документите по бързо и си тръгнах от студиото. Тези документи бяха свързани с ремонта който правя в студиото. Щях да съм повече време Тук. За тов помолих Феликс да отдели една стая за Тае. А аз ще я превърна в децка. Така той ще е до мен и няма да се тревожа за него.Прибрах се във вкъщи. Събух си обувките и си свалих якето след което го закачих на закачалката.
И се запътих към стаята на Те.Ю:Тае!!! Прибрах се!!!
Реших да извикам. Защото ако тъкмо е излязъл от банята ще е неловко😅😅
Отворих врата и видях тае който беше свил крачета и беше с една доста голяма риза. Беше се завил с завивката. Изглеждаше много сладко.Г.Т.Н.
Юнги седна на леглото на Тае и го гушна. Каза му че си е спазил обещанието и си е взел седмица и половина отпуска.
Тае се зарадва естествено. Но реакцията му бе ограничена от към думи заради нещото в дупето му .
Юнги предположи че просто много се радва.И че се държи сладко.
Юнги видя малкото дистанционно на леглото на Тае и го взе.Ю: Тае? Да не са ти подарили някаква играчка с дистанционно?
Или е старо?Тае: а-аз незнам..н-америх го...нез-нам за какво е...д-дай ми го ще го хвърля.
Юнги натисна дистанционното на 5 ниво а тае едва не изрева заради мърдащата се играчка в него той се намести в леглото и вибратора влезе по навътре той стисна чаршафите и изстена.
Т: н-нее...Х-юнг..с-спри...н-не го на-тискай....о-остави го
Ю: но...Тае аз мога да усетя вибраци тук около теб.
Виж Тае. Ако си си скрил някоя играчка просто ми кажи няма да ти я пипам.Юнги натисна 8 ниво а Тае не се сдържа. Стисна чаршавите и изстена заглушено.
Юнги хвана ръцете на Те и го вдигна над главата му. Тае се дърпаше и бореше но не успя да се измъкне от захвата на Юн. Той дръпна завивката и за това коетовидя му отне време да осмисли нещатам.
-Видя слабото и нежно тяло не те
- усети аромата му
- видя нещото в дупето на Те и се усмихна мазно.-искаше да го докосне
- да го целува
- да го държи в ръцете си
- да го бележи
- да бъде негов°
°
^
^
^
/Знам знам....пак съм гадна и ще спра главата на интересната част😆😆
Но ще се опитам да кача следващата глава утре.
Сори за грешките 😅
💜💜💜💜💜💜/
YOU ARE READING
I'm in love in my step brother / Taegi [√]
Teen FictionТае: 16 годишно момче. мило добро...за жалост тормозено не само в училище но и от доведения си брат Юнги. както и третиран като парцал от мащехата си... Юнги: груб...невъспитан..винаги става това което Той каже!...Дали ще се възползва от това че бра...