Тае: девствен ли си?

Чим: д-да...

Тае: спокойно...и на мен ми е за пръв път...

Тае вдигна чим на предно конче отиде до врата и я заключи.
Опря гърбът на Чим на стената и нападна вратът му.
Двамата се изяждаха. Държаха се здраво. Все едно ако се пуснат ще се разделят завинаги.
Чим беше увил ръце около вратът на Тае.  А ръцете на Те бяха на дупето на Чим.
Натискаха се жадно.

Тае тръгна към леглото си. Постави Чим да легне на леглото му и започна да го съблича след пет минути и двамата бяха само по боксерки. Тялото на Чим беше в смучки и следи от зъби а вратът на Тае бе в лилави червени и сини петна.

Чим: сега знаят че си зает.

Тае: така е....

Тае свали боксерките на Чим
Свали и неговите. Отърка главичката на челна си във входа на Чим изсипа обилно количество лубрикант и напомпа члена си 
Застана на входа му и леко пъхна главичката си вътре Чим извика с цяло гърло и стисна раменете на Тае.

Тае:мхм..потрай..малко..Чимо..мхм.:целуна го страстно за да заглуши виковете му. Докато се целуваха навлезе до половината. А в целувката поглъщаше всеки вик.
Ноктите на Чим бяха надрали гърбът на Тае. Чим беше забил нокти и присвил крала.
След като Тае бе влезнал до половината не се движеше.
Изчака  Чим да свикне. И след като забеляза че болката е поотминала навлезе до край и започна да се движи плавно.
Движенията му бяха плавни и равномерни. От време на време се забиваше в Чим. Търсеше сладката му точка.. А след като я откри стаята се изпълни със викове ан удоволствие и стенения.

Чим: амхх...т-тае...п-по бъ-бързо...мхх..!!

Тае: обича те!!!...мхмм..к-колко си тесен...ахмм..

Захапа вратът му и забърза темпото.започна да се движи бързо и грубо.
Скоро и двамата свършиха заедно с един силен стон. Тае се строполи върху Чим.и двамата дишаха тежко.

Тае: б-беше...невероятно!!

Чим: да...т-така е!

Тае легна до Чим и го гушна! Като галеше косата му през през това време.

Докато Тае и Чим правеха любов.
Юнги седеше в стаята си която е до тази на Тае. Чуваше всичко...стенения пъшкания викове....беше отчаял....Юнги беше влюбен в брат си..но не искаше да си признае...чак когато го загуби..осъзна колко много го обича

I'm in love in my step brother / Taegi [√]Where stories live. Discover now