24

239 13 5
                                    

/Не е редактирана/

На следващия ден Тае се събуди вече беше официално рождения му ден. Щеше да се види с Кук.. ( те са приятели от училище)
От доста дълго не се бяха виждали.
Освен Юнги, Кук също знаеше за перверзната страна на малкия.
Кук бе купил интересен подарък на Те.А Юнги бе купил на мъника плюшено котенце. Тае много се зарадва на подръка от брат си. Сложи го на възглавницата си и го зави като го цунка и зави с малко одеалце.  След което цунка Юн по бузката и излезе с Кук.

Тае беше в Кук и вече бе получил подаръка си. Кук седеше с мазна усмивка. И чакаше те да го отвори. Вътре имаше вибратор/дилдо  около 12см...
Тае де изчерви.

Тае: К-куки....к-какво...е  т-това..и как се и-сползва....

Кук: виж тае бих ти показал но не искам да се стреснеш от мен.
С това може да се задоволяваш когато си поискаш.
Мога да ти покажа върху теб.
Но моля те не ме мрази после

Тае кимна леко. Кук събу късите му панталонки и сладките му сини боксерки.
Разтвори леко краката на Те.

Кук: Тае?!? Не се ли се бръснал до сега?

Тае: а-аз страх ме е да не се п-орежа....

Кук: добре...искаш искаш ли фа те обръсна и след това ще ти покажа как се използва?

Тае пак кимна. Отидоха в банята Кук накара Те да седна на тоалетната и да разтвори крака взе нова бръсначка и гела за бръснене както и автършейф.
Започна да бръсне Тае, а малкия седеше и гледаше.
Сле 10м бе готов Кук го изплакна и вече  беше гладичък.

Върнаха се в стаята на Кук. Тае седна на леглото и разтвори крака а Кук почна да обясбява.

Кук: сега вземи това - подава му дилдото

Искам да го вкараш в дупката си бавно. Ето вземи лубрикант.

Тае послуша големия намаза обилно дилдото и го пъхна в себе си...боже...хареса му. Кук взе дистанционното и включи вибратора ан 3 ниво. Тае пусна вибратора и стисна чаршафите . Кук хвана мърдащия  член.и го задвижи бързо.
След 20м тае свърши. Беше уникално за него.

Вече тае се бе прибрал ски подаръка си от Кук в дъното на гардероба си . и легна да спи явно Юнги пак ще се  прибере късно.
Той заспа гушнал котето от Юн.

°
°
°
Хилол😊😊
Дано ви е харесала глават!
Сори че не редактирам.
Ама мързел човек😂

ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА💜

I'm in love in my step brother / Taegi [√]Where stories live. Discover now