Глт.Неутрал:
Беше събота ,навън беше прохладно но слънчево. Пролетния вятър поклащаше клоните на дърветата. Чуваха се птички навънка. Беше около 10:30 сутринта. Алармата на Ким тъкмо беше звъннала. Малкия се събуди и потърка очи. Поседя малко в леглото и стана за да се оправи и да слезе да си направи закуска.
Тае си изми лицето и зъбите. Отиде до гардероба си и извади едни къси гащи и една широка бяла риза.
Момчето си обу дълги до под коляното чорапи и се запъти към стълбите за надолу.
Видя майка си и доведения с брат в кухнята. Малкия каза добро утро и се поклони след което седна една на масата и започна да се храни
Хранеха се в мълчание. Юнги както винаги го гледаше злобно. А майка им просто седеше и ги гледаше..ту с обич ту с разочарование..Макар Тае да не и беше роден син..тя почна да се с Юнги като с принц. Тя бе почнала да третира Тае като някое случай прислужник. Тае беше много тъжен..но въпреки това преглъщаше тази болка..защото баща му беше щастлив. И търпеше...търпеше болката....
След като закуси реши да се качи в стаята си.М.Юн(майката на Юнги)
Няма ли да си измиеш чините!!?
Ааа?? Баща ти мърльо ли е отгледал.!!?Тае сведе глава. Взе чиниите и ги сложи в мивката като започна да ги мие.Юнги дойде до него и сложи и неговите съдове в мивката. След това се завъртя на пети и излезе.
Тае: но на него нищо не му каза за мръсните чинии?!
М.Юн: искаш моето съкровище да върши такава работа...забрави..Ти си като прислужник. Сега изми чините и се качвай в стаята днес ще стоиш гладен!!!
Тае сведе глава но кимна. Изми чиниите след което се качи в стаята си. Седна на пода до леглото и гушна колене като постави главата си на тях и пусна сълзите си на свобода.
----------------
Хилол...пак аз😊😊
Дано ви е харесала и тази глава
Напила съм тази история до 7 глава..затова ще пускам по една на ден..😊
Сори ако има грешки💜💜💜💜
YOU ARE READING
I'm in love in my step brother / Taegi [√]
Teen FictionТае: 16 годишно момче. мило добро...за жалост тормозено не само в училище но и от доведения си брат Юнги. както и третиран като парцал от мащехата си... Юнги: груб...невъспитан..винаги става това което Той каже!...Дали ще се възползва от това че бра...