2

2K 203 166
                                    

youknow:
Merhaba

hanjiji:
Merhaba?

youknow:
Ne yapıyorsun bebeğim?

hanjiji:
Kimsin sen?
Felix?

youknow:
Hayır Felix değilim

hanjiji:
Pekala
Kimsin?

youknow:
Seni beğenen ve altına almak
isteyen birisi ♡'・ᴗ・'♡

hanjiji:
Dedecim başka birisi mi yoktu?

Bu kullanıcıyı engellediniz

Telefonumu yastığımın üzerine bırakıp yataktan kalktım.

Bütün abazalar da beni buluyor amınakoyayım.

Odamdan çıkıp mutfağa gittim ve dolabı açıp ne yapabileceğime bakınmaya başladım. 1 aylık tatildeydim ve bunu çoğunlukla evde geçiriyordum. Zaten 1 haftası bitmişti.

2 yumurta, domates, beyaz peynir ve zeytin çıkarıp yumurtaları tencereye haşlamak için, diğer şeyleri de ayarlamak için tezgaha koydum. Zeytinden başladım. Zeytinden biraz tabağa koyup yıkayıp süzdükten sonra masaya koydum. Beyaz peynirden de kesip tabağa koyduktan sonra onu da masaya koydum. Diğer şeyleri de hazırlayıp masaya koyduğumda yumurtanın suyu kaynamaya başlamıştı.

Dolabı tekrar açıp geçen gün aldığım karışık meyve suyundan da bardağa doldurduktan sonra hızla ortalığı toparlayıp ocağı kapattım ve suyunu döküp soğuk su ile ılımasını bekledim. Yeterince olduğunu düşündüğüm an o suyu da döküp yumurtaları masanın üzerine bırakıp yemek için masaya oturdum. Elimden geldiğince düzenli beslenmeye çalışıyordum ama Felix çoğunlukla düzenimi bozuyordu.

'Kasların az bir şeyden kaybolmaz koca bebek!' diyerek beni ikna etmeye çalışıyordu. Tabi bende çoğunlukla yiyordum.

Yumurtayı soyup yemeye başladım.

Felix'i en son 2 gün önce tanı mekana gittiğimiz gün görmüştüm. İşleri yoğunlaştığı için bu günler boyunca fazla konuşamamıştık. Oh be sonunda kafamı dinliyorum...

Yemeği bitirip ellerimi yıkayarak mutfaktan kendi odama ilerledim.
Masayı daha sonra da düzenleyebilirdim.
Kendimi yatağıma atıp telefonumu yan tarafımda ki yastıktan aldım ve bildirimlere baktım. Başka bir mesaj isteği daha. Açıp baktım.

ıknow:
Dede değilim amk

ıknow:
Seninle yaşıt olabilirim ama
yaşını daha bilmiyorum
Kaç yaşındasın?

hanjiji:
25 yaşındayım
Kimsin?

ıknow:
Senden 1 yaş büyüğüm

ıknow:
Seni altına almak isteyen biri?

hanjiji:
O biraz 👌 sıkar

hanjiji:
Aslında sekeyim ben
Ama sana sene
Hadi bakalım

ıknow:
Bu benimle yatacağın anlamına mı
geliyor?

𝙈𝙞𝙙𝙙𝙡𝙚 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙣𝙞𝙜𝙝𝙩 | MINSUNG |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin