Bölüm şarkısı
Emrah - birimiz ayakta kalmalıydıYazardan
__________________
Yıldırım büyük bir öfke ile indi arabadan.
Dün geceden sonra nasıl cesaret edebilirlerdi parmağında onun yüzüğünü taşıyan kadına.
Kimseye göstermek istemediklerine göre canaya bir şey olmuştu.
Bu ihtimal bile Yıldırım'a delice bir öfke veriyordu.
Kapıda bir sürü adamını gördü sağında ve solunda kazım ve cihan yerini aldı.
Tam elli adamı onunla gelmişti ona ait olanı korumaya.
Hızla çaldı kapıyı Yıldırım eğer canaya bir şey olduysa bu evde ki herkesi kırk parçaya böler Mardin'in kırk yerine gömerdi.
Kapı açılınca hemen içeri girdi yıldırım bey öfkeden göz rengi bile değişmiş laciverte çalıyordu.
" Cana nerede." Diye yeri göğü inletecek şekilde kükredi. Kemal Ağa'nın beti benzi attı.
Sündüz Hanım'ın da ondan eksik kalır yanı yoktu ya baharda hatasını bildiği için sinmiş duruyordu bir köşede.
" Cana nerede dedim size." Yıldırım git gide sinirleniyordu ne olabilirdi.
Adamlarını etrafa dağıtıp yardımcılardan birine döndü.
" Beni hemen ona götür." Kız kokudan titriyordu. Kız kemal ağaya bakınca Yıldırım bir kez daha kükredi "hadi" diye.
Kız el mecbur çıkardı Yıldırım beyi Cana'nın odasına.
Yıldırım kapıdan içeri hızla girdi yatağını düzelten cana refleks ile döndü hemen kapıya.
Kocaman kahve gözleri buluştu fırtınalı maviler ile.
Yıldırım'ın mavi gözlerinde ki hırçın dalgalar çarptı kahve kıyılara.
Derince yutkundu yıldırım adını bilmediği bir his avuçlarının arasına aldı yüreğini.
Maviler özenle dolaştı yüzünde yanağında ki kızarıklık ile oyalandı sonra dudağının kenarında ki koyu renk yarada takılı kaldı.
Gözlerinin altı çökmüş kahvelerde derin bir üzüntü vardı.
Acaba dedi benimle evlenmek istemediği için mi ağladı bu kadar.
Derin bir acı çöreklendi sol göğüs kafesinin altına istenmemek
Yıldırım'ın bildiği en iyi şeydi.
O zaman zerre umursamasa da şimdi.Yıllar sonra bir çift kahve göz istesin istedi onu o yanağında ki izin sebebi olmak istemedi.
Belki dedi içinden başka bir sevdiği vardı. Sahi nereden çıkmıştı bu hisler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIRIM BEY
General FictionKuma ve kadına şiddet aşağılama yoktur Dudaklarına kapanmadan hemen önce fısıldadı Mardin'in sahibi Yıldırım Aladağ. " Sen benimsin Cana sen bana aitsin" Herkesin çekindiği korktuğu Mardin'in sahibi Yıldırım Bey. Bir yaralı kadın Cana Ve onları bi...