Acesta își ia o postură mai serioasă și mă întreabă.
-Y/N, cum te descurci cu limba?
-Păi...știu niște lucruri de bază și Melisa nu știe deloc...dar oricum după ce ne găsim o chirie am stabilit să învățăm împreună.
-Aha, nu ai vrea să faci niște meditații?
-Ămm nu știu ce să zic, adică mie mi-ar plăcea.
-Păi poți face cu un prieten de al meu care este profesor de coreeană. Dacă dorești desigur.
-Mi-ar face mare plăcere, voi vorbi și cu Melisa. Mulțumesc mult *spun zâmbindu-i*
Mă ridic de pe scaun și mă îndrept spre ușă dar acesta mă oprește.
-Uite-i aici numărul de telefon și dacă întrebă cine ești sau de unde ai numărul lui îi poți spune că de la Namjoon.
-Mulțumesc mult! *spun și fac o plecăciune apoi ies din birou*
Era pauză deja și o văd pe Melisa așa că mă îndrept către ea.
-Ce a spus domnul director?
-Păi despre asta voiam să îți zic.
-Păi haideee spune-mi.
-Păi ma întrebat cum ne descurcăm cu limba, i-am spus că încă nu o știm așa bine bla bla ca mai apoi mi-a dat numărul unui tip care este prof de coreeană că dacă vrem să facem meditații pentru a învăța limba. Ce zici?
-Păi vrei să mergi?
-Da..sincer mi-ar prinde bine așa aș putea învăț mai repede cu cineva decât singură.
-Păi sună-l și vorbește cu el.
-Îl voi suna după ore. Dar tu nu vi cu mine?
-Voi veni și eu dar nu acum.
-Ămm..ok.
Orele se terminase iar eu trebuia să o aștept pe Melisa, m-am pus pe o bancă afară. Cât timp așteptam mi-am amintit de domnul profesor așa că scot hârtiuța și decid să îl sun, mai mult cu o teamă că de fel sunt foarte anxioasă când vorbesc cu persoane pe care nu le cunosc. Dar totuși mi-am făcut curaj și am sunat.
Convorbire telefonică
Jk:Alo? *spune acesta cu o voce groasă puțin*
Eu:Alo.. Bună ziua..
Jk:Cine este la telefon? Și de unde aveți numărul meu?
Eu:Numele meu este Y/N și am numărul dumneavoastră de la domnul Namjoon.
Jk:Aha tu ești cea care are nevoie de meditații la coreeană?
Am rămas surprinsă că știa de meditații dar oricum mă gândeam că domnul Namjoon i-a povestit deja.
Eu:Da eu sunt..v-am sunat să vă întreb dacă doriți să mă ajutați și pe mine cu câteva ore.
Jk:Sigur! Când ai vrea să începem?
Eu:Când vreți dumneavoastră.
Jk: Mâine ai putea?
Eu:Sigur! Unde și la ce oră?
Jk:La ora 14:00 la mine acasă, îți voi trimite eu locația ok?
Eu:Da este în regula, acum o să las la revedere!
Jk:La revedere
Convorbire telefonică încheiată
După ce i-am închis a venit și Melisa îi povestisem tot pe drum. Ajungem acasă și ne pusesem să facem niște proiecte pe care le avem de făcut ca mai apoi să ieșim în oraș să măncăm și noi ceva, ca după acea să mergem la hotel.
Era seară iar eu mă uitam de zor pe internet la chirii pentru că nu mai avem multe zile și trebuia să plecăm de la hotel așa că am început să sun la numere. După o oră în care nimeni nu mi-a răspuns într-un final cineva îmi răspunde-se și stabilim să ne vedem pentru a vedea apartamentul și să stabilim prețul.
-Melisaaaa am găsit o casă! Vezi că mâine trebuie tu să te duci ca să vorbești cu domnul respectiv pentru că eu voi fi la meditații.
-Okkk *spune și mă ia în brațe*
După ce mai stăm de vorbă am decis să ne punem la somn pentru că era târziu. Avem emoții mâine gândindu-mă la cum va fi la meditații dar gânduri-le îmi sunt luate de Melisa care mi-a spus să ne punem la culcare.
CITEȘTI
Meditatorul meu | jjk
Teen FictionY/N o fată de 18 ani de-abia absolventă a unui liceu de top, urmează să meargă la o facultate de prestigiu din Coreea.Aceasta planificându-și viitorul știind ce își dorește.Dar din cauza că se mută în altă țară au început problemele cu limba. Spre n...