Capitolul XVII

744 44 23
                                    

Mă uitam la el era o situație așa ciudată nu îl înțelegeam de ce făcea așa zici că era un copil de 3 ani ce vrea atenție.

-Jungkook? Îmi spui ce ai pățit?

-Nu știu cum să îți zic Y/n...e complicat... Doar te rog... Rămâi lângă mine. Am nevoie de tine.

-D-de mine? Dar de ce eu? Adică îl ai pe Tae spre exemplu.

-Și Tae ce să îmi facă. Eu nu îl vreau pe el, ci pe tine.

-Înțeleg...dar prieteni nu ai? Familie?

-Nu am prea mulți prieteni plus că ei au alte lucruri de făcut, sincer dacă m-ar vedea în starea asta ar face mișto de mine.

-Oh...

-Y/n...tu ai renunța la persoana pe care ți-o dorești?

-Oh deci tu suferi din dragoste. Cine este norocoasa?

-Norocoasa? *repetă acesta încă o dată*

-Păi ce vrei să fie ghinionistă? Adică ești frumos, inteligent și pariez că ești și romantic.

Sunt frumos. Nu pot fi frumos, frumos mă faci tu. Inteligent nu mai sunt pentru că mi-ai luat mințile, decât la tine mă gândesc non-stop. Romantic nu am fost niciodată fiindcă nu știam ce înseamă până când ai apărut tu și m-ai învățat. Pentru că dragostea ce ți-o pot mă schimbă. Tu mă faci să simt că trăiesc. "Jungkook mind"

-Păi... Este o fată ...de o frumusețe pe care nu am mai văzut-o în viața mea...cu niște ochii superbi când mă uit în ei, văd și suferință dar și bucurie se observă că nimeni nu a mai citit-o după ochii. Nu o știu de mult dar simt că o cunosc de o viață. Ea este cheia vieții mele.

Am rămas surprinsă la cât de frumos a descris-o. Știam că fata asta are ceva special doar uitându-mă în ochii lui și îi vedeam sclipirea doar gandindu-se la ea.

-Păi și de ce nu îi spui? De ce nu îi spui ce simți pentru ea? După cum mi-ai descris-o mie se vede că o iubești.

-Nu o cunosc de mult... Plus că nu cred că m-ar plăcea...

-Tu de-asta plângi? Nu ai de unde să știi. Poate simte ceva doar că tu trebuie să faci pasul primul după vei vedea că totul va fi bine.

-Y/n aș vrea să te cred...chiar aș vrea să fie bine...nu pot risca să afle pentru că știu că o voi pierde ca prietenă. În ochii ei... în ochii ei am văzut că îi este frică să iubească...

-Și mie îmi e frică să iubesc Jungkook. Dar niciodată nu îmi va fi frică să iubesc pe cineva care mă iubește. Îți zic asta deoarece așa e sigur și în cazul ei. Nu am avut iubiții mai deloc, nimeni nu se uită la mine și sincer mai bine așa știu că nu sunt stresată de nimeni. Dar nu îmi va frică să iubesc pe cineva care mă iubește. Sigur așa e și în cazul fetei aceleia.

-Da dar... Dacă i-aș spune... Nu m-ar crede... Ar spune că vreau să mă folosesc de ea deoarece îs mai mare ca ea.

-Eu zic să te apropii de ea nu brusc, ci încet pe zi ce trece și încearcă să afli cât mai multe. Asta e părerea mea.

-Așa voi face iubita mea. *spune acesta foarte încet pentru a auzi doar el*

-Ai spus ceva?

-Nu ce să zic?

-Nu știu. Dar stai puțin...

-Ce este?? *spune acesta puțin îngrijorat*

-Așa am ajuns, să îți dau sfaturi în dragoste?
Și cel mai ciudat mi se pare că ești proful meu.

-Te rog nu mă mai privi ca un profesor. Profesor sunt doar la școală. Consideră-mă ca un prieten.

-C-ca un prieten...nu știu ce să zic...adică nu că nu aș vrea doar că eu nu prea am avut prieteni...și când am avut nu prea au putut ține pasul...sunt mai dificilă adică de-abia Melisa mai ține pasul dar cu greu...

-Definește-mi. *spune Jungkook foarte serios uitându-se în ochii mei*

Dacă tu iubito mi-ai spus să mă apropii încet și să te cunosc bine așa voi face. "Jungkook mind again"

-Ămm... Păi dificilă mulți mi-au spus că distrug psihic persoanele din jurul meu. Sunt enervantă, posesivă, extrem de geloasă, supărăcioasă și foarte pretențioasă... Și precum știi cred genul de persoane nu prea îs plăcute. Bine acum să nu te gândești că sunt așa eu de fire, în niciun caz sunt așa doar cu cei la care țin.

-Am înțeles. Dar nu îți face griji, eu voi rezista crede-mă doar dă-mi o șansă.

-O ai de deja dar să nu ajungi la punctul acela când voi ține la tine și voi deveni așa.

Voi fi mai mult de atât. "Jungkook mind x3*

-Jungkook acum ești mai bine?

-Sunt mult mai bine deoarece am vorbit cu tine. *spune acesta zâmbind*

-Atunci eu voi pleca, te rog să mă scuzi.

Mă ridic de pe pat-ul acestuia dar văd cum mă ia în stil mireasă și mă duce la bucătărie.

-Am spus că mâncăm împreună.

-D-dar... *spun bâlbâindu-mă*

-Niciun dar mănânci cu mine. *spune acesta clar pentru a înțelege*

-A-am înțeles. *spun încet*

Doamne ce îl ador când e așa. Când e dominant. Iubesc bărbații de genul. Plus că el e și mai atrăgător când face pe dominantul. "Y/n mind"

Pov Melisa

Eram la o cafenea stând și relaxându-mă după o zi destul de agitată la facultate. Mă uit la ceas și văd că era ora 16:00. Mă ridic ca arsă știind că la 16:00 trebuia să fiu acasă pentru a face mediații. Mă ridic și merg fugind spre casă, aveam norocul că nu stăteam departe de acea cafenea. Ajung în fața ușii și îl zăresc pe Tae.

-Opaa, nu mă așteptam să mai vi. *spune acesta*

-Te rog să mă ierți Tae am uitat putem să facem și acum dacă dorești.

Acesta dă din cap aprobator, deschid ușa și îl poftesc înăuntru.

-Tae... Poate sună puțin ciudat dar trebuie să facem pregătire în dormitor...sufrageria noastă e într-o mică renovare... Te deranjează?

-Să mă deranjeze? Chiar deloc haide.

Întru cu Tae în camera lui Y/n deoarece a mea era întoarsă cu susul în jos.

-Asta nu este camera ta este a lui Y/n așa-i?

-Dap. Oricum nu se supără.

-Okok frumoasă camera.

Îmi aduc din camera mea tot ce trebuie și ne apucăm de treabă.


Mda.. asta e capitolul, nu cred că e unul reușit dar sper să vă placă. <33

Meditatorul meu | jjk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum