După câteva ore bune petrecute la mall am decis să ne îndreptăm spre casă pentru că începea să se facă târziu și nu voiam să ne prindă noaptea. Ne-am luat lucrurile pe care ni le cumpărasem și așteptam să ne vină taxi-ul. Era destul de frig afară, bine era și logic că era noiembrie și noi nu prea eram îmbrăcate gros. După 10 minute apare taxi-ul domnul acela se dă jos din mașină și ne face semn să urcăm că ne va pune el pungile în portbagaj. După acea am pornit la drum, era liniște decât muizca de la radio se auzea. Oricum eram foarte obosită așa că mă uit scurt la Melisa și după m-am uitat pe geam tot drumul.
Ajungem la hotel, l-am plătit și văd cum Melisa scoate pungile, îmi dă și mie câteva și urcăm în cameră. Le lăsăm deoparte și aceasta se aruncă în pat frântă.
-Nu îmi mai simt picioarele. *spune aceasta oftând*
Mă uit la ea și râd
-La fel dar ridică-te pentru că trebuie să ne facem gențile pentru mâine doar nu vrei să întârzii din prima zi.-O zici de ca și cum nu ai întarziat niciodată. *spune ea sarcastică*
-Eu nu stau 30 de ani să aleg cu ce mă îmbrac și încă 10 să îmi găsesc cărțile și caietele. Acum hai gata ridică-te și să vedem cum ne organizam rechizitele. *spun și o trag ca să se dea jos din pat*
-Gata, gata mă ridic și singură că dacă mă dai tu jos îmi e că mă dezmembrez pe aici. *spune ea sarcastică și râzând puțin*
Ne apucăm să ne organizăm nu îmi imaginam că o să dureze așa mult. După ce aproape terminaserăm i spun Melisei dacă are oralul atunci am realizat că noi habar nu avem cu ce mergem mâine.
-Dă-i mesaj tu domnului director. *spun eu*
-Tu ești nebună fă-o tu.
Oftez și îmi iau telefonul știind că Melisa nu avea de gând să i de-a mesaj, era foarte timidă și când zic foarte, foarteee timidă, nu prea ieșea din casă decât dacă o scoteam eu și nu stătea mult oricum nu era genul să se bage în seamă cu oricine i plăcea să stea retrasă bine când zic "retrasă" când este cu mine nu mai e așa infine. Îi trimit mesajul și aștept să răspundă.
Convorbire prin mesaje
Bună ziua mă scuzați că vă deranjez la ora asta a-ți putea să îmi da-ți și mie orarul?
Sigur!
*a trimis o fotografie*Mulțumesc mult și încă o dată îmi cer mii de scuze
Nu ai pentru ce să îți ceri iertare dacă ai nevoie de ceva te rog să mă anunți
Sigur o seară bună!
O seară bună și ție!
Convorbire prin mesaje încheiată
Îi arăt orarul Melisei iar apoi i spun că poate să se ducă la duș că o să i pregătesc eu geanta cu tot ce i trebuie. Am făcut așa pentru a putea să ne culcăm mai repede că după acea nu ne mai puteam trezii. După ce termin de făcut gențile noastre această iese din duș și mă duc și eu rapid ca mai apoi să ne punem la somn. Aveam tot felul de filme în cap cum dar într-un final am adormit.
CITEȘTI
Meditatorul meu | jjk
Novela JuvenilY/N o fată de 18 ani de-abia absolventă a unui liceu de top, urmează să meargă la o facultate de prestigiu din Coreea.Aceasta planificându-și viitorul știind ce își dorește.Dar din cauza că se mută în altă țară au început problemele cu limba. Spre n...