Acesta sa apropiat mult de mine simțindu-i respirația pe gâtul meu. Nu pot să spun că m-am îndrăgostit de el nici măcar nu știu cum îl cheamă dar pot spune că e un bărbat superb.
-Mă scuzați că vă întreb dar cum vă cheamă? *spun jucându-mă cu degetele*
-Numele meu este Jungkook, Jeon Jungkook. *îmi răspunde acesta zâmbind*
Dacă vrei să știi lucuri despre mine întrebă-mă nu mă deranjează.-Câti ani aveți?
-Am 24 de ani. Dar tu câți ani ai?
-18 aproape spre 19.
-Nu pari de 18 crede-am că ai 20 prima dată *spune acesta chicotind*
-Pot să vă întreb ceva puțin mai personal..?
-Sigur.
-Sunteți căsătorit? *spun încet din cauză rușini*
-Nu sunt nici măcar relație nu am. Dar tu ai relație?
Cum un bărbat ca tine să nu aibă pe cineva? Îmi spun în gând
-Nu am avut niciodată un iubit..
Nu îți face griji iubit-o voi fi eu cât de curând. Își spune acesta în gând
-Și de cât timp ești în Coreea?
-De aproape o săptămână.
-Ai venit singură aici?
-Nu, am venit cu cea mai bună prietenă a mea Melisa.
-Ea nu a venit cu tine?
-Astăzi nu poate deoarece a trebuit să se ducă să vadă apartamentul în care vom sta.
-Păi tu unde ai stat?
-Stau la un hotel deocamdată poimâne trebuie să ne mutăm în apartament.
-Și prietena ta va veni la mediați?
-Da va veni și ea data viitoare.
O să fie oribil că nu pot sta doar eu cu tine iubire dar voi găsi eu o soluție să stăm doar noi 2.
-Și știi puțină coreeană?
-Sțiu niște lucruri de bază.
-Cum ar fi?
-Bună ziua, la revedere, o zi frumoasă, cât costă, mulțumesc și te iubesc.
Abia aștept să îmi spui "te iubesc" chiar dacă te știu de astăzi mi-ai luat mințile deja doar cu frumusețea ta.
-E bine, dar prietena ta?
-Nu știe deloc.
-O să avem mult de lucru.
-Îmi dau seama.
-Haide să începem
Am început să scriu niște propoziții dintr-o carte pentru a putea să îmi vadă caligrafia oricum știam hangul dinainte să vin aici m-am gândit că e bine să îl învăț oricum nu este foarte greu. După 10 min de scris mi-a spus să mă opresc. După acea mi-a propus să facem câteva exerciții de accent, el îmi spunea diferite cuvinte sau fraze iar eu trebuia să le spun la fel. Am mai făcut o grămadă de exerciții și sincer chiar îmi plăcea, am râs mult și ne-am distrat. Deja trecuseră 2 ore și mă sunase și Melisa.
-Putem să continuăm data viitoare?
-Da sigur..
*Pov Jungkook*
Mă simțeam așa bine îmi plăcea la nebunie să stau cu ea până când văd că telefonul i suna, aceasta îl ia și i închide mă bucura asta pentru că mă gândeam că mai stă dar după o aud cum îmi spune dacă putem continua data viitoare. Mă întristasem puțin pentru că voiam să mai stea dar nu aveam încotro și i-am răspuns că da. O văd cum se ridică de pe scaun și își pune lucrurile în geantă, mă ridic și eu de pe scaun și ieșim din living. Îi iau geaca din cuier și io dau. Văd că i-au picat cheile așa că mă aplec să i le iau de jos dar nu am văzut-o când sa aplecat și ea, atunci i-am simțit mâna peste a mea. În momentul acela am simțit că explodez îmi venea să nu i mai dau drumul niciodată. Își ia cheile și o văd cum se îndreaptă spre ușă, i deschid ușa dar înainte să închid ușa aceasta mă oprește.
-La revedere, mi-a plăcut foarte mult astăzi. *spune aceasta zâmbindu-mi*
-Și mie mi-a plăcut foarte mult. Apropo când vrei să ne mai vedem?
-Păi am putea Vineri dacă doriți.
-Sigur te aștept după ore. *i spun zâmbind și după făcându-i cu mâna*
Am închis ușa și m-am dus în dormitor mă întind în pat gândul meu fiind doar la ea. Nu știu dacă m-am îndrăgostit de ea dar știu că noi doi avem o conexiune am simțit când sa uitat în ochii mei.
CITEȘTI
Meditatorul meu | jjk
Fiksi RemajaY/N o fată de 18 ani de-abia absolventă a unui liceu de top, urmează să meargă la o facultate de prestigiu din Coreea.Aceasta planificându-și viitorul știind ce își dorește.Dar din cauza că se mută în altă țară au început problemele cu limba. Spre n...