Capitolul XII

890 47 6
                                    

*Pov Taehyung*

Îl aud pe Jungkook strigându-mă prima dată îl ignor știind că mai face așa intenționat să îmi strice mie somnul dar după ce mă striga de disperat m-am dus la el în dormitor.

-Ce vrei? Tu nu vezi că este ora două noaptea? *spun enervat*

-Hyung...nu mă simt bine... ajută-mă...
*spune jungkook încet de-abia auzindu-l*

-De ce ți-e rău, ce ai făcut?? *spun îngrijorându-mă deja*

-Mă doare capul rău și mă simt amețiți rău..

Nu mai spun nimic și fug. Prima dată m-am dus să văd dacă avem niște pastile dar sincer să fiu Jungkook cred că cumpărase toată farmacia că habar nu aveam care erau de cap, burtă, amețeală sigur avea și pastile de anti-lene la câte erau pe acolo. Am stat puțin pe gânduri și am fugit la ușa fetelor eram sigur că ele știu ce să facă. Bat la ușă și îmi răspunde Y/N.

*Pov Y/N*

După ce am intrat în casă m-am dus la mine în cameră și m-am schimbat în pijamale. Am stat de vorbă cu Melisa în bucătărie despre cina pe care am avut-o până când Melisa îmi spune că ar trebui să dăm stingerea. Ne-am dus fiecare la noi în cameră. Când mai era puțin și adormeam aud că cineva bate la ușă. Mă ridic puțin speriată știind că este ora două noaptea și normal lumea doarme la ora asta. Mă uit pe vizor și îl văd pe Tae așa că îi deschid ușa. Mă uitam la el și vedeam îngrijorarea de pe fața lui.

-Y/N!!! Ajută-mă! Te rog!

-Tae ușor, ce sa întâmplat?

-Jungkook nu se simte bine și nu știu ce să fac.

-Se simte rău!? Păi nu ai niște medicamente prin casă?

-Ba da am dar Jungkook a cumpărat o farmacie întreaga și nu știu care pentru ce e.

-Oh bine haide la tine să mă uit și îi dau eu. Stai 2 secunde să o anunț pe Melisa că sunt la tine.

-Nu stai liniștită rămân eu cu ea. Știu că nu îi place să stea singură.

-Oh ok atunci eu merg să văd ce are Jungkook.

Îl las pe Tae și întru în apartament. Închid ușa după mine și imediat îl aud pe Jungkook din camera lui.

-Pe bune hyung!? Mie îmi e rău și tu pleci la plimbare?

Văd o cutie pe masa, o deschid și văd că erau medicamente. O iau repede și mă duc spre dormitorul lui Jungkook. Ciocăn la ușă puțin imediat spunând.

-Acum mai și ciocăni tu ești prost? Nu vrei să te și culci cu mine?

Întru încet acesta rămânând mască când mă vede.

-Scuze Jungkook...Tae a venit la mine să îmi spună să te ajut de aceea sunt sunt aici.

-Y/N...Scuze pentru mai devreme...crede-am că ești Tae...

-Nu îți face probleme este în regulă. Acum spune-mi ce ai?

-Păi...mă doare capul foarte tare și am stării de amețeli.

Mă apropii de el și îl pun mâna pe frunte pentru a vedea dacă are temperatura. Din fericire nu avea. Iau cutia de pe pat și caut pastile pentru cap și amețeli. Le-am găsit repede și am fugit până în bucătărie să iau un pahar cu apă. După mă întorc înapoi la el și îi dau pastila și paharul cu apă.

-Acum trebuie doar să aștepți să își facă efectul. Mă duc să îți fac o supă caldă ca să fiu sigură că nu faci temperatura și să te și încălzești puțin bine?

Acesta dă din cap aprobator și se întinde în pat. Îl învelesc și îi dau părul ud de pe ochii acesta zâmbind-mi. Când voiam să plec de lângă el acesta mă prinde de mână.

-Te rog...după ce îmi faci supa...nu pleca... rămâi cu mine.. *spune acesta făcând vocea de copil mic*

-Nu voi pleca, voi sta lângă tine până dimineață.

Acesta zâmbește. Avea un zâmbet adorabil sincer m-aș uita la el de 1000 de ori și tot nu m-aș plictisi. Îmi dă drumul de la mâna iar eu mă duc să îi fac supa. După 10 minute termin și merg la el.

-Uite mănânc-o acum cât este caldă.

Acesta o ia și începe să mănânce. Până când la un moment dat se oprește.

-Dă-mi tu să pap. *îmi spune acesta cu o voce de bebe*

-Eu?...dar eu..

-Haideee. Te logg!

Nu puteam să rezist unei asemenea drăgălășeni. Așa că cedez.

-Off bine bine.

Încep să îi dau să mănânce. Așa am ajuns să îi dau profesorului meu supă cu lingura în gură. Sincer deobicei era destul de impunător și intimidant dar acum era așa dulce de mai era puțin și îl mâncam. După ce termin să îi dau și ultima lingură îl văd cum își pune capul pe pernă și se învelește dar nu complet. M-am apropiat de el și când să îl învelesc ma tras lângă el.

-Ai spus că rămâi cu mine. *spune și mă ia în brațe*

-D-da..dar Jungkook nu cred că e bine așa, pot sta pe un scaun lângă tine.

-Dar ce sunt la spital? Stai aici și dormi cu mine.

Nu știam ce să mai spun mă uitam la el iar el se uita la mine zâmbind. Îl văd cum mă trage mai aproape de el dădându-mi un pupic pe obraz adormind. Zâmbesc și îi dau și eu un pupic pe nas adormind lângă el din cauza oboseli.

*Pov Taehyung*

Închid ușa la apartament și mă îndrept spre camera Melisei. Deschid ușa încet încât să nu o trezesc și mă pun la marginea patului. Dintr-o dată o aud vorbind dar în somn cea, ce înseamă că visează. După 2 minute o văd cum îi curge o lacrimă știam că era un vis urât încă de când urla "Nu pleca..te iubesc.." și mai dădea și din mâini și picioare. O văd că se trezește brusc transpirată și speriată. Când mă vede pe mine se sperie și mai tare.

-Tae ce cauți aici?

-Am venit să stau cu tine.

-Dar Y/N unde e?

-Este cu Jungkook.

O văd pe Melisa puțin surprinsă de răspunsul meu. Dar nu ma întrebat ce face acolo.

-Tae.. chemat-o pe Y/N să doarmă cu mine..am visat urât și acum îmi e frică...

-Nu îți face griji dorm eu cu tine.. dacă vrei desigur..

Nu mai spune nimic Melisa și îmi face loc să mă pun lângă ea. O iau în brațele mele și mă uitam în ochii ei până când nu a mai rezistat și am sărutat-o...după aceea...

Meditatorul meu | jjk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum