Capitolul XIX

721 42 21
                                    

-Jungkook ce te-a apucat l-am lăsat pe Sang-Hun afară!

-Ți-am spus clar că nu te vezi cu el!

Voiam să îl dau de pe mine mă simțeam ciudat să stea peste mine. Acesta observă imediat ce vreau să fac. Îmi dă drumul puțin el încă fiind peste mine, mă dau mai în spate. El doar rânjea la colțul gurii venind spre mine punându-se înapoi peste mine.

-M-ai supărat extrem de tare iubito.

-Iubito?

Acesta sa lăsat mai mult fiind extrem de aproape de buzele mele.

-J-Jungkook...ce f-faci?

-Fac ce îmi doream de când te-am cunoscut. Să te fac a mea. Să fi a mea. Recunoaște Y/n că și tu mă dorești văd în ochii tăi.

-Stai... Eu eram fata despre care îmi spuneai... Cea pe care o poți citi după ochi?

-Da iubita mea. Recunoaște că mă iubești. Am văzut cum te uiți la mine, am văzut cât de dulci sunt ochii tăi când îi întâlnesc pe ai mei.

-Jungkook... Și dacă te-aș iubi, ești profesorul meu. Nu vreau să îți stric reputația...

-Y/n când m-am îndrăgostit de tine mi-am asumat tot. Nu îmi pasă de nimic și nimeni tot ce contează pentru mine este să fiu cu tine.

Rămân stană de piatră auzind cât de frumos îmi vorbea, vorbele lui mă vrăjeau.

-Y/n te iubesc, mai mult decât poți crede. *îmi spune acesta senzual la ureche*

Nu apuc să mai zic nimic că acesta mă sărută am făcut ochii cât cepele. Nu am răspuns sărutului prima data acesta observând asta îmi mușcă buza de jos eu răspunzându-i. Era un sărut atât de pasional și plin de iubire, simțeam câtă iubire și fericire simțea. După ce am rămas fără aer ne desprindem uitându-ne unul la altul unindu-ne frunțile zâmbind. Stăm 1 minut așa iar apoi îl văd cum se ridică puțin și mă sărută din nou de data asta răspunzându-i imediat.

Acesta își plimba mâinile pe corpul meu firav tremurând la fiecare atingere a lui. Până când simt că mâna se plimba pe pielea mea. Ne desprindem din sărut acesta ridicându-mă pentru a-mi da jos tricoul dar îl opresc.

-Jungkook... Nu știu dacă e bine ce facem.

-Y/n este cel mai bun pe lucru pe care l-am făcut vreodată. Și nu este cum crezi tu că mă voi folosi de tine. O fac din iubire pentru că vreau să îți arăt cât de mult te iubesc.

-Jungkook... Dar.... Avem o problemă...

-Ce problemă?

-Ămmm... Dar te rog să nu râzi de mine...

-Spune-mi iubito, niciodată nu voi râde de tine.

-Nu am... Nu am făcut niciodată...

Acesta imediat zâmbește sărutându-mă nebunește. Parcă înebunindu-l răspunsul meu.

-Sunt atât de fericit că sunt primul bărbat pentru tine. Promit că nu vei uita seara te voi face să fi dependentă.

Acesta îmi dă tricoul jos aruncându-l prin cameră eu ramând doar în sutien.

*Jungkook Pov*

Mă uitam la ea, era doar în sutien. Mă uit la ea și o văd roșind. Eram inebunit de inocența ei.

-Nu ai de ce să îți rușine iubita.

-D-da..

Zâmbesc și o întind pe pat sărutând-o pe gât în timp ce mâna mea încerca să îi desfacă sutienul. Observă ce vreau să fac ea ajutându-mă. Îi arunc sutienul prin cameră uitându-mă la sânii ei albi și plini așteptând gura mea păcătoasă. Imediat mă năpustesc la sâni ei văzând-o cât de mult îi plăcea. În timp ce ii sărutam sânii îmi duc mâna spre pantaloni ei imediat ridicându-mă pentru ai da jos dar acesta iar mă oprește.

-J-Jungkook...

-Nu îți fie teamă iubito.

-Nu e de asta... Doar că nu prea sunt...vreo bunăciune...

Mă încrunt la răspunsul ei fiind puțin nervos. Cum să creadă așa ceva despre ea, e superbă o femeie mai frumoasă ca ea nu am mai văzut.

-Să nu te mai aud niciodată că spui așa ceva. Te iubesc așa cum ești tu pentru că tu ești cea mai frumoasă femeie pe care am întâlnit-o vreodată.

Acesta îmi zâmbește și mă ia în brațe. Fiind la urechea mea îi simțeam respirația ei caldă.

-Mulțumesc. *îmi spune ea încet*

-Pentru ce iubita? *spun mângâind-o pe spate.

-Pentru că ești aici, pentru că ești atât de bun și sincer cu mine dar cel mai mult îți mulțumesc că te-am cunoscut. *spune aceasta lăsându-și capul pe umărul meu.

Eram atât de fericit pentru că eram doar eu cu ea. Pentru că puteam să o iubesc în sfârșit. O văd cum se lasă pe pat zâmbind.

-Jungkook pot să te întreb ceva...

-Da scumpa mea, mă poți întreba orice.

-De câte ori ai mai făcut...

-Cu o singură femeie am făcut-o de 3 ori, dar nu era orice femeie era o femeie pe care am iubit-o nu o fac cu orice panaramă.

-Și de ce nu mai ești cu ea..?

-Pentru că ma lăsat pentru altul...

-Mă mir că pe tine te-a lăsat cineva.. ești un bărbat atât de frumos, inteligent și perfect.

-Mulțumesc mult că crezi asta despre mine dar am și defecte...

-Sțiu dar defectele tale sunt dependența mea.

-Iubita dacă nu ești pregătită pot să mă opresc. Nu vreau să te rănesc.

-Sunt pregătită, doar arată-mi tu ce înseamă să iubești.

Imediat ce aud o sărut animalic plin de dorința. Știam un singur lucru o voiam din tot sufletul meu și ea mă voia pe mine. Încep să o sărut pe corp coborând din în ce mai jos. Ajungând la pantaloni ei mă opresc și mă ridic să îi dau jos. Mă uit la ea acesta dându-mi aprobare imediat îi dau jos uitându-mă la ea nu îmi venea să cred cât de perfectă este simțeam că o să explodez. Îi arunc pantaloni.

-Nu mă dezbraci și pe mine? *spun chicotind*

-Eu? Să te dezbrac?

-Da, nu vrei?

Acesta imediat se ridică și începe să îmi dea tricoul jos ajungând la pantaloni se uită la mine scurt dădându-i jos. O văd cum se holba la boxeri mei. Zâmbesc și o întind înapoi pe pat.

-Ești sigură da iubita?

-Da iubitule.

-Ahh mai spune-o odată.

-Iubitule. *spune și mă sărută scurt pe buze*

-Atunci haide să îți arăt ce înseamnă iubirea. *spun sărutând-o pasional pe buze*



Dap dragilor acesta este capitolul. Sper să vă placă și vă rog să mă iertați dacă vor exista greșeli gramaticale. Dacă va plăcut puteți da o steluță acest lucru ajutându-mă să îmi dau seama dacă vă place până acum. Mâine seară urmează continuarea. Vă iubesc ( ꈍᴗꈍ)

Meditatorul meu | jjk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum