*Pov Y/n*
Jungkook și Tae se așează jos uitându-se extrem de nedumeriți la noi. Sincer îmi era puțin teamă de reacția lui Jungkook dar dacă stau să mă gândesc nu suntem împreună de cine știe când așa că din perspectiva mea nu cred că ar suferii atât de rău.
-Baieții... În urmă cu o săptămână am fost propuse de către domnul Namjoon să învățam să lucrăm chiar de la un procuror și un avocat. Nu toți au acces la acest lux pentru că este destul de scump.
-Nici gând! *spune Tae calm încă*
-Tae e o mare oportunitate pentru noi.. *spune Melisa cu puțină tristețe în glas*
-Eu nu vreau să pleci Melisa! *spune acesta cu vocea ridicată fiind nervos*
Melisa nu mai spune nimic. O văd cum își lăsă capul în jos. Știam că e tristă dar era șansa noastră să arătăm că chiar dacă nu suntem de naționalitate coreeană putem să lucrăm în acest domeniu.
-Jungkook... *îl apuc de mână acesta imediat uitându-se în ochii mei, vedeam în ochii lui cât de nervos și trist este*
-Ce este Y/n!? *spune acesta pe un ton rece*
-Jungkook... Știu că ești supărat... d-dar-
-Dar ce Y/n!? Știu că mă vei părăsi. Măcar dacă îmi spune-ai mai devreme știi?
-Jungkook! O spui de parcă mi-am băut joc de tine!!
-Poate asta ai și făcut! Ai văzut că sunt profesorul tău și m-ai văzut atras de tine și ai zis să îți bați joc de mine, de sentimentele mele!
-Jungkook deja exagerezi!! Nu este adevărat. Da știam din înainte să fim împreună dar pur și simplu am vrut să refuz dar am realizat că este bine dacă voi merge!
-Și tu Melisa, tu vrei să pleci? *spune Tae*
-E-eu nu voiam... la fel ca și Y/n... După accea Y/n sa răzgândit și a spus că ar fi bine să mergem... Am încercat să o fac să se răzgândească dar după m-am gândit și eu mai bine și ar fi bine..
Mă uitam la ei și vedeam pe fețele lor cât de supărați erau dar în același timp și triști. Nu apuc să zic ceva că îi văd cum pleacă amândoi spre ușă. Eu cu Melisa mergem imediat după ei și îi oprim.
-Jungkook nu voi sta acolo toată viața! Putem să avem relația la distanță pentru puțină vreme... iar după voi veni înapoi.
Acesta nu spune nimic și iese pe ușă după el fiind Taehyung. Închidem ușa după ei și mă uit la Melisa fiind destul de tristă de momentul ce sa întâmplat. Sincer nu înțeleg de ce Jungkook a reacționat atât de urât adică nu suntem împreună de mult timp. O văd pe Melisa cum pleacă la ea în cameră. Merg după ea aceasta închizându-mi ușa în nas.
-Sțiu că ești supărată dar vei vedea că totul va fi bine. Te rog nu mai te comporta ca un copil de 10 ani.
-Mda.. acum spune-mi și mie când plecăm.
-Peste 3 zile... Așa mi-a spus domnul Namjoon.
-Bine. Acum poți să pleci.
-Ămm.. ok?
Mă duc la mine în cameră, întindându-mă în pat. Mă simțeam vinovată pentru cele întâmplate dar nu aveam ce face. Cât timp mă gândeam la ce se întâmplase simt cum ochii îmi devin greoi așa că decid să mă schimb și să mă pun la somn.
*Pov Jungkook*
Eram atât de supărat pe situația asta nu îmi venea să cred că va placa dar sincer cel mai nervos sunt pe Namjoon pentru că din cauza lui se întâmplă toate astea. Mă uitam la hyung care și el de asemenea era extrem de nervos. Nu îl bag în seamă și plec la mine în cameră. Închid ușa după mine și merg să mă schimb în altceva, mă gândeam numai la ea, m-am despărțit de ea și asta mă distrugea... Dar oricum știu sigur că nu va rămâne așa. Doar nu crede că povestea noastră sa încheiat așa. Gândurile îmi sunt luate de către hyung fiind întins pe patul meu uitându-se la tavan.
-Ce ai? *spun eu*
-Nu am nimic, ce pot să am?
-Aha te văd abătut. Ia zi e din cauza Melisei?
-Mdea..
-Hopaa dar eu crede-am că nu ții la ea, că vrei doar să o ai o nopate și gata.
-Ești prost rău. Așa am vrut și eu prima data dar după ce ne-am cunoscut am văzut că este tot ce căutam la cineva.
-Vaii sa îndrăgostit Kim Taehyung. Singur ești bine? Aduc niste apă să te dau pe față?
-Lasă miștourile astea profesore.
-Știi că nu suport să îmi zici așa. *spun și îi dau una peste umăr, acesta dramatizând că îl durea îngrozitor*
-Te-am omorât. Merg să îți fac colaci și colivă.
Acesta se ridică și pleacă de la mine din cameră știind sigur că sa săturat de mine.
Peste 3 zile (ziua plecării) / *Pov Y/n*
Mă trezesc extrem de entuziasmată pentru că astăzi era ziua cu pricina. În aceste 3 zile am avut grijă să nu îmi lipsească nimic. Am fost la cumpărături toată ziua și m-am pregătit. Nu l-am văzut pe Jungkook deloc ceea ce mă întrista, nici măcar rămas bun nu îmi puteam lua de la el... Mă uit la ceas și observ că este ora 10:00 așa că ridic din pat și merg la Melisa în cameră. Era trează deja văzându-o cu capul în pernă plângând.
-Melisaaaa!!! Ce ai pățit??
-Nu am nimic...
-Bda ai!! Spune-mi ce sa întâmplat?
-Astăzi plecăm Y/n... nu vreau să plec... nu am vorbit deloc cu Tae de atunci... Îmi fac griji pentru el...
-Off... Înțeleg să îți e greu dar privește partea plină a paharului.
-Eu nu te înțeleg tu nu te simți deloc afectată de plecare, că îl lași pe Jungkook și sincer Jungkook chiar te iubea dar tu ești proastă mereu și strici mereu ce e frumos.
-Aici ai dreptate dar nu e că nu îi simt lipsa lui Jungkook doar că ne-am despărțit și îi înțeleg decizia.
-Nu Y/n! Tu îl iubești și încerci să ascunzi asta, pentru că îți este frică să ai sentimente pentru el ca să nu te distrugi!
Avea dreptate, chiar avea dar nu aveam ce să fac.. încercam doar să îmi apăr sufletul nimic mai mult. Nu cred că e ceva greșit în asta.
-Lasă asta acum trebuie să te pregătești și să mergem nu avem toată ziua la dispoziție.
Plec din camera Melisei mergând să mă pregătesc. După ce eram amândouă în fața ușii pregătite ieșim cu inima cât un purice. Coborâm jos la taxi-ul pe care îl comandasem dar înainte să urc îmi aduc aminte că am uitat ceva. Am fugit repede la apartment pentru al lua dar când să încui ușa simt 2 brațe în jurul taliei mele... știam cine este dar...
Helloooo dragilor acesta este capitolul! Sper să vă placă chiar dacă nu e așa reușit. Îmi pare rău pentru inactivitatea mea. Am avut niște probleme și nu am putut să postez. Sper că sunteți bine și va urez o zi sau seară frumoasă. Pupicii (◍•ᴗ•◍)❤
CITEȘTI
Meditatorul meu | jjk
Teen FictionY/N o fată de 18 ani de-abia absolventă a unui liceu de top, urmează să meargă la o facultate de prestigiu din Coreea.Aceasta planificându-și viitorul știind ce își dorește.Dar din cauza că se mută în altă țară au început problemele cu limba. Spre n...