Mă întorc să văd unde este Melisa până când îl văd pe băiatul acela cu care m-am împrietenit în avion. Mi-am întors capul repede și mi-am continuat drumul până în apartament.
*Pov Melisa*
Mă chinuiam cu bagajele stăteam la etajul 7. M-am oprit la etajul 5 să fac o pauză până când văd un băiat cu mască venind spre mine.
-Cred că tu ești cea nouă, vrei să te ajut?
Mă uitam la el, avea niște ochii frumoși dar după ce am făcut contact vizual i-am răspuns.
-Nu trebuie stai liniștit.
Acesta nu îmi mai spune nimic și îmi ia trolerul din mână. Încerc să îi iau din mână dar acesta merge înainte. Cum urcam acesta rupe tăcerea.
-Și cum te cheamă?
-Mă cheamă Melisa..
-Și câți ani ai?
-Am 18.
-Iubit ai?
-Nu am..
-Și mai bine. *spune tae încet*
-Ce ai spus?
-Nimic ce să spun?
-Infine las-o așa. Pe tine cum te cheamă?
-Taehyung. Kim Taehyung dar îmi poți spune Tae.
-Și câți ani ai Tae?
-Am 25.
-Nu arăți de 25 eu ți-aș fi dat 19 maxim.
-E bine mă faci mai tânăr. *spune și chicotește*. Ai vrea în seara asta să ieșim? *spune rușinat*
-Sigur de ce nu la cât dorești?
-La 18:00 e bine?
-Perfect.
Ajungem în fața ușii și îi iau bagajul din mână.
-Aici stau.
-Eu stau la ușa de lângă.
-Vai cum sa nimerit. Eu acum o să intru că cred că prietena mea se îngrijorează.
-Mai stai cu cineva?
-Da cu prietena mea cea mai bună ne-am mutat în Coreea pentru facultate și mai mult ca sigur vom rămâne aici definitiv.
-Oh la ce facultate studiezi?
-La drept, vreau să devin avocat.
-Sună bine. Auzi...ai vrea să vi în seara asta cu prietena ta la mine? Știi.. să luăm masa împreună?
Rămân surprinsă de întrebarea acestuia dar decid să îi răspund.
-Decât noi 3?
-Nu chiar mai locuiesc și eu cu cel mai bun prieten. Te deranjează?
-Nu, nu am de ce dar voi vorbi și cu prietena mea și vom veni la 18:00?
-Dap. Atunci te las ca să pregătesc tot. *spune și îmi face cu ochiul*
-Ok paa.
Întru în casă și o văd pe Y/N stând la ușă.
-Ai ascultat tot nu-i așa?
-Da normal am impresia că băiatul ăla te place.
-Da direct soția lui sunt.
-Cine știe. *spune făcând o față perversă*
-Hai gata. Mergem în seara asta sau nu?
-Mergem că vreau să văd cum îți face ochii dulci.
Nu mai zic nimic și mă duc în dormitor. Mă întind în pat și văd că este ora 17:00 așa că merg să îmi fac un duș. O strig pe Y/N să îmi aducă o bluză.
-Poftim prințesa.
Mă uit la ea rămânând surprinsă la cât de bine arata.
-Dar ce te holbezi așa la mine?
-Pentru că arăți prea bine. Să știi nu mergem să îi agățăm.
-Lasă lasă că ți-l agăț eu pe băiatul ăla.
-Da poate vrei bătaie.
-Uuu cineva sa îndrăgostit.
-Nu m-am îndrăgostit dar pot spune că e drăguț.
-Aha. Acum haide să mergem.
*Pov Taehyung*
După ce am lăsat-o pe Melisa imediat m-am dus în apartamentul meu și a lui Jungkook. Aveam treabă în oraș astăzi dar nu mi-a mai păsat. Mă duc în bucătărie să văd ce avem în frigider. Mă duc la Jungkook în cameră și văd că a adormit așa că îi iau perna de sub cap și încep să îl lovesc ca să se trezească.
-Gata ho că m-am trezit. Dar ce cauți aici nu aveai treabă?
-Lasă treaba trezește-te și fă ceva de mâncare.
-Dar avem mâncare în frigider. Du-te și încălzește-ți.
-Da mă le dăm supă diseară la cina cu fetele.
-Ce cină visezi mă?
-Păi ști că sa mutat domnul Chai. Și astăzi m-am întâlnit cu una din fete. Daca ai știi ce frumoasă esteee.
-Și nu îmi spune că ai chemat-o la noi la masă.
-Ba daaa. Așa că mișcă-te și fă mâncare. Și vezi că îi vine și colega de apartament.
-Mbine. *spune acesta somnoros și plecă spre bucătărie.
*Pov Jungkook*
Mă ridic din pat și merg la bucătărie pentru a pregăti cina cu noile noastre vecine. Nu îl înțeleg pe hyung de ce le-a chemat la masă dacă el nu face nimic, dar normal că eu trebuie să fac majoritatea treburilor. Când aproape eram gata și cu mâncarea intră Tae peste mine la bucătărie. Mă uitam la el și am rămas pentru o secundă în stare de șoc, mjur că nu l-am mai văzut atât de aranjat de când îl cunosc.
-Tu nu ai de gând să te aranjezi? *îmi spune acesta serios*
-Ba da dragă dar nu am avut timp că unul ma pus să pregătesc cina cea de taină.
-Hai gata lasă-mă pe mine să pregătesc farfuriile și masa iar tu du-te și fă-te frumos poate te combini cu prietena ei.
-Bine zis poate, poate nu.
Plec la baie și îmi fac un duș apoi mă duc în cameră să îmi aleg niște haine, voiam să îmi iau un trening pe mine dar îl aud pe Tae.
-Dacă te văd îmbrăcat în trening îți bag toate hainele pe foc.
-Dar atunci ce vrei, să stau dezbrăcat?
-Nu naiba i-ați și tu un costum.
-Dar ce, mă duc la prima întâlnire?
-Nu mai comenta atâta și îmbracă-te cum îți zic eu.
Nu mai spun nimic și mă îmbrac așa cum a zis Tae. După ce m-am îmbrăcat am ieșit din dormitor și îl văd pe hyung așezând masa. Se vede că îi c-am sclipesc ochii după fata acea la cât se chinuie să facă totul perfect. Se uita în oglindă din 5 în 5 minute pentru a fi sigur că arată bine. După ce am terminat mă uit la ceas și văd că era ora 18:00. Când aud un ciocănit la ușă sigur erau ele. Îl văd pe Tae cum se repezește la ușă. Acesta la poftește înăuntru. Eu eram în sufragerie unde urma să mâncăm toți 4. Stăteam pe telefon până când o văd pe ea...
CITEȘTI
Meditatorul meu | jjk
Teen FictionY/N o fată de 18 ani de-abia absolventă a unui liceu de top, urmează să meargă la o facultate de prestigiu din Coreea.Aceasta planificându-și viitorul știind ce își dorește.Dar din cauza că se mută în altă țară au început problemele cu limba. Spre n...