M-am pus deasupra ei începând să o sărut pasional, aceasta răspunzându-mi la sărut. Îmi bag mâna în bluza ei dar aceasta rupe sărutul și mă oprește.
-Tae îmi doresc foarte mult..dar nu pot acum...
-De ce? Am exagerat așa-i?
-Nu pot spune chiar așa...dar nici măcar nu suntem împreună plus că nu am făcut-o niciodată...
-Ai dreptate...sczue..nu m-am putut abține..
-Nu este nimic.
Doamne Melisa ce îmi faci tu mie...normal cu altă fata nu îmi pasa..dar dacă tu mi-ai spune să mă omor așa aș face. Acum îl înțeleg pe Jungkook...și avea dreptate că iubirea îți ia mințile. Dar nu îți face griji vei fi a mea și doar a mea. *își spune Tae în gând*
-Tae...te-ai supărat așa-i?
-Pe tine nu mă pot supăra. *mă pun lângă ea și o iau în brațele mele strâns*
Se simțea așa bine când era în brațele mele, era un sentiment ciudat pentru mine mă c-am speria dar și îmi plăcea. Aceasta se ridică și văd cum îmi dă un pupic pe nas.
-Noapte bună. *spune aceasta și se pune înapoi cu capul pe pieptul meu*
-Noapte bună. *spun dădându-ui un pupic pe frunte*
*Pov Jungkook*
Mă trezesc puțin amețit din cauză că am băut aseară și așa era normal. Dar nu eram singur, prima data m-am speriat crezând că e hyung pentru că știu că așa mai îmi face se pune la mine în brațe pretinzând că e fată ca după a 2 a zi făcând mișto de mine. Mă uit și o văd pe Y/N. Nu îmi venea să cred că e aici lângă mine, în patul meu nu îmi venea să cred că am dormit împreună. O văd cum se foiește așa că pun înapoi să "dorm" ca să văd cum va reacționa.
*Pov Y/N*
Mă trezesc ușor încât să nu îl trezesc pe Jungkook. Voiam să mă dau jos din pat dar nu puteam fiind ținută de el ca să nu plec.
-Îmi e atât de frică când te vei trezi și vei realiza că am dormit împreună.. Sunt sigură că o să mă urască pentru faza asta..
Urăsc? Din contră îmi doream atât de mult și mă bucur enorm că ești în brațele mele. *spune jungkook în gând*
-Nu știu ce ar trebui să mă sperie mai rău, faptul că am dormit împreună sau că mi-a plăcut atât de mult...
Ai grijă ce îți dorești că s-ar putea să și primești. Ba mai mult de atât iubita mea vei primi curând fericirea eternă alaturi de mine. Eu voi fi cel care te va face fericită, voi fi lumea ta cum și tu vei fi lumea mea. Îți promit că iubirea noastă va câștiga.
Mă uitam la el era atât de frumos zici că dormea un înger lângă mine, în brațe mele fiind cu capul pe pieptul meu. Nefiind atentă văzând că acesta sa trezit uitând-se la mine.
-Ohh..crede-am că dormi.
-De-abia acum m-am trezit. *spune acesta somnoros* Apropo, îți mulțumesc enorm că ai avut grijă de mine.
-Nu ai pentru ce.
-Îmi pare rău dacă te-am făcut să te simți inconfortabil...
Îl dă drumul din brațele lui dar imediat îl iau înapoi. Habar nu am de ce am făcut-o dar mă simțeam atât de bine. Spre surprinderea mea și el mă ia în brațe.
-Îți este foame? *îmi spune acesta*
-Puțin dar nu îți face probleme mănânc acasă că oricum nu mai stau.
-Nici să nu te aud. Mănânci aici cu mine.
-Dar...
Nu apuc să continui că acesta mă ia de mână mergând la bucătărie împreună. Mă așează pe scaun și îmi spune ce aș vrea să mănânc.
-Jungkook nu vreau nimic stai liniștit.
-Okk aleg eu.
-Dar am spus că. *propoziția oprindu-mă acesta pupându-mă pe obraz*
-Nu mai spune nimic. *îmi spune acesta la ureche suav*
*Pov Melisa*
Mă trezesc de dimineață în brațele lui Tae. Mă uit la el și îl văd că dormea, era atât de frumos când dormea. Mă ridic ușor fără să îl trezesc și mă duc la bucătărie crezând că prietena mea este acolo dar nu era, mă întrebam unde este așa că am sunat-o
Convorbire telefonică
Eu:unde ești?
Y/N:ămmm....sunt cu jungkook...
Eu:hopaaa, dar nu crezi că e c-am dimineața pentru mediații? adică este ora 08:30 sau...
Y/N:hai taci că nu e așa cum crezi tu vin și eu imediat dar Tae unde este?
Eu:Oh...
Y/N:te-am prins!! și mai comentezi de mine.
Eu:bine bine haide vino și fă-mi micul de jun că Tae e în aceași situație ca mine.
Y/N:vai de capul vostru dacă nu am fi eu cu cu jungkook ați muri de foame.
Eu:ai spus-o de ca și cum sunteți împreună.
Y/N:lasă glumele astea că te aude tâmpit-o.
Eu:și mai bine poate te faci și tu cu un iubit că nu ai avut în viața ta unul.Convorbire telefonică încheiată
Imediat y/n îmi închide telefonul. Așa că mă întorc la Tae văzând că sa trezit.
-Bună dimineața. *spune acesta somnoros*
-Neața. *spun eu*
-Haide la Jungkook și Y/N să ne hrănească. *spune acesta râzând*
Îl văd cum vine la mine mă ia stil mireasă și mergem la ceilalți porumbei îndrăgostiți. Îi zâmbesc și după aceea îi văd pe Jungkook și Y/N stând de vorbă. Eu cu Tae zâmbeam și râdeam.
-Ămm..eu voi merge acasă.. *spune Y/N*
O văd cum trece pe lângă noi mai mult fugind, dar într-o fracțiune de secundă îl văd pe și hyung fugind după ea.
*Pov Jungkook*
O văd cum fuge așa că merg după ea. Ajung în fața uși, aceasta poftindu-mă înăuntru ca să nu ne vadă toți vecinii.
-Y/n..vreau să îți zic ceva...
-Spuneți-mi.
-Te rog nu îmi mai vorbi formal suntem de vârste apropiate.
-Sczue. Ce vrei să îmi spui?
-Păi....
CITEȘTI
Meditatorul meu | jjk
Teen FictionY/N o fată de 18 ani de-abia absolventă a unui liceu de top, urmează să meargă la o facultate de prestigiu din Coreea.Aceasta planificându-și viitorul știind ce își dorește.Dar din cauza că se mută în altă țară au început problemele cu limba. Spre n...