Uzun yıllar anlamsız toplumla uğraşan Yang Qi Quan, sadece bir rüzgar gülü değil, aynı zamanda açgözlü ve bencil bir adamdı. Kendini korumak için her yola başvurabilecek biri olarak tanımlanabilir. Kişisel sloganı 'her insan kendisi için' idi ve bundan asla vazgeçmedi.
En azından ne tecavüzcü ne de katildi ve birinin cezasını kesmesine yardım etmiyordu. Bir katilin ya da hüküm giymiş bir tecavüzcünün zarar görmeden gitmesine yardım etmeye istekli olan başkalarıyla tanışmıştı, bu yüzden geçmişe bakıldığında, depresyon için tıbbi bir kayıt numarası yapmak neydi? Ciddi bir şey değildi.
Ve bu sahte rapor yüzünden bir başkası acı çekse bile, bu onun doğrudan yaptığı bir şey değildi ve bu nedenle onun için herhangi bir suçluluk duymasına gerek yoktu. Bu çarpık ahlaki pusulasının sövüleceğini biliyordu, bu yüzden onu her zaman kendine sakladı ve sadece benzer düşünen insanlarla ilişki kurdu.
Ve ona depresyon için bir tıbbi rapor hazırlatmaya gelen adam, onun hoşuna gitti, ama söz verdiği ödüller kadar değil.
Yang Qi Quan'ın bir doktor olarak maaşı yüksekti ama başkentte büyük bir ev almaya parası yetmiyordu. Karısının başhemşire maaşı ve kendi maaşıyla on yılda biriktirdiği para sadece dört milyon yuan'a ulaştı. Pahalı bir okul bölgesindeki iyi bir konuma sahip bir ev için altı milyon yuan ön ödemeyi karşılayabilmeleri, ebeveynlerinin yardımıyla oldu.
İlkokula başlamak üzere olan iki çocuğu vardı ve onları küçük bir evde yaşayıp normal bir okula devam ettiremezdi. Koruması gereken bir itibarı vardı. Ama kalan borçları geri ödemek için yirmi ila otuz yıl daha geçmesi gerekecekti ve o zamana kadar altmış yaşında olacaktı!
Şimdi küçük bir tıbbi rapor numarası yaparak bu borçtan kurtulabileceğine göre, bu ne kadar da mükemmeldi?!
Dahası…
Anlayabildiğine göre, adam onu ailesinin doktoru olarak işe almaya niyetliydi; sözleşme bile önceden hazırlanmıştı. Böylesine cömert ve benzer düşünceli bir 'kalça' için çalışabilmekten daha iyi ne isteyebilirdi ki?
…..
Mo Liu Gui'nin depresyonuyla ilgili konu tam iki gündür internetteydi.
Başından beri, haberler ilk üç sıraya, ardından ilk ona çıktı ve şu anda ilk kırk yerin içinde yer aldı.
Ancak bu, destekçilerinin azalmasından veya su ordusunun işini yapmamasından değil, popülaritesinin düzenli kitleler arasında hızla azalmasından kaynaklanıyordu.
A
ma bu uzun sürmedi…
Üçüncü günün sabahı, Mo Liu Gui hakkında iki yeni sıcak arama, doğrudan en üstte ve ikinci sırada yer aldı.
'Mo Liu Gui'nin Depresyonu Gerçekti'
'Herkes Mo Liu Gui'ye Bir Özür Borçlu'
Birkaç web sitesi, depresyona girdiğini iddia etmesinden sonraki iki gün içinde halkın suçlamalarına katlanmak zorunda kalmasına ve sonunda gerçeğin ortaya çıkmasına kadar tüm olay hakkında yazılar yayınlamaya başladı. Kaderi için iç çektiler ve onu aya kadar övdüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of a Cannon Fodder from a Novel(BL)
General FictionHua Xia'da prestijli ve güçlü bir aile olan Mo ailesinin dört neslinde doğan tek kız olarak Mo Liu Gui, doğduğu günden beri hayran kalındı. O güzel, saf ve zeki. Arkasında asil Mo ailesi var ve onun yanında sayısız mükemmel takipçi var. İster kariye...