Gu Ran Ju ile olan karşılaşması Mo Di tarafından tamamen görmezden gelindi. Herkesle öğle yemeği yedi ve akşam Mu Tian Heng ile buluşmaya gitti.
Fener Festivalini onunla geçirmek istedi ama bu sefer Mu Tian Heng işe geri dönmek zorunda kalmadan önce sadece on dakika birlikte kalabildiler.
Mu Tian Heng, Mo Di'ye eşlik edemediği için kendini suçlu hissediyordu ama Mo Di onunla geçirebileceği her türlü zamandan memnundu.
Mu Tian Heng, satın alma ile ilgilenmeye geri dönmeden önce uzun bir süre onu sıkıca tuttu.
Neyse ki Mu Tian Heng'in fedakarlığı boşuna değildi.
Mo Di'nin Üniversitesi'nin yeniden açıldığı gün, ulusu patlayıcı bir haber sardı: Bir zamanlar Qin Group'a bağlı olan eğlence ve emlak şirketleri artık Impression'a aitti!!!
Haber hem şok edici hem de kafa karıştırıcıydı. Birçoğu, Impression gibi bir yazılım şirketinin eğlence ve emlak işleriyle neden ilgileneceğini anlamadı . Ve Qin Grubunun aslında en karlı iki işini devralmalarına izin vereceğini düşünmek!
Qin Group'un hissesi son zamanlarda keskin bir şekilde düşmüş olsa da, gelirlerinin yüzde otuzunu oluşturan iki şirketi satın almak hala çok yüksek bir emirdi.
Bu kargaşayı çözmek için Mu Tian Heng, halkla ilişkiler departmanının bir basın toplantısı hazırlamasını sağladı ve aynı zamanda iki yeni isimlendirilen şirket olan Juan Di Entertainment ve Juan Di Real Estate ile birlikte Impression'ın tanıtımına yardımcı oldu .
(TN: Juan Di 眷第 ismine gelince, bu Mo Di'ye karşı bir sevgi gösterisi. Juan için şefkatli duygular beslemek anlamına gelir ve Di açıkça Mo Di'nin adıdır.)
Mo Di sadece Mu Tian Heng'in haberler aracılığıyla iki şirketin adını değiştirdiğini biliyordu. Yüzü kızardı ama Mu Tian Heng ile ismin arkasındaki anlamı teyit edemeyecek kadar utanmıştı.
Tesadüfen, Mu Tian Heng ona WeChat aracılığıyla bir mesaj gönderdi.
Önce okul hayatını sordu ve ona ders programının bir kopyasını göndermesini söyledi. Sonra Mu Tian Heng bu mesajı attı: Juan Di'den gelen juan kelimesi sevmek demektir, di kelimesine gelince , Küçük Olan, bunun ne anlama geldiğini anlamalısın, değil mi?
Mo Di'nin yüzü daha da kızardı.
Ama 'Biliyorum' cevabını gönderemeden Mu Tian Heng'den başka bir mesaj aldı.
[Bu seni seviyorum demek.]
Mo Di'nin başı uğulduyordu ve yüzü kıpkırmızı oldu.
Lin Jun Feng geçiyordu ve Mo Di'nin kızardığını gördü. O yürüdü ve "Xiao Di, okulumuzun ısıtması oldukça güçlü, senin için çok sıcaksa ceketini çıkarmalısın" dedi.
“!” Mo Di düşünemeyecek kadar telaşlıydı. Başını salladı ve hemen kabul etti, "Şimdi çıkarıyorum. Çabuk yola çıkmalısın."
L
in Jun Feng, Mo Di'nin ceketinin fermuarını indirdiğini gördü ve başka bir şey söylemeden gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of a Cannon Fodder from a Novel(BL)
Ficción GeneralHua Xia'da prestijli ve güçlü bir aile olan Mo ailesinin dört neslinde doğan tek kız olarak Mo Liu Gui, doğduğu günden beri hayran kalındı. O güzel, saf ve zeki. Arkasında asil Mo ailesi var ve onun yanında sayısız mükemmel takipçi var. İster kariye...