Duyuru birkaç kez yapıldı, ancak kimse Mo Di'nin telefonunu iade etmeye gelmedi.
Mu Tian Heng aramayı denediğinde, önce bir zil sesi duyuldu, ancak daha sonra arama reddedildi ve sonunda telefon kapatıldı.
Mo Di, telefonunun bilerek alındığından, geri alma şansının çok düşük olduğundan emindi.
Rahatlamak için çok endişeliydi ve kalbi hızla batıyordu.
Mo Di'nin telefonunu alan kişinin telefonu onlara geri vermeyi reddettiğini bilen Mu Tian Heng çok kızdı ama Mo Di'nin cesaretsiz bakışını görünce nazikçe elini uzatıp yanağına dokundu, sonra yumuşak bir şekilde onu ikna etti, "Üzülme. O kişi muhtemelen zili duymamıştır veya telefonun pili bitmiş olabilir. Yarın tekrar deneyelim. Önemli bir şey olmadığı için çok fazla endişelenmenize gerek yok. Kapanmadan alışveriş merkezine gidelim ve yeni bir tane alalım.”
Mo Di, Mu Tian Heng'e baktı. Parkın parlak ışıkları arkasında bulanıklaşmaya başladı.
Mo Di'nin gözleri kızardı. Aniden Mu Tian Heng'in göğsüne atıldı ve kafasını içeri gömdü.
“Kardeşim, kardeşim… bana hep böyle iyi mi davranacaksın?”
"Telefonunu kaybetmek seni aptallaştırdı mı?" Mu Tian Heng gülümsedi. Mo Di'ye sarıldı ve nazikçe başını ovuşturdu, "Tabii ki sana karşı iyi olmaya devam edeceğim ve bu asla değişmeyecek. Neden böyle bir soru soruyorsun?"
"Yok canım?" Mo Di'nin gözleri hafif kırmızıydı. O notu yazdığına pişman oldu ve Mu Tian Heng'e aşık olduktan sonra o aptal notu silmediği için kendinden daha da nefret etti.
Varlığını tamamen unutmuştu.
"Tabii ki." Mu Tian Heng, Mo Di'nin gözlerine baktı, "Bana inanmıyor musun?"
"Sana inanmadığımdan değil ama... Sadece korkuyorum. Bana çok iyi davranıyorsun. Daha önce kimse bana böyle davranmamıştı, tek sensin. Ayrıca benim için en önemli kişisin. Bir gün benden hoşlanmayacağından korkuyorum." Mo Di burnunu çekti ve sesi titriyordu, "Korkuyorum..."
"Kardeşim, neden bana karşı bu kadar iyi olmayı bırakmıyorsun? Yani zamanı geldiğinde ve sen benden hoşlanmayı bıraktığında, yine de buna dayanabilirim.” Mo Di başını öne eğdi ve kendisinin tam olarak anlamadığı sözler sarf etti.
M
u Tian Heng, Mo Di'nin ani güvensizlik duygusuna gülse mi yoksa üzülse mi emin değildi.
"Şapşal." Mu Tian Heng, Mo Di'nin alnına hafifçe vurdu, "Bu nasıl bir istek? Kim bir başkasından kendisine kötü davranmasını ister ki?”
"Ah." Mo Di isabet karşısında oldukça şaşırmıştı. Nemli gözlerle baktı ve masumca alnını kapattı, "Acıyor..."
"Yani acı hissediyorsun. Uyuduğunu ve garip bir rüya gördüğünü sandım," dedi Mu Tian Heng, Mo Di'nin elini alnından çekip onun için ovuştururken.
"Hala acıyor mu?"
"…Evet." Mo Di, Mu Tian Heng'e kederli bir bakış attı. Acı hissetmiyordu ama sadece Mu Tian Heng tarafından şımartılmak ve bu anın biraz daha uzun sürmesini istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of a Cannon Fodder from a Novel(BL)
Ficção GeralHua Xia'da prestijli ve güçlü bir aile olan Mo ailesinin dört neslinde doğan tek kız olarak Mo Liu Gui, doğduğu günden beri hayran kalındı. O güzel, saf ve zeki. Arkasında asil Mo ailesi var ve onun yanında sayısız mükemmel takipçi var. İster kariye...