Klan!
Sonraki saniye Mo Di perdeyi kapattı. Kolu masanın kenarına çarptı ve keskin ahşapta uzun bir kan lekesi bıraktı.
Sadece kalbinin derinliklerinden gelen yoğun şok ve artan korku sinirlerini uyuşturmuş ve acıyı tamamen hissetmemesine sebep olmuştu.
Kafası, pencerenin dışında gördüğü adamla doluydu. Sokak lambası altındaki adamın yüz hatlarını net bir şekilde aydınlatıyordu. Genç, yakışıklı ve iyi tanımlanmış bir yüzü vardı, ancak belirgin kaşları ve gözleri, adamı sert gösteriyordu. Ve sol kulaktaki ikonik kulak çivisi... şüphe götürmez bir şekilde, Mo Liu Gui'ye ilk görüşte aşık olan ve onun hayatı olduğunu iddia eden adamdı!!! Qin Cheng Yi.(Bir numaralı piç kızımızın yanındaki piç kurusu da teşrif etti.)
Mo Di'nin elleri ve ayakları üşüdü ve aklını kaybetti. Kendini hatırlaması biraz zaman aldı, sonra derin bir nefes aldı.
Adresi açığa çıktı ama bu, şu anda ona bir şey olacağı anlamına gelmiyordu. Yine de, Qin Cheng Yi'nin burada ve şimdi ortaya çıkmasının onun sayesinde olduğunu hiç şüphesiz söyleyebilirdi.
Sonuçta, Qin Cheng Yi sadece başkentin en lüks bölgesinde yaşamayı severdi. 'Daha yoksul' bölgelerdeki alt sınıf soylularla ilişki kurmaktan nefret ediyordu. Sebepsiz yere, onun gözünde fakir ve pis bir gecekondu mahallesi olan bu banliyö mahallesine asla adım atmazdı.
Mo Liu Gui için değilse.
Ancak Qin Cheng Yi'nin son hayatında Mo Liu Gui'ye üniversite giriş sınavından sonra aşık olduğundan emindi. Kelebek kanatları yine akışı etkileyip süreyi kısalttı mı?(Kelebek etkisinden bahsediyor)
Mo Di bilinçsizce telefonunu açtı. Grup mesajlarını açtı ve aşağı kaydırdı.
Beklendiği gibi, ekrana son hayatındakine çok benzeyen bir resim yapıştırıldı.
Mo Liu Gui: Bugün kardeşimle aramızdaki yanlış anlaşılmayı çözemedim için çok üzgünüm. Ama yeni bir arkadaş edinebilmek hoş bir sürpriz oldu. Bu, bugünün küçük serveti olarak kabul edilebilir.
Gönderilen fotoğraf tam olarak onu ve Qin Cheng Yi'yi birlikte gösteriyordu.
Bu her şeyi açıkladı.
Mo Di duvara yaslandı, parmak uçları avucunun derinliklerine battı. Kontrol edilemez karanlık ruh hali kalbinden tüm sinirlerine ve hücrelerine yayıldı.
Son hayatında Qin Cheng Yi ile birkaç kez temasa geçtiğine ve kitaptan aldığı açıklamaya göre, Qin Cheng Yi, şiddetli olabilen soğuk ve mesafeli bir mizaca sahip yirmi dört yaşında bir çocuktu. İlk görüşmeden itibaren Mo Liu Gui'ye derinden aşıktı ve ona hayatı gibi davrandı. Onu şımartacak ve tüm dertlerini yürekten çözecekti. Ve özellikle sevmediği veya Mo Liu Gui'nin ruh halini etkilediği kişilere karşı, aşırı derecede acımasızdı.
Ayrıca, Hua Xia'daki en zengin adamın oğluydu, karanlık ve güçlü bir ağ tarafından destekleniyordu. Onun tarafından yok edilen insan sayısı az değildi. Ve her zaman Mo Liu Gui'ye zarar vermeye çalışan kişi olarak damgalanan Mo Di, nasıl kurtulabilirdi?
Son yaşamında, daha doğrusu orijinal olay örgüsünde, ailesinin hazinesine zarar vermeye cüret eden Mo Di'nin uzuvlarının kesilmesi, gözlerinin ve dilinin oyulması ve bir heykele dönüştürülmesi gerekecekti , Qin Cheng Yi'ye kalsaydı? insan bardağı.Daha sonra yeraltı kumarhanesine kapıda bir 'hoşgeldin' süsü olarak yerleştirilecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of a Cannon Fodder from a Novel(BL)
Fiction généraleHua Xia'da prestijli ve güçlü bir aile olan Mo ailesinin dört neslinde doğan tek kız olarak Mo Liu Gui, doğduğu günden beri hayran kalındı. O güzel, saf ve zeki. Arkasında asil Mo ailesi var ve onun yanında sayısız mükemmel takipçi var. İster kariye...