Mo Di'nin ne düşündüğünün farkında olan Mu Tian Heng nazikçe omzunu tuttu ve teselli etti: "Sabırlı ol, bir soruşturma için gönderdim. Qin Cheng Yi buna gerçekten karıştıysa, yakında öğreneceğiz."
"Bu o kadar kolay olmayacak."
Mo Di teselli edilemezdi. Dişlerini gıcırdattı ve şöyle dedi: "Kardeş, Qin Cheng Yi yurtdışında birçok yeraltı kumarhanesine sahip ve bunların her biri güçlü bir yerel suç örgütüne bağlı. Çekirdeğe bozulmuşlar. Bir şey bulmamız pek olası değil."
"Ama Du Wen Long'un Myanmar'da olduğuna dair teyit aldık."
Mu Tian Heng şöyle devam etti: "Qin Cheng Yi Myanmar'da üç kumarhaneye sahip, onları tek tek araştırırsak, bir şeyler bulacağımıza eminim. Daha da önemlisi, Qin Cheng Yi'nin en güvendiği iki sırdaşı arasında birinin Laos'a, diğerinin Myanmar'a gittiğini öğrendim."
Mo Di başını kaldırdı ve Mu Tian Heng'e baktı.
Mu Tian Heng Mo Di'nin başını okşadı, "Bu ikisini izleyeceğiz ve onlardan daha fazla ipucu elde edebileceğimize eminim. Bana inan."
"Sana inanıyorum ama..." Mo Di kaşlarını çattı, "Ya onu kumarhanelerden başka bir yere götürürlerse? O zaman ne yapabiliriz? Samanlıkta iğne aramak gibi."
"Bu pek olası değil. Qin ailesi ne kadar güçlü olursa olsun, yabancı ülkelerde dokunulmaz değiller. Du Wen Long ülkeyi yasal olarak terk etti, kaçırılmadı. Bu nedenle, Qin Cheng Yi onu saklamak isteseydi, en iyi yer üzerinde tam kontrole sahip olduğu bir yer olurdu ve bu da sahip olduğu kumarhaneler. Onu kapsamının dışında bir yerde tutma riskini almayacak."
Mu Tian Heng, devam etmeden önce Mo Di'nin sindirmesi için durakladı: "Daha da önemlisi, Du Wen Jing ile ilgili bir şey buldum. Henüz uyuşturucuyla ilgili bir şey olmamasına rağmen, Du Wen Long'un kumarhanelere bağlı olduğundan yüzde seksen emin olmamın sebebi bu."
"Bu ne?!"
"Yanlışlıkla keşfettiğim bir şey." Mu Tian Heng durakladı ve şöyle dedi: "Du Wen Jing, katı bir ataerkil soydan geliyor. Ancak, erkek çocuğunu kayırmaya ve kızı küçük düşürmeye yönelik cinsiyetçi fikri reddederek kendi aileleriyle bağlarını kesmeye karar veren modern kadınların aksine, Du Wen Jing bu zihniyeti tamamen kabul etti. Neredeyse Du Wen Long'a tapıyor."
"Lai De Si'yi, ona kur yapmaya çalışma hilesiyle eski sınıf arkadaşlarıyla bağlantı kurmasını sağladım. Hobilerini ve ilgi alanlarını sordu ama tüm sınıf arkadaşları hayattaki tek odak noktasının ağabeyine para harcamak olduğunu söyledi. Kardeşini ne kadar çok seviyor... muhtemelen anne babasını sevdiğinden bile daha fazla."
Mu Tian Heng boğazını temizledi: "Ayrıca yeni mezun olduğunda işinin ayda sadece 6000 ödediğini ve yine de Du Wen Long'a 3000 gönderdiğini öğrendim. Bu pahalı şehirde yemek, kira ve ulaşım gibi masraflar için sadece 3000 kişi kalmışken, kardeşi için ne kadar fedakarlık yapmaya hazır olduğunu hayal edebilirsin."
Mo Di hayretler içinde kaldı. Du Wen Jing'in kardeşi için bu kadar deli olduğunu bilmiyordu.
Zhao Chun'dan Du Wen Jing'in aile geçmişini öğrendiklerinde, ona karşı bir sempati dalgası oluştu. Duygularını incitmemek için, onun huzurunda bundan asla kasıtlı olarak bahsetmediler. Ayrıca, Du Wen Jing, kardeşi Du Wen Long hakkında nadiren konuşuyordu, bu yüzden onun zihniyetinin kendileriyle uyumlu olduğunu varsaydılar. Kimin aklına gelirdi ki bunu kendi isteğiyle ve hatta özveriyle yaptığını.
Mo Di bir an için suskun kaldı.
"Bunu ciddiye alma."
Bu dikkatsizlik yüzünden Mo Di'nin kendini suçlayacağından endişelenen Mu Tian Heng elini tuttu: "Bunu kimse bilemezdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of a Cannon Fodder from a Novel(BL)
Fiksi UmumHua Xia'da prestijli ve güçlü bir aile olan Mo ailesinin dört neslinde doğan tek kız olarak Mo Liu Gui, doğduğu günden beri hayran kalındı. O güzel, saf ve zeki. Arkasında asil Mo ailesi var ve onun yanında sayısız mükemmel takipçi var. İster kariye...